Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobianchi A112 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    De stephan. had vroeger een 128

Er rijdt trouwens ook een 500 Abarth rond binnenkort
    Neenee, nog eentje dan... P. Fockaert
    Met een links-rechts geschieden dubbele uitlaat
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Neenee, nog eentje dan... P. Fockaert
      Met een links-rechts geschieden dubbele uitlaat
      Hmm, gek.

Die 500 is van Steven Tijpels en zou binnenkort ook op de baan komen (wat wel betekent dat ie de TVR van de mammie niet meer heeft )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Hmm, gek.

Die 500 is van Stijven Tepels en zou binnenkort ook op de baan komen (wat wel betekent dat ie de TVR van de mammie niet meer heeft )
        heet zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
          heet zo
          Eigenlijk Steven thijs, maar werd al snel naar Steven Tijpels omgedoopt

Stijven Tepels hebben we hem nooit genoemd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            fijn. mijn A112-ervaringen.
            • leuke motor. fijn stukje techniek, erg compact. en dat is net het probleem. 't blokje is erg fragiel. veel kans op scheuren tussen de cilinders
            • rotte elektriciteit. italiaans. het zegt u iets?
            • goedkope onderdelen, deelt erg veel met een Fiat 127
            • 70 pk in zo'n klein ding zijn veel leuker dan het dubbele in een grotere auto
            • carburator-onderdelen zijn moeilijk te vinden
            • originele schuifdaken zijn echte vergieten
            • schakelmechaniek is erg sleetgevoelig
            'k heb een paar Abarth-jes gehad en 'k blijf het leuke dingen vinden. rijden erg vinnig, maar hebben wel de juiste aandacht nodig. motortje eerst goed warmrijden, oliedruk in de gaten houden, die prutsen...
            't enige dat een mens nog kan veranderen is de uitlaat. voor de rest zou ik eraf blijven. een Ansa is 't beste qua sound en prestaties, zeker als de collector ook vervangen wordt.

opletten voor slechte dorpels (nieuw verkrijgbaar, aftermarket) en scheurtjes aan de bevestiging van het stuurhuis. lastige plaats om te lassen, maar zo'n scheurtje resulteert in speling, waarvoor wordt afgekeurd.

best een late reeks (hoger dak!) kopen, daarvan zijn de onderdelen vlot verkrijgbaar. de laatste reeksen waren trouwens Lancia's.

waarom trouwens geen Y10 als beginnersauto? ik vind 't een ondergewaardeerd autootje, wetende dat het eigenlijk een Autobianchi is...

Liever een A112. Dat ze betrouwbaar zijn daar had ik me niet eens aan verwacht. Hoewel ik liever een van de 1ste serie zie ben ik toch meer geneigd om achter een vanaf 1979 te zoeken. Minder mooi, maar ook minder oud.

Dit is ook wel leuk: http://www.kapaza.be/detail/3779368/...c_50000km.html

Comment

zoeentje dus:

minder mooi dan deze:

De A112's die na 1984 van de band rolden zijn een pak plastiekeriger dan die van '79-->'84.

Comment

Mijn zoon , ik zie dit nu pas .

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr... Mammie vindt het een superwagentje !!!

Meer nog : Pappie heeft er ook ooit eentje gehad en hij was er laaiend enthousiast over . Echte stadskoerserkes zegt hij .

Doen dus .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  Mijn zoon , ik zie dit nu pas .

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr... Mammie vindt het een superwagentje !!!

Meer nog : Pappie heeft er ook ooit eentje gehad en hij was er laaiend enthousiast over . Echte stadskoerserkes zegt hij .

Doen dus .
                  Heb geen vrees, de 75 komt er ooit wel. Als ik wat minder moet betalen aan een 1.8 met 120pk.

Comment

Het A112 tuning paket. De brede velgen en de wielkastverbreders zijn tof, de rest mogen ze houden.

Comment

Racende Abarthjes en VJ Tony!!

Comment

bralo wilt er soms zelf eentje hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                          De A112's die na 1984 van de band rolden zijn een pak plastiekeriger dan die van '79-->'84.
                          en bijgevolg zijn ze budgetair interessanter.

Comment

In dat geval vind ik een beetje plastic wel kunnen. Bovendien kan dat niet roesten.

Guy Moerenhout heeft er momenteel geen staan.

Comment

En wat kost zo een ding dan ongeveer ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                En wat kost zo een ding dan ongeveer ?
                                Ja, wat kost een Abarth van de laatste serie?

Comment

geen idee, ik heb de mijne kweeniehoelanggeleden aan Guy verkocht voor een habbekrats die net mijn kosten dekte. 'k had plaats nodig.

Comment

Stel, ik ga naar Guy Moerenhout of ik stuur hem een mail met de vraag of hij eens wil rondzien achter een A112 Abarth, gaat me dat dan meer kosten dan als ik zelf achter een exemplaar ga zoeken?

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ik zou ook wel eens deze Delta kunnen kopen. Het geld heb ik en werchter is nog geen 10 km van hier. En ik heb een auto nodig. Van mijn pa mag ik niet met zijn auto rijden zonder dat hij er bij is, ik ben vet met mijn voorlopig rijbewijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                        http://www.kapaza.be/detail/3779368/...c_50000km.html

Ik zou ook wel eens deze Delta kunnen kopen. Het geld heb ik en werchter is nog geen 10 km van hier. En ik heb een auto nodig. Van mijn pa mag ik niet met zijn auto rijden zonder dat hij er bij is, ik ben vet met mijn voorlopig rijbewijs.
                                        Mooi , maar Deurne is toch ook niet ver ?

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...