Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op welke zender zenden ze 5th gear eigenlijk uit als ik vragen mag?

Comment

• Op Five, maandagavond om 21u onze tijd.
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
        Op Five, maandagavond om 21u onze tijd.
        en vo diene zender hebt ge natuurlijk satelliet of digitale tv nodig zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
          en vo diene zender hebt ge natuurlijk satelliet of digitale tv nodig zeker
          afleveringen van fifth gear staan ook op www.wrxfanatics.com
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• ja, weet ik had al een paar afleveringe gedownload ma kijk er toch liever via tv naar

Comment

• Gisterenavond nieuwe aflevering;

- Corvette Z06
              - Vw Eos
              - VW Golf GTI versus Skoda Octavia vRS
              - reportage over Autospy
              - Honda FCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
                Gisterenavond nieuwe aflevering;

- Corvette Z06
                - Vw Eos
                - VW Golf GTI versus Skoda Octavia vRS
                - reportage over Autospy
                - Honda FCX
                Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar zat er geen stuk bij over de Gumball ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                  Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar zat er geen stuk bij over de Gumball ?
                  Ah ja, een kort stukje over de start van de Gumball in London.

Comment

• Wanneer staat het op rabbit.ringmeetings?

Comment

• Bij nader inzien is die Cheryl van girls aloud toch meer mijn ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                        Bij nader inzien is die Cheryl van girls aloud toch meer mijn ding

D'office, als ze in die porker zit is het echt een beest!!! MMMMMHH

Rest mij nog de vraag, hoe ziet ze eruit zonder die stoflaag?

Comment

• Konijntjeuuuh? Episode 22-04 zou zo graag op je site staan heb ik horen zeggen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Wanneer staat het op rabbit.ringmeetings?
                            Niet meer, want ik heb geen schoolmeer

Tis wel een toffe aflevering, met die spyshoot van die XKR

edit:die MILF die interviewt tijdens gumball is ook lekkerheid, voor iemand van r leeftijd
                            Last edited by ; 25/05/2006, 14:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Niet meer, want ik heb geen schoolmeer

Tis wel een toffe aflevering, met die spyshoot van die XKR
                              jammer en weeklaag

Ik krijg het met andere woorden nooit vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                Konijntjeuuuh? Episode 22-04 zou zo graag op je site staan heb ik horen zeggen..
                                mja ik ga geen 350MB uploaden hoor, dat duurt dagen

Comment

• Juist de nieuwe Fifth gear gedownload en bekeken:

- Een montage met Vicky over een 16 jaar oude E klasse (W...) om te tonen hoe goed ze in de tijd gemaakt werden, en daarom doen ze er een resem tests mee. Eigenlijk wat saai als je het mij vraagt en vooral een fake van de test met de Toyota Hilux in Topgear!

- Tom zit in Japan om verslag te geven over 'autofeestjes' die de plaats zouden ingenomen hebben van streetracen. Je ziet er coole soundsystems, bouncing cars en enkele getunede wagens ...

- We zien reportage over de special effects met wagens gebruikt in MI 3.

- Daarna een verslag over een befaamde engelse advocaat die allerhande rechtzaken wint door gaten te vinden in het rechtsysteem.

- En als laatste test Needell de Ferrari 599. Hele mooie bolide, maar volgens hem handelt de wagen helemaal niet zo goed als een F430.

Al bij al een matig goeie aflevering ...
                                  Last edited by BoTJe; 30/05/2006, 14:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe

Al bij al een matig goeie aflevering ...
                                    Met de nadruk op matig van deze keer.

Comment

• Straks eens kijken, alles is goed als pauze

Comment

• Ik heb die van Girls Aloud gisteren bekeken. Hilarisch!!

Maar god, wat is die Maserati Quattroporte Sport lekker!!!!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                          Ik heb die van Girls Aloud gisteren bekeken. Hilarisch!!

Maar god, wat is die Maserati Quattroporte Sport lekker!!!!
                                          Ik heb die aflevering nu gezien. Hilarisch om Jason Plato zijn face te zien
                                          wanneer miss daar tegen die Chrysler rijdt, ik lag echt plat.
                                          Ze was er precies zelfs eerst nog nie van aangedaan, effe nog goe revven.
                                          Maar het is haar vergeven

Fifth gear is over het algemeen minder entertainend dan Top Gear maar het
                                          is veel meer gericht op de auto's, wat ik niet slecht vind.
                                          Alleen kan die Vicky en die pe da altijd over veiligheid of naft ofzo mij wel ergeren.
                                          En ook, wat een lelijk accent van ierse van Girls aloud!

Comment

Working...
                                          X