Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Signature Red is idd supermooi, maar was enkel op de eerste wagen beschikbaar.

Wat de anthracietgrisj betreft - je moet wel weten dat de kleur recent veranderd is. M.i. is die aanzienlijk mooier (donkerder) geworden, maar wees wel zeker dat jij beelden van de juiste kleur hebt om je keuze te maken - zie hier bv. http://www.teslamotorsclub.com/showt...l-grey-Model-S

Comment

• Ik denk dat ik eens naar Aartselaar rijd en eens in de showroom ga rondneuzen. Tesla Aartselaar heeft toch een showroom he, of nie?

Comment

• Tesla Model S

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Ik denk dat ik eens naar Aartselaar rijd en eens in de showroom ga rondneuzen. Tesla Aartselaar heeft toch een showroom he, of nie?
        Showroom niet echt maar je kan wel binnen

Sent from my iPhone using Tapatalk
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Showroom niet echt maar je kan wel binnen

Er staan toch Tesla S'en binnen om eens te bekijken en in te zitten? Zo niet is het niet de moeite om zo ver te rijden.

Comment

• In Eindhoven hebben ze een showroom waar maar 1 auto in past. In schril contrast met de Rolls/Bentley garage er naast die 20 keer groter is en de BMW garage daarnaast die 30 keer groter is. Denk wel dat dit zal veranderen in de toekomst. Maar ja, Tesla heeft eigenlijk maar 1 model he. De kleuren en bekleding hebben ze op stalen.

Comment

• Zou iddaad nogal onnozel zijn om nen even grote showroom als bmw te hebben, die hebben tig modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                Er staan toch Tesla S'en binnen om eens te bekijken en in te zitten? Zo niet is het niet de moeite om zo ver te rijden.
                1 en een chassis

previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door coolaid Bekijk Berichten
                  In Eindhoven hebben ze een showroom waar maar 1 auto in past. In schril contrast met de Rolls/Bentley garage er naast die 20 keer groter is en de BMW garage daarnaast die 30 keer groter is. Denk wel dat dit zal veranderen in de toekomst. Maar ja, Tesla heeft eigenlijk maar 1 model he. De kleuren en bekleding hebben ze op stalen.

zou voor antraciet gaan met die antraciete wielen... man prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                    zou voor antraciet gaan met die antraciete wielen... man prachtig
                    Ik ken er die uren bezig zijn om hun velgen proper te krijgen... met speciale reinigingsborstels, dure spray's, regenwater, polish, massa's poetsdoeken.
                    Geen enkele moeite is te veel om die mooie zilveren glans terug te krijgen.

En dan heb je er die antraciete velgen nemen die er uitzien alsof het remstof van drie maanden er nog ophangt...

De gustibus et coloribus ...

Comment

• welja als je antraciet neemt zie je dat remstof natuurlijk minder snel.. maar als je een geleerde liefhebber bent was je wekelijks je wagen, al is het carwash...

Comment

• Minder omzet dan verwacht, en stevig verlies in plaats van winst. De bouwer van elektrische wagens Tesla bleef in het laatste kwartaal onder de verwachtingen.
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Dieje Elon Musk beweert nogal veel, zo te lezen. Kan zijn dat hij gelijk heeft maar ik betwijfel het (is maar een gedacht).

Comment

Dieje Elon Musk beweert nogal veel, zo te lezen. Kan zijn dat hij gelijk heeft maar ik betwijfel het (is maar een gedacht).
                            Als hij die model III op de markt kan brengen in 2017, met de beloofde specificaties en aan de prijs die geciteerd wordt, zal die verkopen als warme broodjes.De resultaten zullen dan wel volgen...
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                              Als hij die model III op de markt kan brengen in 2017, met de beloofde specificaties en aan de prijs die geciteerd wordt, zal die verkopen als warme broodjes.De resultaten zullen dan wel volgen...
                              't Is te hopen.
                              Maar ik geloof niet veel van die voorspellingen. Meestal draaien die totaal anders uit.

