Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMA HOW!!! da's lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenGewoon eens laten meerijden, ze zullen het snel snappen
Amai, die Spider viel serieus mee zeg!!!
Het was een 3.2 V6 Exclusive automaat, ik schrijf vanavond wel een verslagje met foto's, maar ik ben aangenaam verrast door die "opelmotor", okee hij is niet de snelste, maar qua sensaties (sound ) was het alvast dik in orde!
Ik heb met beiden al testritten gedaan en als je eens de kans krijgt moet je het zeker eens doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door casper_remapped Bekijk BerichtenQua sound dik inorde, schrijf je. Maar dan veronderstel ik dat je nog nooit met de "echte" Alfa 3.2 V6 gereden hebt. Dan wordt de sound van de holden verdreven in het niets.
Ik heb met beiden al testritten gedaan en als je eens de kans krijgt moet je het zeker eens doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie kosten dan ook veel zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDe echte V6en blijven de 2.5 en 3 l .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenik vind dat je de 3.2l V6 van de GTA tekort doet!
Ik heb nog nooit met een 2.5 of 3.0 gereden, dus ik kan er niet over oordelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenik vind dat je de 3.2l V6 van de GTA tekort doet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door casper_remapped Bekijk BerichtenQua sound dik inorde, schrijf je. Maar dan veronderstel ik dat je nog nooit met de "echte" Alfa 3.2 V6 gereden hebt. Dan wordt de sound van de holden verdreven in het niets.
Ik heb ook al met de "Busso" 3.2 V6 gereden, in de GT, maar ik vond die toen veel te beschaafd en geïsoleerd, ik heb de hele tijd met m'n raampje opengereden om de sound toch maar een beetje binnen te krijgen.
De Spider is natuurlijk open, dus dat geeft wat meer direct contact met de decibels uit de uitlaat, maar hij klinkt gewoon ook erg luid en ruig (je hoort hem echt van ver aankomen, ik post straks wel wat fragmentjes). Na nogal wat kritiek op de Holden-V6 gelezen te hebben, had ik me aan het ergste verwacht, en dat viel dus enorm mee.
De Busso V6 in een GTA of "oudere" Alfa steekt daar natuurlijk nog een stuk bovenuitOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMinder dan een nieuwe Mazda .
Een 15-20k schat ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJe hebt goedkope mazda's en duurdere mazda's hé.
Een 15-20k schat ik?
check bijvoorbeeld http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic.php?t=1427Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVoor die prijs heb je er vier
check bijvoorbeeld http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic.php?t=1427
Ik zou er wel andere velgen onder leggen.
Dat ding zuipt zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZalig!
Ik zou er wel andere velgen onder leggen.
Dat ding zuipt zeker?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJe hebt goedkope mazda's en duurdere mazda's hé.
Een 15-20k schat ik?Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVoor die prijs heb je er vier
check bijvoorbeeld http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic.php?t=1427
Natuurlijk wel maar een 1600 en geen uitzonderlijke 1750 zoals de onze .
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenValt goed mee zene, ik zit met de mijne rond de 10 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenik niet
maar ik rijd nog met ouders op de passagierszetel, da's natuurlijk valsspelen he
Voor rijbewijs:
7-8 liter
Na rijbewijs:
10-12 liter
Comment
Comment