Heerlijke eerste foto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa.
En?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenZit jij daar bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk denk niet dat dat iets is voor DJ Dirk, maar ik kan me altijd vergissen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIk dacht dat DJ Dirk ook zo'n tattoo had ?
dus nee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtengoh, steven, ik heb schrik van naaldjes
dus nee
Ga je naar Tour Auto? ik zal gaan kijken op Francorchamps en ondertussen de RMU classic meepikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMaar best eigenlijk ! van die tattoo bedoel ik.
Ga je naar Tour Auto? ik zal gaan kijken op Francorchamps en ondertussen de RMU classic meepikken
dus ik zit in Italië
als je met de Tour een Merc C AMG ziet met een brunetteke erin op franse platen dan moet je er maar een foto van nemen & aan me terug bezorgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenTour Auto valt samen met Villa d'Este
dus ik zit in Italië
als je met de Tour een Merc C AMG ziet met een brunetteke erin op franse platen dan moet je er maar een foto van nemen & aan me terug bezorgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenAndere brunettes niet?
maar dat brunetteke ken ik dan zeker
Comment
-
Dirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!
Dit blijft voor mij zowat de beste Concours, qua kwaliteit & locaties
in europe is er niets beter
in strijd met amerika winnen die het alleen qua volume. (Pebble Beach, Meadowbrook & Amelia Island zijn daar zowat de beste)
Je moet er wel rekening met houden dat zaterdag op Villa d'Este uistluitend op uitnodiging is & op zondag op Villa Erba voor publiek waar er dan ook meer ruimte & nog een pak extra wagens zijn
maar tja, je zaterdag kan je desnoods wel goed upvullen met naar Arese te gaan naar het Alfa Romeo museum (+/-40km)
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenTour Auto valt samen met Villa d'Este
dus ik zit in Italië
Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenZal er speciaal naar de brunettes kijken en als ze met een C-klasse AMG rijden ga ik er zelf een foto van nemen en dit hopelijk zonder kletsen op mijn smikkel te krijgen en als ik zeg dat het voor DJ Dirk is ga ik dan meer of minder kletsen krijgen ?
Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker
Comment
Comment