Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen Tiguan (2016).

VW enthüllt zur IAA den neuen Tiguan mit vielen Oberklasse-Features und komplett neuem Design. Dazu gibt es bis zu 240 PS und einen Plug-in-Hybriden. Jetzt wurden die ersten Preise kommuniziert.

Heb ergens gelezen dat er ook een R versie zou komen.
    Een kleine en lange versie en een coupe achtig model.

Is hier al geen topic van?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Waarschijnlijk in Scoops-prototypes of de oude Tiguan.

Comment

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 13/09/2015, 18:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dimekoza Bekijk Berichten
          Het stijgt precies de vw groep naar hun hoofd ! Hoe lang is dit geleden dat er een gloednieuw model uitkomt die niet een copie is van het vorig model ? Zelfs met die foto's willen ze nog de spanning erin houden met wat schetsen het weekend in te sturen ! Haha ! Alle laat ze maar in hun ijdelheid als ze maar meer van die werkelijk nieuwe wagens brengen !

Comment

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Gooi al je vooroordelen over de Tiguan maar de deur uit. Het SUV’tje van Volkswagen heeft opeens een stoer uiterlijk gekregen.

Althans, stoer voor Volkswagen-begrippen. Het blijft natuurlijk een behoudend design, maar oogt desondanks een stuk strakker dan zijn voorganger. Een soort mini-Touareg. De verse Tiguan is daarnaast 60 mm gegroeid, 30 mm breder en 33 mm lager gemaakt. De wielbasis nam toe met 77 mm. Ruimte die vooral de achterpassagiers ten goede komt, waar 29 mm extra ruimte beschikbaar is.

De Tiguan is geschoeid op het MQB-platform, waar tegenwoordig iedere hatchback, station of MPV van VAG op staat, en komt met motoren die in kracht varieren van 115 tot 240 pk. Vierwielaandrijving is optioneel, dat met 4MOTION Active Control kan worden aangepast aan de rijomstandigheden.

Volkswagen geeft ‘m standaard de nodige veiligheidsfeatures mee, zoals Front Assist met City Emergency Braking, Pedestrian Monitoring, Lane Assist en Automatic Post Collision Braking. Zijn debuut is morgen op de IAA, maar vanavond zullen we hem al in beeld krijgen tijdens de Volkswagen Group Night.
                Volkswagen Tiguan GTE Concept

Volkswagen laat ook een GTE-versie zien die nog in de conceptstatus zit. De Tiguan GTE Concept heeft een 1.4-liter viercilinder aan boord, gekoppeld aan een elektromotor. Het is de aandrijflijn die ook in de Passat GTE ligt, en een vermogen van 218 pk ophoest. De CO2-uitstoot van deze plug-in SUV ligt op 42g/km.
                http://www.autoblog.nl/nieuws/de-nieuwe-volkswagen-tiguan-is-hier-80188

Comment

Ziet er een pak volwassener uit in tegenstelling met het vorige model.
                  Eerst dacht ik dat het om een Touareg ging.

Comment

Ik ben geen echte fan van VW met zijn kopies altijd, maar deze vernieuwing is markant. Dit is een erg knappe suv!

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Comment

Vind deze toch de mooiste in z'n klasse.

Comment

Volgens mij gaat 'em flink duurder worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Volgens mij gaat 'em flink duurder worden.
                            Het schijnt van niet.
                            den borre

Int3x0r

Comment

vrij goede eerste indruk
                              Volgend weekend eens in t echt gaan bekijken...foto's zeggen niet altijd alles
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Staat die volgend weekend al in de showroom dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  Staat die volgend weekend al in de showroom dan?
                                  Misschien gaat hij naar Frankfurt.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

Very decent, nu nog die XL-versie en weer een auto op de prospectlijst erbij...

Comment

Mooi!

Comment

Ziet er goed uit!

Mogelijke opvolger voor onze clubman is misschien gevonden, als de prijs van de GTE nu nog wat meevalt.

Comment

Working...
                                        X