Comment

• Ik vind het een interessant project, maar eerlijk gezegd, ik heb toch ook mijn twijfels over de leefbaarheid op lange termijn. Hoe lang is het geleden dat er nog nieuwkomer op de automarkt in geslaagd is om financieel succesvol te worden? En al zeker niet als semi-massaconstructeur (wat hun ambitie is).
                                En verder moet ik eerlijk toegeven dat hun design me niet veel doet. In mijn buurt rijden er enkele rond, en ik zie ze ook op de R0 enzo. Ik vind het eigenlijk een nogal saaie auto (van buiten toch).
                                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Van binnen is 'em nog saaier, neen lelijker. Het model is knap maar o zooo saai. Net een grote bompa gezinswagen met ongelooflijk deftige prestaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                    Ik vind het een interessant project, maar eerlijk gezegd, ik heb toch ook mijn twijfels over de leefbaarheid op lange termijn. Hoe lang is het geleden dat er nog nieuwkomer op de automarkt in geslaagd is om financieel succesvol te worden? En al zeker niet als semi-massaconstructeur (wat hun ambitie is).
                                    Er is nog een tijd geweest waar Nokia moest lachen toen het gerucht opdook dat Apple een mobiele telefoon op de markt zou gaan brengen.
                                    Bij Kodak hebben ze de digitale fotografie zo goed als uitgevonden, maar ze zagen er geen markt in.

Een van de opvallende dingen bij Tesla is dat het een tech bedrijf is, geen autoconstructeur. Ze hebben een totaal andere kijk op hun ontwikkelings- en productieproces. Wat interessant is, is dat Tesla erin slaagt om problemen op te lossen aan een veel hogere snelheid dan wat de autoindustrie gewoon is. Zelfs bij Toyota begrijpen ze er niks van, het baart hen zorgen, en terecht.

Comment

• Wat bedoel je met: begrijpen ze er niets van?

Heel eerlijk: ik ben niet zo zeer onder de indruk van hun aanpak.

Ik vind het minder straf om auto's te bouwen die +100.000€ per stuk kosten en dan zeggen: kijk eens wat wij kunnen.
                                      Qua ontwikkeling lijkt het me enigszinds eenvoudiger een ev auto te ontwikkelen dan van 0 beginnen met bvb hybride of toyota's mirai.
                                      Allee ipv te focussen op +700pk auto's die geen kat weet te gebruiken of ze uberhitzen, ziu hij beter zorgen dat zijn producten wat toegankelijker worden voor de massa. Dat zal de groene wereld beter vooruit helpen.

Hij doet me niet veel, vooral omdat er binnen dat budget heel wat ander leuk speelgoed te vinden valt.

Mij doet hij wat teveel denken aan Jobs destijds. Hij profileert zich wat teveel als de moraalridder die de wereld wat zal gaan verbeteren.

Comment

• Dat is juist het businessmodel van Tesla: beginnen met high end supercars met meer marge om dan de bewezen/gefinancierde technologie te gebruiken in een wagen voor de massa.

En het gaat totaal niet over de prijs van de wagen, maar wel de voordelen tov andere elektrische wagens: groter, mooier (subjectief), maar vooral veel meer range en een netwerk van Superchargers. Dat is echt wel iets waar ze trots over mogen zijn.

Musk is een genie en dat heeft hij zowel met Tesla als SpaceX als meer dan bewezen, of hij daarom een moraalridder is laat ik in het midden, maar je hebt nu eenmaal een bepaald ego nodig om dingen te kunnen en durven verwezenlijken he.

Comment

Van binnen is 'em nog saaier, neen lelijker. Het model is knap maar o zooo saai. Net een grote bompa gezinswagen met ongelooflijk deftige prestaties.
                                          Ik kan je verzekeren: als je naast een Maserati of een Panamera staat, en het licht springt op groen, dan is het allesbehalve een saaie bompa gezinswagen... Dan wordt je een half uur later weer bijgehaald door die Maserati, terwijl de chauffeur je aanstaart met zijn bakkes open en zijn ogen zo wijd als van een drugsverslaafde...

Comment

Working...
                                          X