Magistrale aflevering!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Stomme aflevering, die laatste
Had niks met auto's te maken, zo'n special kan echt wel leuk zijn, maar niet als ze met zo'n onozele brommers gaan rijden.
Met momenten was het wel grappig, maar het was echt geen Top Gear, hou dat dan voor een of ander reisprogramma he
Comment
-
Geniale aflevering!
Toen ze Hammond z'n brommer roze aan het spuiten waren: He is going to be apocalypticly furious
En toen ze op het laatste Hammond z'n brommer aan het maken, hij viel eraf met z'n gezicht in James zijn 'gentleman area'
Schitterend ook, die Mille Miglia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIk mag niks meer zeggen
Maar begrijpelijk.
En oja, ik wil de Mille Miglia 2009 meedoen. Ik ga morgen nog wat euromillionsbiljetjes gaan kopen.
Comment
-
Mooie aflevering.
De reportage van de Mille Miglia vond ik nog 10x knapper, en vooral emotioneler. Het moet echt onwaarschijnlijk zalig zijn om zo'n race te kunnen meedoen en vooral uitrijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De aflevering van vanavond was heerlijk ook al had ze niets met auto´s te maken.Een roadmovie "pur sang",tsjolen en afzien en toch veel leute maken.
Toen Clarkson aangaf welk geluid zijn voedsel vroeger maakte...,prachtig.
De helm van May
En een waanzinnig eindpunt.
Bij de Mille Miglia reportage had ik wat gemengde gevoelens,ik heb altijd al gedacht dat het iets was voor echte liefhebbers.
Nu heb ik meer het gevoel dat het iets is voor omhooggevallen jups en miljonairs.
Ik overdrijf waarschijnlijk wat,mogelijks hebben ze de verkeerde deelnemer gevolgd,hadden ze de eigenaar van garage Racing Green gevogd was het volgens mij heel anders overgekomen.
Die Maserati was een prachtige wagen,spijtig van de zak die er mee reed.
Toch wil ik die wedstrijd eens volgen met een gepast voertuig, maar al die overdreven kosten maken om deelnemen,nee dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenBij de Mille Miglia reportage had ik wat gemengde gevoelens,ik heb altijd al gedacht dat het iets was voor echte liefhebbers.
Nu heb ik meer het gevoel dat het iets is voor omhooggevallen jups en miljonairs.
Dat is het in principe ook. Je moet bijna miljonair zijn om eraan deel te nemen.
Dan is La Carrera Panamericana volgens mij véél leuker om mee te doen.
Comment
-
Idd toffe aflevering, in het begin heb ik niet echt moeten lachen, maar eens ze echt vertrokken waren: geniaal
Btw, zou de Mille Miglia niks voor Clarkson zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenBtw, zou de Mille Miglia niks voor Clarkson zijn ?
Comment
Comment