Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijke eerste foto
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

hi res?

Comment

• Ja ik zoek die nog wel op in de loop van de dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Ja.

En?
          Hij bedoelt wss dat er daar Ferrari eigenaren bij zijn.

Comment

• oei...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
              Zit jij daar bij?
              nee, maar ik ken wel een paar daar van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Ik denk niet dat dat iets is voor DJ Dirk, maar ik kan me altijd vergissen.
                wil je soms bedoelen dat ik niet sociaal genoeg ben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Ik dacht dat DJ Dirk ook zo'n tattoo had ?
                  goh, steven, ik heb schrik van naaldjes
                  dus nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    goh, steven, ik heb schrik van naaldjes
                    dus nee
                    Maar best eigenlijk ! van die tattoo bedoel ik.
                    Ga je naar Tour Auto? ik zal gaan kijken op Francorchamps en ondertussen de RMU classic meepikken

Comment

Maar best eigenlijk ! van die tattoo bedoel ik.
                      Ga je naar Tour Auto? ik zal gaan kijken op Francorchamps en ondertussen de RMU classic meepikken
                      Tour Auto valt samen met Villa d'Este
                      dus ik zit in Italië

als je met de Tour een Merc C AMG ziet met een brunetteke erin op franse platen dan moet je er maar een foto van nemen & aan me terug bezorgen

Comment

dus ik zit in Italië

als je met de Tour een Merc C AMG ziet met een brunetteke erin op franse platen dan moet je er maar een foto van nemen & aan me terug bezorgen
                        Andere brunettes niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                          Andere brunettes niet?
                          NATUURLIJK
                          maar dat brunetteke ken ik dan zeker

Comment

• Dirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
                            Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              Dirk, leuk dat je naar de Concorso in Villa d'Este gaat, het lijkt me een prachtig evenement. Is't een jaarlijkse gewoonte van jou?
                              Kan je me vertellen of het werkelijk de moeite is? Ik was namelijk dit jaar van plan te gaan met enkele autoliefhebbers, maar het valt nogal moeilijk. Hopelijk volgend jaar!
                              Bij mij inderdaad een jaarlijkse gewoonte hoor
                              Dit blijft voor mij zowat de beste Concours, qua kwaliteit & locaties
                              in europe is er niets beter
                              in strijd met amerika winnen die het alleen qua volume. (Pebble Beach, Meadowbrook & Amelia Island zijn daar zowat de beste)

Je moet er wel rekening met houden dat zaterdag op Villa d'Este uistluitend op uitnodiging is & op zondag op Villa Erba voor publiek waar er dan ook meer ruimte & nog een pak extra wagens zijn
                              maar tja, je zaterdag kan je desnoods wel goed upvullen met naar Arese te gaan naar het Alfa Romeo museum (+/-40km)

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• mooie GTC
                                  & wel grappig met het Yorkske erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Is die nu verkocht of nog altijd van Wilfried van Garage Monza ?

Comment

dus ik zit in Italië

Zal er speciaal naar de brunettes kijken en als ze met een C-klasse AMG rijden ga ik er zelf een foto van nemen en dit hopelijk zonder kletsen op mijn smikkel te krijgen en als ik zeg dat het voor DJ Dirk is ga ik dan meer of minder kletsen krijgen ?
                                      Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker

Comment

Zal er speciaal naar de brunettes kijken en als ze met een C-klasse AMG rijden ga ik er zelf een foto van nemen en dit hopelijk zonder kletsen op mijn smikkel te krijgen en als ik zeg dat het voor DJ Dirk is ga ik dan meer of minder kletsen krijgen ?
                                        Have fun in italie maar dat zal wel geen probleem zijn zeker
                                        Cathy is een braveke, maar wel int frans dan éh

Comment

• Novitech 16M

Comment

Working...
                                          X