Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Turbo met GT3 velgen

Vind ik veel beter dan met de turbovelgen !! (is natuurlijk een persoonlijke voorkeur)
    Ooohja! Dit is vet man! En dan nog met dat kleurtje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      OOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOD
      Moest het niet door JMI zijn, dan had ik die foto's nooit gezien. HOE HEERLIJK IS DAT NIET?

Zaligheid! . Komt in mijn Top3 van porschekes te staan
      Is deze formulering niet beter?
      Last edited by ; 20/05/2007, 17:57.

Comment

• Damn ... Gisteravond de Porsche gezien van de vader van een vriendin van mijn vriendin ... 997 Turbo in een middengrijs met een bruine tint in (seal ?) en cocoa interieur .. pccb, alles meegelakt, ook die ringen rond de voorlichten in koetswerkkleur zoals op die van Rami ... Damn

Enkel spijtig dat hij de gewone Turbo-velgen had .. die misstaan echt
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben er zeker van dat dit soort velgen onder het vorige model zeker had misstaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            Damn ... Gisteravond de Porsche gezien van de vader van een vriendin van mijn vriendin ... 997 Turbo in een middengrijs met een bruine tint in (seal ?) en cocoa interieur .. pccb, alles meegelakt, ook die ringen rond de voorlichten in koetswerkkleur zoals op die van Rami ... Damn

Enkel spijtig dat hij de gewone Turbo-velgen had .. die misstaan echt
            Van boven naar onder: Meteor Grey, Slate Grey en Atlas Grey. (klikken)

-Edit-

Ik denk dat 'ie Meteor Grey was.

Last edited by ; 20/05/2007, 16:09.

Comment

• Nee, 't was nog lichter ... en toch een stuk donkerder dan dit (arktis zeker ?)

Ik ga even zoeken of ie niet op autogespot staat
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• GT-Silver?

Hoewel daar niet echt een bruine schijn inzit...
                GT-Silver toont wel dieper dan Arktis..

Comment

• Die blauwe turbo is echt vet, al weet ik niet wat ik moet denken van die GT3 velgen die er onder liggen... Ik vind het een beetje zonde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    Nee, 't was nog lichter ... en toch een stuk donkerder dan dit (arktis zeker ?)

Ik ga even zoeken of ie niet op autogespot staat

Boven: GT Silver
                    Onder: Arctic Silver

Comment

• Deze heb ik onlangs gekregen (zou ze zelf nu niet direct gekocht hebben, ma nu ik ze heb kan ik ze beter aandoen) Tzijn adidas sloefkes in de porsche martini kleuren(ma zover waarde nu zelf ook wel)

Comment

• De dag dat ik een GT-Silver GT3 heb mét Martini-Stripes koop ik ze over van u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          De dag dat ik een GT-Silver GT3 heb mét Martini-Stripes koop ik ze over van u
                          Haha, tis goed de geur en de titel Luke Skywalker (zo noemen ze me in tschool als ik die sloefen aanheb ) moet ge er dan wel bijnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                            Van boven naar onder: Slate Grey, Meteor Grey en Atlas Grey. (klikken)

-Edit-

Ik denk dat 'ie Meteor Grey was.

100% zeker dat die eerste turbo slate grey is ?

Volgens mij is dat ook Meteor, Slate is veel donkerder.

Deze GT3 is slate;
                            En daar kan je naargelang het licht een bruine of olijfgroene schijn in zien..
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Deze heb ik onlangs gekregen (zou ze zelf nu niet direct gekocht hebben, ma nu ik ze heb kan ik ze beter aandoen) Tzijn adidas sloefkes in de porsche martini kleuren(ma zover waarde nu zelf ook wel)

Vind ze een beetje homo achtig.

Comment

• Mij geven ze de indruk ooit aan de voeten van Neil Armstrong te hebben gezeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                  100% zeker dat die eerste turbo slate grey is ?

Volgens mij is dat ook Meteor, Slate is veel donkerder.

Deze GT3 is slate;
                                  En daar kan je naargelang het licht een bruine of olijfgroene schijn in zien..
                                  Je hebt deels gelijk. De naam van het fotobestand zegt het ook. De eerste is Meteor en de 2de is Slate. Over het wel of niet juist zijn ben ik zeker. De bevestiging van de eigenaar is er althans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Mij geven ze de indruk ooit aan de voeten van Neil Armstrong te hebben gezeten
                                    Aan die van Lance zou het ook nog gekunnen hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Boven: GT Silver
                                      Onder: Arctic Silver
                                      Dat Arctic Silver is is echt een schoon kleurke!

Comment

• Voor de liefhebbers van Zanzibar:

Ik vind er persoonlijk maar niets aan, wel een ferme kar...in grijs dan wel.
                                        Ik verkies een 996 GT3 mk1 boven een mk2 en een 997 GT3 (RS)!

Comment

• Deze vind ik geweldig!

Bron

Comment

Working...
                                          X