Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• om de camera af te zetten en weg te leggen, ofzo

ik doe het toch altijd

Comment

• Leg jij je camera weg met je linkerbeen???

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

maar elke keer dat ik dat bekijk vind ik dat dit zo belachelijk traag overkomt.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          je moet zelf eens al rijdend een tellerfilmpje maken, veel kans dat je het ook doet bij het stoppen met filmen
          ik vind het een absurd idee om aan hoge snelheid plots te ontkoppelen, of toch op z'n minst gezegd heel onnatuurlijk. Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik dat niét zou doen

Comment

je moet zelf eens al rijdend een tellerfilmpje maken, veel kans dat je het ook doet bij het stoppen met filmen
            meestal zet ik hem in neutraal en leg ik z'n motor af, dan moet ik er even niet meer naar omzien en kan ik op m'n gemak m'n camera inpakken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              meestal zet ik hem in neutraal en leg ik z'n motor af, dan moet ik er even niet meer naar omzien en kan ik op m'n gemak m'n camera inpakken!
              en nog een tip, vooral niet vergeten uw stuurslot op te zetten, anders kan je wel eens van je lijn afwijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                ah ik rij gewoon door naar m'n bestemming

Comment

• tegen 90

Comment

• je mag maar 50 in de bebouwde kom.

Comment

• Ik wil ook zo'n filmke

Wel ergens waar ze niet staan te flitsen heb het weer zitten vandaag

Comment

• jerre toch

nog iets gedaan aan jevo?

Comment

jerre toch

nog iets gedaan aan jevo?
                          Toen ik er vlak naast hing dacht ik nog dit kan wel eens een flitsauto zijn en ik begin te remmen en dan flits rond 110 en mocht er 70 dus met tellerafwijking en flitscameramarge zal het hoop ik juist onder de 30 te snel zijn... Zou toch weer moeten lukken he in oostenrijk en duitsland als een gek liggen rijden en in belgie komen en geflitst worden..

Evo nee niets meer gedaan zat in oostenrijk.

Comment

• Deze is nu weer verhuisd naar Oost-Vlaanderen, deze verkoper geeft wel veel info :

Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Beter dat ze dat gewoon direct zeggen zodat je geen valse verwachtingen hebt. Nooit begrepen waarom sommige verkopers zeggen perfecte staat en als je daar toekomt staat er een wrak voor je ogen. (soms zelfs geen echte 16v )

Comment

• interessante link

Comment

• 25 jaar 190

kan iemand de foto in de 3de rij vanuit de 190 de nieuwe c,
                                  wel opslaan en posten? thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                      Jan, waarom druk jij altijd halverwege je zin op enter? Werk je misschien met een heel lage schermresolutie of een 7" scherm dat je van lijn moet veranderen?
                                      No offence voor de rest maar dat leest echt niet vlot zo

Comment

• 190e voor weinig geld

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                          Zet die achter op je fiets en hij is nog sneller dan een 190D ook nog

Comment

Working...