Zo ongeveer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenToyota heeft meer dan 2 diesels: 1.4D-4D, 2.0D-4D, 2.2D-4D, 3.0D-4D en 4.2TD 6 in lijn.
Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk BerichtenNiet vergeten dat de 4.2TD in lijn op korte termijn (lees bij de introductie van de nieuwe LC100 over enkele maanden?) vervangen zal worden door een gloednieuwe 4.4 V8 biturbo diesel.
Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk Berichten
Wie weet een (online) winkel waar ik (lichte tuning) onderdelen/accessoires/... vind voor mijn Lexus IS ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenMa van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden
heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn
Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenis het degene van 177pk of 162?
heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn
Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden
Hoewel ge dat verschil van 15 pk niet echt super gaat voelen, denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenMa van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenEen nieuwe IS met links-rechts uitlaten, welke motorisaties kunnen dat allemaal zijn ?
Comment
-
Binnenkort zal er een Lexus IS220d meestrijden in de Independents Trophy FIA WTCC kampioenschap voor toerwagens. Geen fabrieksproject dus, maar een initiatief van een Britse tuner, LGT Engineering:
Bron: www.pitstoptv.be
Comment
Comment