Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dobbelstenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

mijn tante heeft er hangen in haar Kia Picanto

Comment

Trend terug invoeren via AW.
      wie wil sprinten.....trekken maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        mijn tante heeft er hangen in haar Kia Picanto
        geheel terecht waarschijnlijk.

Comment

' t Probleem met VW is dat ze nergens meer in uitblinken, en dat hun legendairsche kwaliteit al enkele modellen achter hun ligt. Ze hebben nu nog een sterke merknaam, maar als de invoerders en dealers zo voort gaan zal die ook snel verminderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            leef jij op een andere planeet?

zowat elke Golf IV heeft last van ruitjes die spontaan in de deur vallen, omdat het systeem te zwak ontworpen is.
            Inderdaad, pa zijn Bora heeft dat ook gehad. T'is geen toeval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              that says it all.

't is een overblijfsel uit de jaren '50, toen customizing fel aan 't opkomen was. 't was tuning met de grote T, vooroorlogse krengen ombouwen op ladderchassis, liefst met een dikke V8. en dobbelstenen aan de binnenspiegel, om inderdaad aan te geven dat je best een stoplichtsprintje wou doen. 't kon ook zonder stoplicht, op vrijdagavond werd er nogal dikwijls afgesproken op een verlaten locatie, om daar wat te gaan racen. wij deden dat vroeger ook. 't industrieterrein in Wilrijk was daar uiterst geschikt voor, een paar dikke bakken om alle zijstraten te blokkeren, een kerstboom met groen-oranje-rood licht, en we waren een zondag zoet.
              en die traditie word al meer dan 50 jaar in ere gehouden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten

' t Probleem met VW is dat ze nergens meer in uitblinken, en dat hun legendairsche kwaliteit al enkele modellen achter hun ligt. Ze hebben nu nog een sterke merknaam, maar als de invoerders en dealers zo voort gaan zal die ook snel verminderen.
                Van de dealers van VW niks dan goed aub. Toen ik in '89 van Brussel naar Antwerpen moest gaan werken besloot ik een diesel (VW Golf bij voorkeur) te kopen omdat ik toen met een Citroën 2CV6 reed (had die gekocht om de 13 jaar oude Opel te vervangen, omdat we toen aan 't bouwen waren en ik m'n geld liever in de bouw dan in 'n wagen stak), anyway, ik dus bij de VW dealer en toen ik m'n keuze gemaakt had en prijs vroeg alsook welk percentage ze gaven kreeg ik van zo'n arrogante zak het antwoord dat VW Golf verkocht als zoete broodjes, als het zo verderging zouden ze moeten een percentje vragen aan de kopers om er nog eentje te krijgen. Heb dus niet aangedrongen en 's anderendaags een Peugeot 309 XRD gekocht, van een vriendelijke verkoper die me ook nog wat extra's bijgaf (zonder vragen zelfs). Ik zie dat, gezien VW het niet meer zo fantastisch schijnt te doen, die oelewapper nu ook wel anders zal babbelen. (Leuk anecdotetje, toen m'n schoonzoon ging zien voor een Passat break was het diezelfde gast nog, was de schoonzoon van de oprichter van de garage, toen hij dus aan zijne parlé begon heb ik zo langs m'n neus weg tegen m'n schoonzoon gezegd dat hij ook eens bij Visser in Breendonk moest gaan zien, diene gast zijn gezicht zien was goud waard, het is uiteindelijk Visser geworden).

Comment

en waar kan je die dobbelstenen kopen? Lijkt me een leuk idee voor meetings.