Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenal die rubberen darmpjes vernieuwen kan ook veel doen
Nog even mee gaan knallen vannacht...
Comment
-
De man met de gekste e30, sorry asserti ( tenzij gij ook een m3 hebt )
Misschien hebben julie wel een andere kledingstijl aan de andere kant van vlaanderen
en OT: Vandaag nog eens gaan kijken naar die 320i van '88 samen met mijn pa.
Lol die gaat serieus in toeren ?
+ YouTube Video
ooooh
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenHeeft er iemand tijd en goesting om samen eens te gaan zien naar de E30 die ik gisteren postte, aangezien ik er zelf nog te weinig van ken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenPutte. Ik weet niet of je dat weet zijn.
Comment
-
Wielkassen, krikpunten, de gebruikelijke plaatsen controleren op roest. Oliedop eens opendoen en kijken of er geen MAYO op zit. Luister eens of hij mooi loopt. 316i was het zeker he? Als ge een geratel hoort bij het gas geven dan zijn de klepstoters en of nokkenas er aan.
Comment
-
Als je verder handig bent of goei vrienden hebt dan kan je relatief goedkoop onderhoud en herstellingen uitvoeren. Ik zou vooral kijken naar de roest maar vaak zit er roetex over dus je weet niet hoe de kas er onder uit ziet.. Anderzijds het is een oude auto en die hebben nu eenmaal vaak roest. Wil je echt een mint exemplaar dan ga je meer geld op tafel moeten leggen. Ik zou me er bij neerleggen dat er hier en daar wat roest is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenOf kunnen jullie duidelijk zeggen waar je vooral op moet letten als je gaat zien naar een E30.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenHeeft er iemand tijd en goesting om samen eens te gaan zien naar de E30 die ik gisteren postte, aangezien ik er zelf nog te weinig van ken.
Last edited by Geertt; 21/04/2011, 17:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDe man met de gekste e30, sorry asserti ( tenzij gij ook een m3 hebt )
Misschien hebben julie wel een andere kledingstijl aan de andere kant van vlaanderen
en OT: Vandaag nog eens gaan kijken naar die 320i van '88 samen met mijn pa.
Lol die gaat serieus in toeren ?
+ YouTube Video
ooooh2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Als eens doorgegeven met de uwe tot voorbij de rode zone?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment