Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
luci del bosco is bruin en is te verkrijgen op de 159
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenLucco di Bosco of zoiets (weet niet juist hoe je het schrijft)?? Alhouwel dat alleen op de Gt kwam dacht ik. Maar het lijkt me eigenlijk "gewoon" rood (8C).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Dit is mijn absolute droomalfa.
boven alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
Hoe dan ook er moet ook een nieuw stuk aan om dubbele uitlaat toe te laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVoor mij was dat gewoon 8C rood , maar geen flauw idee of dat juist is .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk denk dat dat speciale rood is waarin ge de 8C inderdaad kan (kon) bestellen.Er zit allesinds meer mettallic in dan normaal.Unica programma,net als dat wit op de 159Ti
Die brera was inderdaad zéér knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVolgend weekend eens afspreken met de 147's mannen? Roeselare ofzo, tis me om t even.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVolgend weekend eens afspreken met de 147's mannen? Roeselare ofzo, tis me om t even.
auto moet eerst onderhoud krijgen en naar de keuring gaan.
en volgende week geen tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWel vet man! Nu waarschijnlijk was t mij als 21 jarige snotaap niet gelukt, ook al had met mijn sleutels gezwaaid
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten= 140?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHangt er vanaf hoeveel wind er is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenauto moet eerst onderhoud krijgen en naar de keuring gaan.
en volgende week geen tijd.
Er komen wel nog genoeg momentjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenOké, dan maar met de w-vl garde !
Er komen wel nog genoeg momentjes.
Comment
Comment