Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb intussen al een aantal voorspellingspogingen bij elkaar verzameld:

1. Een veel betere bereikprojectie
    2. Daadwerkelijk efficiënter gebruik van de accu.
    3. Een live online systeem om de meest ideale route te bepalen langs de SuC, Fastchargers en destination chargers rekening houden met bezetting, daadwerkelijke laadsnelheid ter plaatse, wachtrijen etc..
    4. Activatie van Vehicle to Vehicle laden met Ranger Service en "buddy Loading".
    5. Vrijgeven van een tot nog toe om (uit ervaring gebleken: onterechte) veiligheidsredenen geblokkeerde hoeveelheid batterijcapaciteit.
    6 (= variante op 2). Een andere, efficiëntere voeding van energie naar de drive unit(s)

Comment

• Ik heb in de week het dashboard in het echt gezien en moet toegeven dat het een pak minder erg is in het echt dan op foto. Op foto trek het dashboard gewoonweg op niks. In het echt valt het eigenlijk wreed goed mee. Enkel de middenconsole mocht van mij op de hoogte van de zit van zetels komen. Het is een groot gat zonder knopkes, schakelpook (ik weet het het is een EV) en dat vond ik persoonlijk niet knap. Wel praktisch omdat het veel wegberg ruimte biedt.

Toch maar eens zien of ik een proefrit kan doen met de Tesla S.
      Last edited by ; 17/03/2015, 08:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
        Ik heb intussen al een aantal voorspellingspogingen bij elkaar verzameld:

1. Een veel betere bereikprojectie
        2. Daadwerkelijk efficiënter gebruik van de accu.
        3. Een live online systeem om de meest ideale route te bepalen langs de SuC, Fastchargers en destination chargers rekening houden met bezetting, daadwerkelijke laadsnelheid ter plaatse, wachtrijen etc..
        4. Activatie van Vehicle to Vehicle laden met Ranger Service en "buddy Loading".
        5. Vrijgeven van een tot nog toe om (uit ervaring gebleken: onterechte) veiligheidsredenen geblokkeerde hoeveelheid batterijcapaciteit.
        6 (= variante op 2). Een andere, efficiëntere voeding van energie naar de drive unit(s)

Of deze e-jerrycan? http://www.star-engines.com/

Comment

• Video: Tesla laden op zijn Russisch.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Geniaal

Comment

• Tesla Model S

Vandaag een eerste Tesla gezien in België op T-LAA-*** plaat.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een T-plaat? Is dat een taxi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                  Een T-plaat? Is dat een taxi?
                  Ja/nee, om juist te zijn: verhuring van wagen met chauffeur.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Vandaag een eerste Tesla gezien in België op T-LAA-*** plaat.
                    In Nederland zijn Tesla taxi's relatief populair, ook al leent de lage vorm en aflopende achterruit zich niet echt voor het vervoeren van wat grotere volwassenen.
                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Tesla Model S

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                      In Nederland zijn Tesla taxi's relatief populair, ook al leent de lage vorm en aflopende achterruit zich niet echt voor het vervoeren van wat grotere volwassenen.
                      In Schiphol staat het vol.
                      En neen het instappen van achter is inderdaad niet gemakkelijk voor de al wat ouderen en/of KLM'ers.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• Die mannen gaan nu ook elektrische moto's uitbrengen! Bekijk vooral het filmpje!

Comment

• Video werkt bij mij niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                            Video werkt bij mij niet.
                            Zou vandaag toch moeten werken!
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Op één april werkt er bij nooit iets. Hoe da komt weet ik niet.

Is da misschien een speciale dag?

Zijn er al occasie Tesla S'en te vinden?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• LARTE Design unveils their Tesla Model S at Top Marques Monaco: http://www.worldcarfans.com/11504169...at-top-marques

Comment

• We kennen alle filmpjes waarin reacties staan van onbewuste passagiers, maar de impact op losse bagage die hier getoond wordt is wel de moeite : https://www.youtube.com/watch?v=Y8-S7FghyEA
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Eergisteren zelf de acceleratie van de P85D mogen ervaren. Die eerste 2 sec zijn buitengewoon. Echt om van in uw broek te doen, nadien te beginnen lachen en nog is en nog is Na die 2 sec voel je wel dat het vermogen vrij snel wegvalt..
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

• 2 seconden voor zo iets duurt nog vrij lang, ge zit dan al direct boven de toegelaten snelheid van een bebouwde kom
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Eergisteren zelf de acceleratie van de P85D mogen ervaren. Die eerste 2 sec zijn buitengewoon. Echt om van in uw broek te doen, nadien te beginnen lachen en nog is en nog is Na die 2 sec voel je wel dat het vermogen vrij snel wegvalt..
                                          Wegvallen of niet meer opbouwen zoals bij een conventionele motor...

Comment

Working...
                                          X