Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb onlangs mijn MX5 met stalen dak , omgeruild voor een audi TT cabrio .
    kan ik nu deze auto (incl stoffen dak) nog foamen of is enige voorzichtigheid geboden
    het product is MAGIFOAM
    greetz
    ferre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
      ik heb onlangs mijn MX5 met stalen dak , omgeruild voor een audi TT cabrio .
      kan ik nu deze auto (incl stoffen dak) nog foamen of is enige voorzichtigheid geboden
      het product is MAGIFOAM
      greetz
      ferre
      Ferre,

Geen probleem met magifoam, dat is een phneutrale foam en geen TFR. Dus zacht genoeg voor cabriokappen.

Comment

• THX
        greetz
        ferre

Comment

• @ wax-it: als ik vanavond een bestelling plaats, heb ik die dan vrijdag in huis?
          Last edited by Jochen; 15/11/2011, 17:56.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bestaat er een product om op de spiegels te doen tegen het aandampen? 's Morgens als ze aangedampt zijn doe ik het eraf maar eenmaal ik terug vertrokken ben is het weer helemaal aangedampt zodat er gewoon niets meer in te zien is.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              @ wax-it: als ik vanavond een bestelling plaats, heb ik die dan vrijdag in huis?
              Als jij de Jochen bent die besteld heeft, je pakje wordt normaal morgen afgeleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Als jij de Jochen bent die besteld heeft, je pakje wordt normaal morgen afgeleverd.
                Dat ben ik! Merci
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Bestaat er een product om op de spiegels te doen tegen het aandampen? 's Morgens als ze aangedampt zijn doe ik het eraf maar eenmaal ik terug vertrokken ben is het weer helemaal aangedampt zodat er gewoon niets meer in te zien is.

veel kan je daar niet echt tegen doen.
                  zoizo je spiegels proper houden dat spreekt voor zich.
                  je spiegel verwarming aanzetten isdit ook snel verholpen.
                  en evt met condensdoek de aandamping verwijderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                    er voor zorgen dat de damp in de lucht condenseert alvorens het dit doet op je ruit. dus als je arco hebt deze aanzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                      Ik heb jammer genoeg de luxe niet om verwarmde spiegels te hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                      er voor zorgen dat de damp in de lucht condenseert alvorens het dit doet op je ruit. dus als je arco hebt deze aanzetten
                      Het gaat over de spiegels buiten éh, ik denk niet dat de airco daar zou kunnen helpen.

Comment

• Lijkt me moeilijk dit te voorkomen, het is en blijft een fysisch verschijnsel hè.
                        Je kan eens proberen de spiegels te behandelen met RainX/Carlack glass sealant/Nanolex glass sealant... geen idee of dat helpt.

@Wax-it: bedankt voor de snelle service
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nu zijn ze al behandel met RainX, regen/water loopt er zo vanaf maar de damp blijft jammer genoeg. Natuurlijk eenmaal een 5 tal km te hebben gereden is het meestal weg, maar in die 5km is het zicht in de spiegels quasi nihill.

Ik had ergens opgevangen van een druppel dreft goed open te wrijven, maar dat klinkt mij zo raar. Iemand al geprobeerd? Lijkt mij eerder iets voor in het boek van Tante Kaat oid.

Comment

• Hoe verwijder je teerpuntjes aan de bestuurdersdeur? Wd40 heb ik me laten vertellen ma da klinkt zo onaannemelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                              Hoe verwijder je teerpuntjes aan de bestuurdersdeur? Wd40 heb ik me laten vertellen ma da klinkt zo onaannemelijk.
                              Of WD40 effectief zal helpen weet ik niet maar het proberen kan geen kwaad. Anders met teerverwijderaar.

Comment

• Op dezelfde manier als teer op een andere deur!

Neen, wat w3n zegt is correct.

Comment

• kwas precies nog nie goe wakker

Comment

kwas precies nog nie goe wakker
                                    Hopelijk ben je dat wel als je eraan begint, zie dat je anders de passagiersdeur hebt gedaan.

Comment

• Kzou et nog nie willen geweten hebben

Comment

Hoe verwijder je teerpuntjes aan de bestuurdersdeur? Wd40 heb ik me laten vertellen ma da klinkt zo onaannemelijk.
                                        WD40 gaat m.i. wel helpen. En anders zou diesel of mazout ook moeten kunnen. Echter met de prijs aan de pomp, ben je beter af met een nieuwe deur.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Nu zijn ze al behandel met RainX, regen/water loopt er zo vanaf maar de damp blijft jammer genoeg. Natuurlijk eenmaal een 5 tal km te hebben gereden is het meestal weg, maar in die 5km is het zicht in de spiegels quasi nihill.

Ik had ergens opgevangen van een druppel dreft goed open te wrijven, maar dat klinkt mij zo raar. Iemand al geprobeerd? Lijkt mij eerder iets voor in het boek van Tante Kaat oid.
                                          De Dreft zal de oppervlaktespanning doen breken, maar ik vrees er voor dat je een soort waas zult hebben op je spiegel.

De produkten die hierboven zijn aangehaald zullen wel effectiever zijn.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X