Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Wel daarmee dat hij verkeerd gequote heeft 'k dacht al mtech? vfl ?
    'k zou het wel zien alst een vfl is kvindt een nfl namelijk mooier, sorry voor de mensen met een vfl ze zijn ook mooi maar mijn voorkeur is anders

't is hier druk in dit topic niemand die moet werken of studeren geloof ik
    Normaal die opnames met den e30 vandaag, maar ik ben zo ziek als nen hond. 38°C
    Vandaag is ne verlofdag, maar als't morge ni beter is, zal ik toch thuis blijven met doktersbriefje.

Trouwens, waarvoor staat die N & V in nfl & vfl? Altijd al afgevraagd ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Vandaag is ne verlofdag, maar als't morge ni beter is, zal ik toch thuis blijven met doktersbriefje.

VoorFaceLift en NaFaceLift.
      1991 BMW E30 318is

Comment

Na en Voor?

Edit: Merde, te laat.
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          VoorFaceLift en NaFaceLift.
          Ik dacht aan NewFaceLift, maar ik kon dan geen verklaring vinden voor die V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
            Na en Voor?

Edit: Merde, te laat.
            Ja, wrijf het er effe allemaal in eh

Comment

Ja, wrijf het er effe allemaal in eh
              Geen dank.

Comment

• dan gebruik jij type 1 en type 2 ??

Comment

Comment

Moet ik de cab komen halen?

Beterschap gewenst alleszins!

Comment

Gast ! Lacht een ander uit

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                      Moet ik de cab komen halen?

Beterschap gewenst alleszins!
                      Neuh, laat die maar staan hoor ^^

Thanks anyway

Comment

• Net een groene E30 cabrio met nummerplaat ***-BMR gespot in de buurt van Schaffen.
                        Zag er net uit !
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                          Net een groene E30 cabrio met nummerplaat ***-BMR gespot in de buurt van Schaffen.
                          Zag er net uit !
                          poidh

Comment

Gast ! Lacht een ander uit
                            Maar jij bent wel degene met een E30 onder z'n kont

Comment

Maar jij bent wel degene met een E30 onder z'n kont
                              Ja, maar de moed ontrbreekt mij om eraan te beginnen. Er staan toch nog wel wat puntjes gepland, maar ik kom er gewoon niet aan toe

Hier en daar wat roest, moet dringend verlaagd worden (zeker vooraan), bestuurderszetel moet herdaan worden, hier en daar spotrepair laten uitvoeren, uitlaat gaat tegen volgende keuring vervangen moet worden vrees ik, ...

Ik ben al blij dat hij nu weer vlotjes draait en deftig remt. Da's al een heel stuk in de goeie richting

Comment

Ja, maar de moed ontrbreekt mij om eraan te beginnen. Er staan toch nog wel wat puntjes gepland, maar ik kom er gewoon niet aan toe

Hier en daar wat roest, moet dringend verlaagd worden (zeker vooraan), bestuurderszetel moet herdaan worden, hier en daar spotrepair laten uitvoeren, uitlaat gaat tegen volgende keuring vervangen moet worden vrees ik, ...

Ik ben al blij dat hij nu weer vlotjes draait en deftig remt. Da's al een heel stuk in de goeie richting
                                Op 22-jarige leeftijd is dat ook allemaal niet evident om dat in één keer allemaal te fixen (zeker als je nog student bent)! Gewoon je tijd nemen ,en zoals je zelf aangeeft, stap voor stap in de goeie richting!

