Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo ongeveer

Comment

• Comment

• Lijkt me een zot spel te worden!

Alleen die uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Toyota heeft meer dan 2 diesels: 1.4D-4D, 2.0D-4D, 2.2D-4D, 3.0D-4D en 4.2TD 6 in lijn.
          Niet vergeten dat de 4.2TD in lijn op korte termijn (lees bij de introductie van de nieuwe LC100 over enkele maanden?) vervangen zal worden door een gloednieuwe 4.4 V8 biturbo diesel.
          Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?

Comment

• voor de liefhebbers, een fotootje van de velichte instaplijsten op een IS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk Berichten
              Niet vergeten dat de 4.2TD in lijn op korte termijn (lees bij de introductie van de nieuwe LC100 over enkele maanden?) vervangen zal worden door een gloednieuwe 4.4 V8 biturbo diesel.
              Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?
              Ik denk nu dat Mercedes, VW, Audi, Honda en ook Cadilac diesels in de VS gaan verkopen, Toyota en Lexus wel over de brug moeten komen, op voorwaarde dat het aanslaat natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk Berichten
                voor de liefhebbers, een fotootje van de velichte instaplijsten op een IS.

Zouden deze ook verkrijgbaar zijn voor een IS van de eerste generatie??

Wie weet een (online) winkel waar ik (lichte tuning) onderdelen/accessoires/... vind voor mijn Lexus IS ???

Comment

• LS tuned

Comment

• Extreme verlaging
                    Last edited by ; 27/07/2007, 00:16.

Comment

• Ma van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                        Ma van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden
                        is het degene van 177pk of 162?
                        heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
                        we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn

Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          is het degene van 177pk of 162?
                          heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
                          we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn

Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden
                          Awel hé ... ik zou het begot niet weten

Hoewel ge dat verschil van 15 pk niet echt super gaat voelen, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                            Ma van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden
                            Ik vind die dingen wel knap. Als enige auto op de markt LED verlichting voor de nummerplaat = nice.

Comment

• Wanneer komt de IS met V8 uit?

Comment

• autoweek.nl

Comment

• LS 600h film - rij-impressie

Comment

• Een nieuwe IS met links-rechts uitlaten, welke motorisaties kunnen dat allemaal zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                      Een nieuwe IS met links-rechts uitlaten, welke motorisaties kunnen dat allemaal zijn ?
                                      IS250

Comment

• Binnenkort zal er een Lexus IS220d meestrijden in de Independents Trophy FIA WTCC kampioenschap voor toerwagens. Geen fabrieksproject dus, maar een initiatief van een Britse tuner, LGT Engineering:

Bron: www.pitstoptv.be
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X