Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou ook de ophanging kiezen boven het open dak ... het feit dat ik nu het open dak heb is gewoon omdat het in het exlusive line plus pack zat ..anders had het er no way ingezeten ..
de ophanging daarentegen is wel subliem ... het enige wat ik vind is dat hij een beetje te hoog staat naar mijn goesting ..maar daar zoek ik nu een oplossing voor .
Je kan gerust 2 cm verlagen. Eibach veren geven geen foutmelding op de ddc Meer dan 2 cm is probs denk ik met de sensoren.
Elk kiest wat 'ie wil. Ik moei me niet wat de keuze betreft, maar reageer enkel op de uitspraak dat een schuifdak nutteloos zou zijn omdat het de werking van de airco zou tegengaan.
Die voordelen kloppen misschien wel maar als ik daar echt last van heb dan kan je uw raampje ook 1 cm openzetten al heb ik van die dingen die je opsomt geen last. Maar goed, iedereen heeft andere noden en gevoeligheden Een airco moet harder werken met ramen open of schuifdaken, maar goed dat hoeft natuurlijk geen nadeel te zijn. Ik blijf de ddc gewoon de max vinden en voor mij is dat optie nr 2 geworden na een goede radio
Klopt niet wat je zegt. Men testte toen ook het "raampje een beetje op tvv van een schuifdak op klapstand" en dat haalde geenszins dezelfde efficiëntie maar maakt wel een pak meer lawaai. Bovendien creëert het een turbulentie net om het hoofd van de bestuurder.
Ik begrijp dat je jouw voorkeur in 'n theorie wil gieten, maar 't klopt gewoon niet.
Uiteraard is het mijn voorkeur, als je zoals ik geen last hebt van de nadelen die je opsomt van de airco zie je uiteraard ook niet het voordeel in van die uit te schakelen met een schuifdak
't Waren wel tests naar 't effect op de frisheid van 'n bestuurder, de aandacht. Dus niet zozeer iets waar je last van hebt (actief), maar eerder op 't vlak van veiligheid.
Ikzelf vind ook de luchtigheid en het ruimtegevoel dat zo'n glazen dak biedt, een enorm leuk iets. Alleen al daarvoor zou ik 't nooit meer willen missen.
Idd, maar vind het wel een knappere kleur dan zimt braun.
Ook.
Twijfelde ook enorm aan zimt braun als ik het nieuw in de schowroom zag. Maar een klant van mij heeft een 5 gt van 1 jaar oud en het felle van het kleur is eraf en dan is het wel mooi. Het is eens iets anders.
Wij hadden het liefst van allemaal zo'n tint gehad in de onze. Jammer genoeg niet beschikbaar... Spijtig!
Het is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).
Het is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).
Thanks! Het zou een blauwe (exterieur) worden en dan is er eigenlijk bijzonder weinig keuze. Het beige is te geelachtig. Zwart zien mijn ouders niet graag dusja... er was enkel nog oyster. Maar ik vind het ook geslaagd. Zoals je zegt is het wel triestig gesteld met de kleurmogelijkheden!
Comment