Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die Sportec's zijn echt hééél mooi!!!

Comment

Inderdaad 'n razend knappe GTI !

Comment

Smokin'

Brand new Sportec RS300 based on Golf V GTI

Razend knap en razend duur

Comment

Jammer dat ze dat rode lijntje weglaten...

Comment

Op onderstaande link kan je de VW Demo van World Racing 2 downloaden met oa de Toureag, de oer Golf I GTI en de nieuwe R32!!!

Het ziet er allemaal schitterend uit, maar ik moet wachten tot ik thuis ben want hier op kot kan ik het niet downen wegen beperkte bandbreedte...

DOWNLOAD (87MB)

Laat weten hoe het gaat

Comment

Zeer mooi die Sportec velgen, steek die op een R32
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Id,zeer mooie GTI. Kheb er nu al enkele gezien zonder GTI teken vooraan en ik denk eraan om dat van mij er ook af te doen.Ook vanachter natuurlijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                  Id,zeer mooie GTI. Kheb er nu al enkele gezien zonder GTI teken vooraan en ik denk eraan om dat van mij er ook af te doen.Ook vanachter natuurlijk!
                  idd het is discreter en de kenners weten toch direkt dat het ne gti is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                    idd het is discreter en de kenners weten toch direkt dat het ne gti is.
                    Id,en de auto ziet er direct veel stijlvoller uit!!!Bij niet kenners vallen de letters GTI soms niet direct in goede aarde....

Comment

Golf in Lambo-kleuren

100 exemplaren worden geleverd in de gele kleur ´Giallo Midas´ en 100 exemplaren zijn ´Arancio Borealis´, beide kleuren worden normaal voor Lamborghini´s gebruikt.

Naast zijn bijzondere kleur is de Golf speed voorzien van dezelfde sportuitlaat als de Golf R32. Daarnaast zijn er een verchroomde grille en buitenspiegelkappen. Ook is er een achterspoiler, verbrede spatborden en 18 inch wielen. De achterste zijruiten en achterruit zijn voorzien van privacy-glas en de achterlichten zijn donker; zoals ook de R32 dat heeft.

In het interieur is een combinatie van leder en alcantara bekleding. De auto ligt 1,5 centimeter dichter bij het asfalt dan een standaard Golf en hij is voorzien van een sportonderstel. Op het stuur zijn de stiknaden dezelfde kleur als de buitenkant van de auto en op het rad wordt eveneens een speciaal plaatje bevestigd waarop het productienummer staat.

De speciale Golf is te koop met de 150 pk sterke 2,0-liter FSI of de 140 pk sterke 2,0-liter TDI. De diesel kan optioneel worden geleverd met DSG-versnellingsbak. De 200 exemplaren zijn voorbehouden aan de Duitse markt en hebben daar prijzen vanaf 30.875 euro.

Wie wil, kan zijn Golf speed zelf afhalen bij de fabriek. Dan wordt in het bijzijn van de nieuwe eigenaar het plaatje met het productienummer op het stuur bevestigd.

Comment

VW motorsport site:
                        http://www.volkswagen-motorsport.com/web/start/index.php?flash=ok

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane

Iep

Knap hoor !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Nog een goeie maand en wij hebben onze nieuwe 4 motion

Comment

1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Knappe foto cedrick! welk model?

Comment

1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Ik dacht nog dat het ne passat was maar ik twijfelde....

Comment

Ik dacht nog dat het ne passat was maar ik twijfelde....
                                      Jaja we zullen het maar geloven,hebben ze ook al internet in de Rozenkrans in Oostduinkerke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                                        Jaja we zullen het maar geloven,hebben ze ook al internet in de Rozenkrans in Oostduinkerke?
                                        hoe zit het dan met Ter Strepe in Middelkerke?

Comment

hoe zit het dan met Ter Strepe in Middelkerke?
                                          Verdoeme passeer daar altijd maar nog niet binnen geweest.

Comment

Working...
                                          X