Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog eens over hetezelfde:

Auto besteld op 4/12/07
    Audi zegt dat de bestelling maar op 21/12 bij D'Ieteren gebeurd is.
    De garage beweert dat dat onmogelijk is...
    Ik zag de 2e week van december met mijn eigen ogen dat er stond: productieweek 8 (leveren 12)
    In januari was het plots productieweek 14 leveren week 18
    nu sedert giteren is het officieel productieweek 36 !!!!
    Dat maakt dat ik de auto slechts ten vroegste na tien maanden krijg....

En bovenal, iedereen vindt dat iets waar je je niet moet over enerveren...

Ik zit wel sedert gisteren zonder familieauto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Bedoel je dan enkel de 19" Y-spaak velg? Zo ja, dan vind ik dat jullie geen gelijk hebben. Want smaken verschillen.

Ik heb die Y-velg met z'n gedraaide spaken nooit knap gevonden ('k vind ze ook niet lelijk, 'k zou ze gewoon nooit bestellen), maar de 18" Y-spaak (of hoe heet die) vind ik prachtig.

De 19"-versie vind ik duidelijk minder knap, een beetje te sjonnie. Dan is zelfs de 18" S5-velg 100 keer knapper, naar mijn mening.
      Ieder zijn zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Nog eens over hetezelfde:

Auto besteld op 4/12/07
        Ik zag de 2e week van december met mijn eigen ogen dat er stond: productieweek 8 (leveren 12)

niet iedereen he ik begrijp je 100procent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Een A5 in uw spiegels krijgen is zo heerlijk, ik ga zelf met plezier uit de weg. Of beter gezegd, uit angst Een A5 heeft wel 19" nodig 18" is te klein, 20" te groot.
          Kan niet wachten op dat moment , ben wel eens nieuwsgierig of het verschil zo groot zal zijn.

Comment

Ge waart er BIJNA !

Stap naar Audi, en als ge uw dossier deftig hebt voorbereid, dan gaat ge daar méér dan afdoende gehoor vinden. 't Zou niet de eerste keer zijn dat gebundelde krachten omheen de importeur rechtstreeks naar de constructeur worden gebracht, en daar zonder problemen gehoor vinden én een oplossing krijgen.

Wat houdt jou tegen?

Vandaar : schiet op diegenen die jouw nadelige situatie bewerkstelligden of weigeren op te lossen. Dat is in eerste instantie jouw dealer : als 'ie incorrecte beloftes maakte inzake leveringstermijn, en je kan dat bewijzen, dan hangt 'ie. Lukt dat niet, dan kan je een stap verder, bij de importeur. Ik geef je op een presenteerblaadje dat je hier in België quasi zeker geen gehoor zal vinden, maar je moét 't proberen uiteraard (en documenteer alles goed). Lukt dat niet, dan kan je rechtstreeks naar het merk stappen, en ik garandeer je dat je, als je een compleet dossier met voldoende stavingsstukken van het probleem indient, goed en correct bediend zal worden.

Pas indien dat laatste geval géén bewaarheid wordt, mag je de schuld ook op Audi zelf afschuiven. Anders niet.

Doe je dat wel, dat vind ik (no personal offence intended) getuigen van een zeer kortzichtige visie. En ja, ik heb begrip voor de irritatie die het lange wachten met zich meebrengt.
            Das knap,
            Ik bestel een auto, en als ze niet kunnen leveren moet ik zelf ipv de dealer een dossier samenstellen en gaan rondbellen, mischien moet ik er nog een advocaat bijnemen ook
            Ik vind dat de dealer moet zorgen dat alles vlot verloopt of als dat niet het geval is tenminste zelf een dossier opmaakt maarja ik ben mischien kortzichtig

Comment

Ge waart er BIJNA !

Stap naar Audi, en als ge uw dossier deftig hebt voorbereid, dan gaat ge daar méér dan afdoende gehoor vinden. 't Zou niet de eerste keer zijn dat gebundelde krachten omheen de importeur rechtstreeks naar de constructeur worden gebracht, en daar zonder problemen gehoor vinden én een oplossing krijgen.

Wat houdt jou tegen?

Vandaar : schiet op diegenen die jouw nadelige situatie bewerkstelligden of weigeren op te lossen. Dat is in eerste instantie jouw dealer : als 'ie incorrecte beloftes maakte inzake leveringstermijn, en je kan dat bewijzen, dan hangt 'ie. Lukt dat niet, dan kan je een stap verder, bij de importeur. Ik geef je op een presenteerblaadje dat je hier in België quasi zeker geen gehoor zal vinden, maar je moét 't proberen uiteraard (en documenteer alles goed). Lukt dat niet, dan kan je rechtstreeks naar het merk stappen, en ik garandeer je dat je, als je een compleet dossier met voldoende stavingsstukken van het probleem indient, goed en correct bediend zal worden.

Pas indien dat laatste geval géén bewaarheid wordt, mag je de schuld ook op Audi zelf afschuiven. Anders niet.

Doe je dat wel, dat vind ik (no personal offence intended) getuigen van een zeer kortzichtige visie. En ja, ik heb begrip voor de irritatie die het lange wachten met zich meebrengt.
              vb.
              Als ik bij een klant een nikostopcontact plaats (elektricien) en dat is niet goed,
              Moet de klant dan naar mij bellen of moet die naar het fabriek van niko bellen.
              Wees gerust al mijn klanten bellen naar mij en ik moet het oplossen door naar mijn leverancier te gaan die op zijn beurt contact opneemt met niko
              Voila

Comment

• Dit is de knapste velg voor op een A5 (de velg van op een S5):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                  vb.
                  Als ik bij een klant een nikostopcontact plaats (elektricien) en dat is niet goed,
                  Moet de klant dan naar mij bellen of moet die naar het fabriek van niko bellen.
                  Wees gerust al mijn klanten bellen naar mij en ik moet het oplossen door naar mijn leverancier te gaan die op zijn beurt contact opneemt met niko
                  Voila
                  Het verschil is wel dat de klant kan denken dat er iets fout gelopen is bij de installatie van het stopcontact. En dat is door u gebeurd. Scheve vergelijking dus.

Maar als ik een pc koop en m'n scherm werkt niet, dan neem ik contact op met de fabrikant en niet met de pc-boer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                    Das knap,
                    Ik bestel een auto, en als ze niet kunnen leveren moet ik zelf ipv de dealer een dossier samenstellen en gaan rondbellen, mischien moet ik er nog een advocaat bijnemen ook
                    Ik vind dat de dealer moet zorgen dat alles vlot verloopt of als dat niet het geval is tenminste zelf een dossier opmaakt maarja ik ben mischien kortzichtig
                    Je mist de hele point volgens mij. Jij geeft Audi de schuld terwijl gTa zegt dat het vooral de dealer en/of de importeur hun schuld is. Als jij bij hen gaat klagen en zij beseffen maar al te goed dat het hun fout is, dan gaat uw dossier niet veel uitmaken vrees ik want ze gaan zichzelf beschermen. Maar als jij van het probleem zorgvuldig een mooi dossier samenstelt en rechtstreeks aan Audi bezorgt, dan kan Audi zelf mss iets ondernemen naar D'Ieteren toe.

Comment

Dit is de knapste velg voor op een A5 (de velg van op een S5):

Voor mij persoonlijk AF

Comment

• En deze velg staat op 2:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Voor mij persoonlijk AF
                          Enkel de spiegeltjes nog in koetswerkkleur. Maar voor de rest idd AF

Comment

Enkel de spiegeltjes nog in koetswerkkleur. Maar voor de rest idd AF
                            En dat in combinatie met dat heerlijk bruin leder.

Comment

Auto besteld op 4/12/07

Sorry, maar dit vind ik een schande. Eerst beloven van te leveren in maart, nadien de levering uitstellen naar eind april, om dan na die datum te moeten horen dat je tot oktober moet wachten...

Moest ik met een andere wagen tevreden zijn, dan zou ik onmiddellijk de bestelling annuleren. Als ik echt de bestelde wagen zou willen, dan zou ik met de verdeler praten om mij tot die datum gratis een vervangwagen te geven die groot genoeg is om als familiewagen te gebruiken (geen Lupo of Polo dus...).

Op zich zou ik er geen problemen mee hebben om 10 maanden te wachten, maar dan moet dat wel gemeld worden bij de bestelling...
                              Audi begaat hier een fout.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind het ook niet kunnen. Stellen die problemen zich in Duitsland ook? Of zijn ze bang om op het moment van verkoop de verwachte levertermijn mee te delen?
                                Anyway, ze zouden me ook een fatsoenlijke vervangwagen kunnen regelen bij de garage!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Sorry, maar dit vind ik een schande. Eerst beloven van te leveren in maart, nadien de levering uitstellen naar eind april, om dan na die datum te moeten horen dat je tot oktober moet wachten...

Moest ik met een andere wagen tevreden zijn, dan zou ik onmiddellijk de bestelling annuleren. Als ik echt de bestelde wagen zou willen, dan zou ik met de verdeler praten om mij tot die datum gratis een vervangwagen te geven die groot genoeg is om als familiewagen te gebruiken (geen Lupo of Polo dus...).

Op zich zou ik er geen problemen mee hebben om 10 maanden te wachten, maar dan moet dat wel gemeld worden bij de bestelling...
                                  Audi begaat hier een fout.
                                  Neen, D'Ieteren begaat hier een fout. Of de dealer. Maar Audi toch helemaal niet.

Comment

• Productiecapaciteit verander je inderdaad niet zomaar. Maar dan moet de correcte termijn bij de bestelling worden vermeld. En als die onverwacht langer uitvalt moet de garage voor een vervangwagen zorgen als de klant dat wenst, punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Productiecapaciteit verander je inderdaad niet zomaar. Maar dan moet de correcte termijn bij de bestelling worden vermeld. En als die onverwacht langer uitvalt moet de garage voor een vervangwagen zorgen als de klant dat wenst, punt.
                                      Dus dan ben je het met me eens dat de fout bij de dealer en/of D'Ieteren ligt

Comment

Auto besteld op 4/12/07

Dit kan echt niet! Voel met je mee.
                                        Ik heb indertijd een een probleem gehad met levering van een Vectra Break.
                                        Heb ter compensatie een bijna nieuwe Zafira als vervangwagen gekregen tot hij binnen was. Toch 2 maanden mee gereden.

Comment

Dus dan ben je het met me eens dat de fout bij de dealer en/of D'Ieteren ligt
                                          Tuurlijk, Audi kan er zoals ik zeg niks aan doen dat ze aan de limiet van hun productie zitten. En ik kan me maar moeilijk voorstellen dat zij verkeerde levertermijnen doorgeven aan invoerder/dealer.

Comment

Working...
                                          X