Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je moet zelf eens al rijdend een tellerfilmpje maken, veel kans dat je het ook doet bij het stoppen met filmen
ik vind het een absurd idee om aan hoge snelheid plots te ontkoppelen, of toch op z'n minst gezegd heel onnatuurlijk. Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik dat niét zou doen
Toen ik er vlak naast hing dacht ik nog dit kan wel eens een flitsauto zijn en ik begin te remmen en dan flits rond 110 en mocht er 70 dus met tellerafwijking en flitscameramarge zal het hoop ik juist onder de 30 te snel zijn... Zou toch weer moeten lukken he in oostenrijk en duitsland als een gek liggen rijden en in belgie komen en geflitst worden..
Beter dat ze dat gewoon direct zeggen zodat je geen valse verwachtingen hebt. Nooit begrepen waarom sommige verkopers zeggen perfecte staat en als je daar toekomt staat er een wrak voor je ogen. (soms zelfs geen echte 16v )
kan iemand de foto in de 3de rij vanuit de 190 de nieuwe c,
wel opslaan en posten? thx
Jan, waarom druk jij altijd halverwege je zin op enter? Werk je misschien met een heel lage schermresolutie of een 7" scherm dat je van lijn moet veranderen?
No offence voor de rest maar dat leest echt niet vlot zo
Comment