samen met rood voor mij de mooiste kleur voor een enzo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
F430 met scuderia voorbumper ! Ziet er echt vele malen beter uit dan de gewone bumper, veel agressiever dan die mottige ovale inlaten, hij had beter vanaf de lancering zo eruitgezien. Laat ons hopen dat Ferrari bij de facelift (als die er komt?) iets in die aard verandert. Ik ben ervan verschoten dat ie er echt zoveel beter uitziet met die voorbumper.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNee, die kerel kan gewoon serieus niet rijden op circuit.
Serieus: lange bocht en hij snijdt die volle gas op 't begin al aan?
En dat filmpje is ook geen perfect voorbeeld... je weet bv niet in welke modus de Enzo staat, etc.
... prachtige auto!
Comment
-
Zou ik het anders doen: JA!
Zou ik het beter doen: Nope
Mocht ik een Enzo hebben, dan zou ik in eerste instantie aangepaste rijlessen gaan volgen.
Maar onderschat het niet zo rijden op circuit. Het ligt er verradelijk hobbelig bij, de power die je onder je voet hebt is immens bij zo'n Enzo en de snelheid is verbijsterend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichteneen Enzo is een F1 derivaat! Dat ding is gemaakt voor circuit! Heb je bv the Stig tijdens top gear, zien gaan met dat ding?
En dat filmpje is ook geen perfect voorbeeld... je weet bv niet in welke modus de Enzo staat, etc.
... prachtige auto!
Met een F1 ga je ook problemen hebben als je zo'n lijnen rijdt. Je gaat full throttle die bocht in en je houdt je gas ingedrukt waardoor je grip gaat verliezen in de bocht zelf. Niet moeilijk dat je elektronica dan af en toe gaat ingrijpen met zo'n beweging als gevolg.
Moest je die elektronica niet hebben, dan lag ie met z'n wagen en al in de decor.
Comment
-
Zoo bagger zijn die lijnen toch niet. Ze zijn niet wedstrijd ideaal maar toch niet slecht.
As far as I know is dat trouwens dezelfde gast die drift met de witte porsche GT3. Dat filmpje waar ie de laaste tig bochten aan elkaar drift, en dat begint met een witte Alfa 75. En die gast kan rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZoo bagger zijn die lijnen toch niet. Ze zijn niet wedstrijd ideaal maar toch niet slecht.
As far as I know is dat trouwens dezelfde gast die drift met de witte porsche GT3. Dat filmpje waar ie de laaste tig bochten aan elkaar drift, en dat begint met een witte Alfa 75. En die gast kan rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls je elektronica in begint te grijpen of je begint te schuiven op je bandjes, dan zit je ofwel op de foute lijn ofwel is er iets mis met je voetenwerk.
Comment
-
Comment
-
Comment