De "oude" GT, welke erg knappe velgen had. Mooier dan die van de GT Sport.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe "oude" GT, welke erg knappe velgen had. Mooier dan die van de GT Sport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDe 170 pk versies behouden die velgen hoor.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenkan toch niet zo gezond zijn al die weerstand van de wind
Ik zou dat wel eens willen testen...
30mph rijden, knopke drukken, dakje begint open te gaan... en dan KEIHARD optrekken
En kijken wat dat geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenNu, andere vraag, mag dat legaal gezien?
Je dak openen tijdens het rijden?
Lijkt me niet echt superveilig, je zicht naar achteren toe is nihil met de kofferklep open, etc...
Zou zoiets überhaupt in het verkeersreglement zijn opgenomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZou zoiets überhaupt in het verkeersreglement zijn opgenomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenkan toch niet zo gezond zijn al die weerstand van de wind
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenNu, andere vraag, mag dat legaal gezien?
Je dak openen tijdens het rijden?
Lijkt me niet echt superveilig, je zicht naar achteren toe is nihil met de kofferklep open, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
de nieuwe aanwinst van een vriendin, 2500 euri
schooooon!
Die sdi ook.
Comment
-
Hier ook even mijn Golfke met zijn nieuwe velgjes laten zien:
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment