Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Amai, van welke tuningsite hebde dieje laatste foto genome?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenAmai, van welke tuningsite hebde dieje laatste foto genome?
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Zalig bakske, enkel de prijs voor 'maar' een Polo.Als ik het geld had kocht ik er meteen eentje.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenZalig bakske, enkel de prijs voor 'maar' een Polo.Als ik het geld had kocht ik er meteen eentje.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Idd, dat missend sper vind ik ook zonde. Zou hem nog altijd graag hebben, in willebroek staat er eentje aan 28k. Nog altijd dubbel van wat mijn polo gekost heeft..
Qua stielen, geven op het eerste zicht niet speciaal veel steun. Polo is wrs zo duur door die beperkte oplage van 2500 stuks. Langs ene kant zounik het er voorover hebben maar andere kant weer niet. Is iets dat ge niet dagelijks tegenkomt.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ben je fan van volkswagen golf gti's R's enz... like dan a u b mijn pagina , Ik heb nog niet zoveel likes maar zet toch regelmatig fotos op.
LIKEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk Berichtenhttps://www.facebook.com/VwGtiLovers?ref=hl
Ben je fan van volkswagen golf gti's R's enz... like dan a u b mijn pagina , Ik heb nog niet zoveel likes maar zet toch regelmatig fotos op.
LIKEN
Comment
Comment