Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een vraagje aan de Ferrari-kenners; Twee jaar geleden kwam een kennis zijn pas gekochte Ferrari Modena-F1 laten zien. Man, man, ik ben geen sportwagenfanaat maar vanaf dan ben ik toch aan t'dromen van zo'n Modena. Nu merk ik op dat er Ferrari's Modena's te koop zijn voor een ( +/- 80.000 euro - 5 jaar oud en +/- 50.000 km's. Nu zegt diezelfde kennis dat het serieus op te passen (motormankementen, ed) is wanneer een Ferrari zijn 50.000 km's gereden heeft. Wat is ervan waar ?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenEen vraagje aan de Ferrari-kenners; Twee jaar geleden kwam een kennis zijn pas gekochte Ferrari Modena-F1 laten zien. Man, man, ik ben geen sportwagenfanaat maar vanaf dan ben ik toch aan t'dromen van zo'n Modena. Nu merk ik op dat er Ferrari's Modena's te koop zijn voor een ( +/- 80.000 euro - 5 jaar oud en +/- 50.000 km's. Nu zegt diezelfde kennis dat het serieus op te passen (motormankementen, ed) is wanneer een Ferrari zijn 50.000 km's gereden heeft. Wat is ervan waar ?
Comment
-
Deze morgen 'n Scud zien / horen rijden op de A201----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenGrapjas, kzwans nie ze. Gelooft me dan niet e. Mor kmoe dieje kerel te pakken zien te krijgen en das nt simpel. Geloof meOorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDat was niet om te grappen en dat was ook geen reactie op uw post, althans dat denk ik .
Gelieve ook ABN te typen
Was gewoon grappig, had die ferrari al enkele keren zien rijden, maar niet kunnen zien wie erin zat. Tot ik vrijdag dan hoorde dat ik 1 a 2 keer per week gewoon langs zijn huis rij en zijn zoon en kleindochter ken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Heb je die ook in high res zwoembiwi ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWas inderdaad niet echt een reactie op uw post, ik heb vooralsnog geen reden om uw verhaal niet te geloven.
Was gewoon grappig, had die ferrari al enkele keren zien rijden, maar niet kunnen zien wie erin zat. Tot ik vrijdag dan hoorde dat ik 1 a 2 keer per week gewoon langs zijn huis rij en zijn zoon en kleindochter ken.
Comment
Comment