Comment

Op 22-jarige leeftijd is dat ook allemaal niet evident om dat in één keer allemaal te fixen (zeker als je nog student bent)! Gewoon je tijd nemen ,en zoals je zelf aangeeft, stap voor stap in de goeie richting!
                                  Maar ik ben geen student

Ik heb een tijd met iemand samen gewoond die niets van dien auto moest hebben waardoor mijn vrije momenten ook niet daarheen konden. Ze vergat wel dat dien auto er voor haar was, en dat dien auto niet is weggegaan voor haar. Integendeel, 'k heb haar aan de deur gezet

Dus als ge al iemand hebt die daarin al wat contrair doet, en ge hebt dan niet echt veel tijd, dan komt het er simpelweg niet van. Nu zou het toch stap voor stap in de goeie richting moeten gaan want de MtechI spoiler en witte pinkertjes liggen al klaar

Comment

• Eerste stap in de goeie richting:
                                    Uw nieuw "kutje" voorstellen aan miss cabrio

Comment

Dus als ge al iemand hebt die daarin al wat contrair doet, en ge hebt dan niet echt veel tijd, dan komt het er simpelweg niet van. Nu zou het toch stap voor stap in de goeie richting moeten gaan want de MtechI spoiler en witte pinkertjes liggen al klaar
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Eerste stap in de goeie richting:
                                        Uw nieuw "kutje" voorstellen aan miss cabrio
                                        Voorlopig blijf ik ff single
                                        Denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Whèwhèwhè

Ieder zijn ding laat ons zeggen. En 't is echt niet lelijk hoor. 't Is zelfs OEM

-edit: zoek ne keer naar Fast_Audi z'n topic over zijn cabrio. Da's nog net iets anders dan witte knippers. Al heeft die mens wel een perfect excuus. Die zit in't midden van zijn midlife-crisis gezien zijn leeftijd
                                        Last edited by ; 25/05/2011, 17:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee wat ik voor mijn kraam nog zou kunnen krijgen?
                                          De foto's kennen jullie wel, dus 316i, met 207.000 km's maar zeeeer gezond blok.

Is nog niet voor direct hoor en zou hem liever bijhouden, maar heb plannen. Al denk ik dat als het ooit zover komt, ik de E30 toch niet ga kunnen weg doen, gaat zo veel pijn doen
                                          Een eerste auto is toch een beetje zoals uw eerste lief hé... En mijn eerste lief heb ik nog, edit: terug, dus ja.... Zal bij men auto ook wel zo zijn zeker
                                          Zou je hem weg doen? Wat zijn de plannen? M3?

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          @ Ian:

Zou je eens een mooie foto kunnen nemen van uw velgen + band liefts
                                          'k ga de dan eens shoppen onder mijn toekomstige e30
                                          Welke velgen? De kruisspaken? De 316 zit momenteel binnen dus kan geen foto nemen nu.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Zoals jullie ondertussen al allemaal weten ga ik mijn geld aan een 320i hangen
                                          2800€ -,-
                                          verkoper studeert autotechnieken, dus wagen zal wel verzorgd geweest zijn zeker.
                                          Voor die prijs zal hij er zeker geen verlies aan doen + hij wil hem niet keuren voor verkoop
                                          Dus ik keur hem voor verkoop -,- daz ook al makkelijk 200€
                                          Er zit wel een nieuwe uitlaat onder en zeer deftige bbs velgen voor die prijs.
                                          Wat denken jullie?
                                          - Ik ben compleet gek

- of als hij volledig zonder problemen door de keuring kom een mooie aankoop?
                                          Ik vind dat toch redelijk veel geld, zeker omdat het zonder keuring is.

Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk Berichten
                                          Vandaag al 4 E30's gespot.

Skyline in Gent
                                          Ian opweg naar kruishoutem
                                          Een zwarte touring tussen Kruishoutem en Ooike
                                          En op de terugweg een prachtige donkerblauwe VFL cabrio met een oudere dame in.
                                          Lol wut. Zal wel de garagist geweest zijn die een testrit maakte (garage is in Kruishoutem).

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          En je hebt ook nog VVFL, Voor-Voor Facelift. Of de oer-E30's zoals je ze voor het eerst zag (kan je herkennen aan de gordels die in de C-stijlen zitten ipv in de hoedenplank bij een VFL en NFL. Mijn 316 is een VFL, m'n 320i is een VVFL.
                                          Last edited by Ian; 25/05/2011, 17:29.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X