Monza prachtig gewoon !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude Opels
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMonza prachtig gewoon !
Comment
-
Wie van de oldtimer Opelfreaks gaat zondag (16 aug.) naar de oldtimermeeting in Wervik. Het thema van dit jaar is.... OPEL
Zit volgend weekend voor 3 dagen in Limburg. Was anders zeker gegaan.
www.wolwervik.tk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWie van de oldtimer Opelfreaks gaat zondag (16 aug.) naar de oldtimermeeting in Wervik. Het thema van dit jaar is.... OPEL
Zit volgend weekend voor 3 dagen in Limburg. Was anders zeker gegaan.
www.wolwervik.tk
in de limburg??? kom dan eens naar schaffen daar zit ik zondag met 1 van de dettjes op de jaarlijkse Oldtimer Fly-Inn
Helaas is Wervik wat ver voor mij...
Comment
-
-
Over oude Opeltjes gesproken, vndg ng iets bijgeleerd dat ik ng niet wist.
Het was me al opgevallen dat elke D-Kadett waar ik ooit naar gaan kijken was, het pedaalrubber op de gaspedaal mistte...
Blijkbaar was dat een detail van de D-Kadett een rubberloze gaspedaal
En even een hoop D's op het net nagekeken, en idd, géén enkele met het rubber te vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOver oude Opeltjes gesproken, vndg ng iets bijgeleerd dat ik ng niet wist.
Het was me al opgevallen dat elke D-Kadett waar ik ooit naar gaan kijken was, het pedaalrubber op de gaspedaal mistte...
Blijkbaar was dat een detail van de D-Kadett een rubberloze gaspedaal
En even een hoop D's op het net nagekeken, en idd, géén enkele met het rubber te vinden
Every girl goes crazy about a sharp dressed man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenin de limburg??? kom dan eens naar schaffen daar zit ik zondag met 1 van de dettjes op de jaarlijkse Oldtimer Fly-Inn
Helaas is Wervik wat ver voor mij...
btw. mijne Dett staat klaar voor herkeuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenKon ik mss wel eens doen.
btw. mijne Dett staat klaar voor herkeuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Comment
-
Waar staat die Monzablauwe 4-deurs C1
Ds verdorie ook ng een vroege met 12 inch wieltjes zoals mijne rooie
daar wil ik best nog wat vanaf halen! die verstralers, sierringetjes rond de deksels, mss ng goei gardebous!Last edited by opelfreak; 13/08/2009, 17:58.
Comment
-
Comment