Zet die coiffeurbak dan toch maar voor m'n deur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers V2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZet die coiffeurbak dan toch maar voor m'n deur.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Het gaat over het geel hè.
Niet over de wagen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIn de US hebben ze wel echt sterkere motoren nodig. Meer en meer modellen krijgen de 4 cylinders met turbo, maar wil men wat meer 'premium' gaan spelen is een 6 cilinder nodig.
-Mazda 6 2.5 = 187HP & 186 lb-ft
-Mazda 6 2.5T = 250HP & 310 lb-ft
-Nissan Altima 2.0T = 248 HP & 273 lb-ft
-Toyota Camry 2.5 = 206 HP & 186 lb-ft
-Toyota Camry 3.5T V6 = 301 HP & 267 lb-ft
Dit zijn toch de 2 auto's waar de 6 het moet tegen opnemen.
Maar goed, premium:
-Mazda 6 2.5T = 250HP & 310 lb-ft
-Mercedes C300 = 255HP & 273 lb-ft
-BMW 330i = 255HP & 295 lb-ft
-Cadillac CTS 2.0T = 268HP & 295 lb-ft
Aangezien het SkyActiv-X is gaat hij volgens mij niet sterker worden dan de huidige 2.5T en zal hij deze motor vervangen in een nieuwe 6 en CX9? Of eventueel extra aan het aanbod toegevoegd worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten6 cylinder diesel? Dat snap ik echter totaal niet. Waar gaat men die verkopen?
.
Dus een 6 cilinder diesel zou perfect in een nieuwe CX5 kunnen, als ook in de CX9.
En vergeet niet dat er hier en daar nog steeds een BT-50 verkocht wordt. Op dit moment is dat een aangepaste Ford Ranger met diens motoren.
Maar voor de nieuwe generatie zou er samengewerkt worden met Isuzu. Misschien is die diesel dus ook voor de nieuwe BT-50?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMX-5 NA met slechts 11300 km (7000 miles) - (1992)
Wel tikkeltje meer miles: ondertussen over de 100.000 miles.
Blijft toch geweldig om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Hier in de VS zit het qua motor voor de Mazda 6 wel prima:
-Mazda 6 2.5 = 187HP & 186 lb-ft
-Mazda 6 2.5T = 250HP & 310 lb-ft
-Nissan Altima 2.0T = 248 HP & 273 lb-ft
-Toyota Camry 2.5 = 206 HP & 186 lb-ft
-Toyota Camry 3.5T V6 = 301 HP & 267 lb-ft
Dit zijn toch de 2 auto's waar de 6 het moet tegen opnemen.
Maar goed, premium:
-Mazda 6 2.5T = 250HP & 310 lb-ft
-Mercedes C300 = 255HP & 273 lb-ft
-BMW 330i = 255HP & 295 lb-ft
-Cadillac CTS 2.0T = 268HP & 295 lb-ft
Aangezien het SkyActiv-X is gaat hij volgens mij niet sterker worden dan de huidige 2.5T en zal hij deze motor vervangen in een nieuwe 6 en CX9? Of eventueel extra aan het aanbod toegevoegd worden.
Mazda is al jaren aan het proberen om zijn 2.2 SkyActiv-D goedgekeurd te krijgen hier in de VS omdat de vraag er is. Vanaf de zomer zou die hier ein-de-lijk te koop zijn. Er zijn ook hier in de VS mensen die de trekkracht van een diesel nodig hebben zonder het hoge verbruik van een benzine.
Dus een 6 cilinder diesel zou perfect in een nieuwe CX5 kunnen, als ook in de CX9.
En vergeet niet dat er hier en daar nog steeds een BT-50 verkocht wordt. Op dit moment is dat een aangepaste Ford Ranger met diens motoren.
Maar voor de nieuwe generatie zou er samengewerkt worden met Isuzu. Misschien is die diesel dus ook voor de nieuwe BT-50?
Maar ja, op fora wil ook iedereen een bruine stationwagen met manuele versnellingsbak hebben en als dan iemand dat uitbrengt, koopt niemand het. Dus...
Comment
-
Wat een spoilerkes...
Laptime meteen 5 seconden scherper gesteld.
#Attack #AttackTsukuba GOODRIDE presents Attack Tsukuba 2019 https://www.timeattack.co.jp/ 2019年02月23日(土) 筑波サーキット コース2000 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー Second...
Comment
Comment