Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn daar standaard geen hoofdsteunen in achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Goed, dat wordt onze reisbestemming voor februari

Comment

• Amai, prachtig gebouw! Die welvingen doen zo aan de koetswerkstijl van BMW denken! Ik heb weer een reden meer om eens naar Duitsland op reis te gaan.
        ----------
        Compleet andere vraag: hoogstwaarschijnlijk komt er van de nieuwe M3 dus weer een cabrioversie, maar zullen ze dat van een stoffen kap of een onplooibaar exemplaar voorzien? Hoe zouden ze dan het gewicht beperken? Past precies niet bij de filosofie van de M3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
          Amai, prachtig gebouw! Die welvingen doen zo aan de koetswerkstijl van BMW denken! Ik heb weer een reden meer om eens naar Duitsland op reis te gaan.
          ----------
          Compleet andere vraag: hoogstwaarschijnlijk komt er van de nieuwe M3 dus weer een cabrioversie, maar zullen ze dat van een stoffen kap of een onplooibaar exemplaar voorzien? Hoe zouden ze dan het gewicht beperken? Past precies niet bij de filosofie van de M3...
          Stalen klapdak.

Comment

• damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              En chippen, dan ben je uiteindelijk toch bijna even snel als een 530d.

(uiteraard kan je die 30d ook zjippen... )
              Je kan alles chippen, bvb. F1-motoren die 2 uur lang zot draaien en daarna voor wisselstukken gebruikt worden

Comment

• ?

Ik snap de bedoeling van die opmerking niet echt.

Comment

• Wij hebben een megavervelend probleem met onze E60.
                  Als de wagen een avond stil heeft gestaan, dan start die de volgende ochtend niet meer. Je blijft maar proberen, maar hij wilt niet aan!!!Op BC geeft die 4 fouten aan; DTC uitgeschakeld, Transmissie werkt zonder de rem(automaat), brandstoppomp werkt niet, en cruise control uitgeschakeld. Dit allemaal en dat al 4dagen lang. Het schoonste van al is dat BMW Mobile Service hem komen ophalen is en gesleept naar de dichtsbijzijnde BMW garage, dat die daar wel start en geen fouten aangeeft!!!Wagen aan pc gehangen en geen probleem zeiden ze

Iemand al zo een probleem gehad met een E60?Zo een icoon met een tandwiel erop?

Comment

• kompjoeters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Daarjuist eens een testje gedaan tussen de 530d en de 330d ! En de 530d is sneller naar 100 dan de 330d . Het scheelde maar een kleine 2 meter maar toch, ik had dit niet verwacht. Dus binnenkort waarschijnlijk een beetje ketchup erbij .
                      Mijn neef rijdt met een manuele 530d en ik kan hem toch iedere keer achter mij houden hoor..

Comment

• Hou er rekening mee dat een cabrio meer gewicht moet meeslepen hé. Het is net dat gewicht dat een cabrio wat trager maakt...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                          Wij hebben een megavervelend probleem met onze E60.
                          Als de wagen een avond stil heeft gestaan, dan start die de volgende ochtend niet meer. Je blijft maar proberen, maar hij wilt niet aan!!!Op BC geeft die 4 fouten aan; DTC uitgeschakeld, Transmissie werkt zonder de rem(automaat), brandstoppomp werkt niet, en cruise control uitgeschakeld. Dit allemaal en dat al 4dagen lang. Het schoonste van al is dat BMW Mobile Service hem komen ophalen is en gesleept naar de dichtsbijzijnde BMW garage, dat die daar wel start en geen fouten aangeeft!!!Wagen aan pc gehangen en geen probleem zeiden ze

Iemand al zo een probleem gehad met een E60?Zo een icoon met een tandwiel erop?
                          Heb je een CJ1 alarm laten naplaatsen? Ik krijg dat icoontje op mijn scherm als mijn wagen in alarm valt.

Nu, wat de uitlezing betreft moet de wagen inderdaad op dat moment die fout hebben. Ik heb al 4 maanden een parkeersensor die bij momenten iets blijft voelen en dus blijft piepen. Ik heb dit ook vorige week bij de verdeler laten nakijken en juist op dat moment had de sensor er blijkbaar wil zin in en konden ze dus geen fout vaststellen... Ik heb toch sowieso een nieuwe sensor besteld...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Heb je een CJ1 alarm laten naplaatsen? Ik krijg dat icoontje op mijn scherm als mijn wagen in alarm valt.

Nu, wat de uitlezing betreft moet de wagen inderdaad op dat moment die fout hebben. Ik heb al 4 maanden een parkeersensor die bij momenten iets blijft voelen en dus blijft piepen. Ik heb dit ook vorige week bij de verdeler laten nakijken en juist op dat moment had de sensor er blijkbaar wil zin in en konden ze dus geen fout vaststellen... Ik heb toch sowieso een nieuwe sensor besteld...
                            Nee, geen alarm CJ1, gewoon standaard alarm.

Natuurlijk wel vervelend. Daar werkt hij wel en hier niet en dat al 2x. Gelukkig waren we thuis, stel je voor ergens anders(buitenland ofzo)

Comment

• Last edited by ; 22/10/2007, 14:13.

Comment

• Iemand enig idee waarom sommige velgen (zoals style 245) niet beschikbaar zijn op de 525xd en 530xd?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• een BMW 850i door de straten van heule-city
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 22/10/2007, 18:10.

Comment

• Voor een 650i lijkt dat hard op een 850i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Voor een 650i lijkt dat hard op een 850i

een 850i bedoelde ik ... te rap getypt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        Iemand enig idee waarom sommige velgen (zoals style 245) niet beschikbaar zijn op de 525xd en 530xd?
                                        Staat er weeral een verandering op til?

Comment

Working...
                                        X