Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!
Dirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!
Bij mij inderdaad een jaarlijkse gewoonte hoor
Dit blijft voor mij zowat de beste Concours, qua kwaliteit & locaties
in europe is er niets beter
in strijd met amerika winnen die het alleen qua volume. (Pebble Beach, Meadowbrook & Amelia Island zijn daar zowat de beste)
Je moet er wel rekening met houden dat zaterdag op Villa d'Este uistluitend op uitnodiging is & op zondag op Villa Erba voor publiek waar er dan ook meer ruimte & nog een pak extra wagens zijn
maar tja, je zaterdag kan je desnoods wel goed upvullen met naar Arese te gaan naar het Alfa Romeo museum (+/-40km)
Tour Auto valt samen met Villa d'Este
dus ik zit in Italië
als je met de Tour een Merc C AMG ziet met een brunetteke erin op franse platen dan moet je er maar een foto van nemen & aan me terug bezorgen
Zal er speciaal naar de brunettes kijken en als ze met een C-klasse AMG rijden ga ik er zelf een foto van nemen en dit hopelijk zonder kletsen op mijn smikkel te krijgen en als ik zeg dat het voor DJ Dirk is ga ik dan meer of minder kletsen krijgen ?
Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker
Zal er speciaal naar de brunettes kijken en als ze met een C-klasse AMG rijden ga ik er zelf een foto van nemen en dit hopelijk zonder kletsen op mijn smikkel te krijgen en als ik zeg dat het voor DJ Dirk is ga ik dan meer of minder kletsen krijgen ?
Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker
Comment