Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Magistrale aflevering!

Comment

• Stomme aflevering, die laatste
      Had niks met auto's te maken, zo'n special kan echt wel leuk zijn, maar niet als ze met zo'n onozele brommers gaan rijden.
      Met momenten was het wel grappig, maar het was echt geen Top Gear, hou dat dan voor een of ander reisprogramma he

Comment

• Wel leuk dat ik clarckson op zen gezicht heb zien gaan
        Voor de rest wat mooie beelden, maar daarvoor kan ik libirty tv opzette...

Comment

• Ik mag niks meer zeggen

Comment

• wat een sublieme aflevering was dat zeg ... schitterend!
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Schitterende aflevering!

Comment

• als ze hammond zijn brommer aan het schilderen waren, en die domme geschenken, OMG ik lag plat!!

Comment

• Schitterende aflevering

Comment

• geniale aflevering! echt er van genoten!

bij deze heb ik ook die bar bezoeken (op 't einde) op mijn lijstje gezet

wat een beelden!

Comment

• Ik wil een moto, en iets om de Mille Miglia te rijden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Mooi!!

Al was het 'auto-gedeelte' wat ver zoek, maar oh boy, wat een land.

En weer goed gelachen.

Oja, Mille Miglia , ocharme ook eigenlijk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Geniale aflevering!

Toen ze Hammond z'n brommer roze aan het spuiten waren: He is going to be apocalypticly furious

En toen ze op het laatste Hammond z'n brommer aan het maken, hij viel eraf met z'n gezicht in James zijn 'gentleman area'

Schitterend ook, die Mille Miglia.

Comment

• Knapste aflevering ooit.

Wat een land

Comment

• Zalige aflevering, ook al had het niet echt iets met auto's te maken

En idd, Mille Miglia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                Ik mag niks meer zeggen
                                Flauw!

Maar begrijpelijk.

En oja, ik wil de Mille Miglia 2009 meedoen. Ik ga morgen nog wat euromillionsbiljetjes gaan kopen.

Comment

• Mooie aflevering.

De reportage van de Mille Miglia vond ik nog 10x knapper, en vooral emotioneler. Het moet echt onwaarschijnlijk zalig zijn om zo'n race te kunnen meedoen en vooral uitrijden.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De aflevering van vanavond was heerlijk ook al had ze niets met auto´s te maken.Een roadmovie "pur sang",tsjolen en afzien en toch veel leute maken.
                                    Toen Clarkson aangaf welk geluid zijn voedsel vroeger maakte...,prachtig.
                                    De helm van May
                                    En een waanzinnig eindpunt.

Bij de Mille Miglia reportage had ik wat gemengde gevoelens,ik heb altijd al gedacht dat het iets was voor echte liefhebbers.
                                    Nu heb ik meer het gevoel dat het iets is voor omhooggevallen jups en miljonairs.
                                    Ik overdrijf waarschijnlijk wat,mogelijks hebben ze de verkeerde deelnemer gevolgd,hadden ze de eigenaar van garage Racing Green gevogd was het volgens mij heel anders overgekomen.

Die Maserati was een prachtige wagen,spijtig van de zak die er mee reed.
                                    Toch wil ik die wedstrijd eens volgen met een gepast voertuig, maar al die overdreven kosten maken om deelnemen,nee dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Bij de Mille Miglia reportage had ik wat gemengde gevoelens,ik heb altijd al gedacht dat het iets was voor echte liefhebbers.
                                      Nu heb ik meer het gevoel dat het iets is voor omhooggevallen jups en miljonairs.

Dat is het in principe ook. Je moet bijna miljonair zijn om eraan deel te nemen.

Dan is La Carrera Panamericana volgens mij véél leuker om mee te doen.

Comment

• Idd toffe aflevering, in het begin heb ik niet echt moeten lachen, maar eens ze echt vertrokken waren: geniaal

Btw, zou de Mille Miglia niks voor Clarkson zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                                          Btw, zou de Mille Miglia niks voor Clarkson zijn ?
                                          Denk het niet, Jezza is niet bepaald een "gentleman racer"

Comment

Working...
                                          X