Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVrije training op Zolder... Maar die bak is wel niet meer roadlegal door de rolkooi denk ik
Mooie foto's trouwens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAch , op zondag vervoert een mens al eens iets met zijn trekhaak . En wat mij betreft liefst meer dan twee paarden .
Mooie foto's trouwens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik ben een beetje moe , maar binnenkort ga ik je eens briefen ivm dit evenement . Het gaat namelijk over Supercars .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHad dat dan eerst gezegd , STOEMP .
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk ben een beetje moe , maar binnenkort ga ik je eens briefen ivm dit evenement . Het gaat namelijk over Supercars .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Ik ben een beetje moe , maar binnenkort ga ik je eens briefen ivm dit evenement . Het gaat namelijk over Supercars .
8C ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten8C ?
Of " duim maar mee" is misschien een betere uitdrukking .
Comment
-
Test van de 8c competizione
wat een prachtig geluid !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenTest van de 8c competizione
wat een prachtig geluid !. Inderdaad prachtig geluid :inlove, en wat een gay-slip maakt die opt einde
!!
Comment
-
Prachtig
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Alfa
Ik stond daarnet aan de lichten naast een Brera 2.2 JTS, dus ik stond te kwijlen op die bak en de eigenaar van de Brera op mijn 147.
* grijns *
Ben die gast gevolgd en meer dan een halfuur staan praten aan een of andere naftpomp, de natuurlijke habitat van ons beiden
Daarna nog mini ritje gedaan. Toch nog een stukske rapper precies, zo'n Brera geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAlfa
Ik stond daarnet aan de lichten naast een Brera 2.2 JTS, dus ik stond te kwijlen op die bak en de eigenaar van de Brera op mijn 147.
* grijns *
Ben die gast gevolgd en meer dan een halfuur staan praten aan een of andere naftpomp, de natuurlijke habitat van ons beiden
Daarna nog mini ritje gedaan. Toch nog een stukske rapper precies, zo'n Brera geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenWeet iemand toevallig nog een betrouwbare,zuivere Alfa 156 1.9jtd staan ? (eerste generatie liefst) :-) ... De BMW is bijna verkocht :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenWeet iemand toevallig nog een betrouwbare,zuivere Alfa 156 1.9jtd staan ? (eerste generatie liefst) :-) ... De BMW is bijna verkocht :p
Nice.
Comment
-
Ik ben stilaan ook van plan om een ethnische zuivering door te voeren in mijn wagenpark, de Vectra gaat er met grote waarschijnlijkheid uit en wordt niet vervangen, de 155 zal dan de zware taak van kilometervreter / family car overnemen (30000 km per jaar, hij moet het nog twee jaar uithouden).Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenWeet iemand toevallig nog een betrouwbare,zuivere Alfa 156 1.9jtd staan ? (eerste generatie liefst) :-) ... De BMW is bijna verkocht :pOorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenZalig! De verloren zoon is al terug
Ik ben stilaan ook van plan om een ethnische zuivering door te voeren in mijn wagenpark, de Vectra gaat er met grote waarschijnlijkheid uit en wordt niet vervangen, de 155 zal dan de zware taak van kilometervreter / family car overnemen (30000 km per jaar, hij moet het nog twee jaar uithouden).
ALFAst een paar dikke bezen van de mammie .
Comment
-
Comment
Comment