Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan iemand volgende onderdelen in het geel steken?
- Velgen
- Plastic carrosseriedelen
- Dak
- Striping
- Spiegels
- Lichtringen voor en achter
- Luchthapper op motorkap
- Kofferklephandvat
- Grillomlijsting vooraan
- Binnenspiegel :p
Het mag een mooi donker geel zijn.
Alvast bedankt!
Al een aantal dingen gedaan, nog niet het plastic van de carrosserie. Bedoel je dan enkel aan de onderkant: dus wielkasten, sideskirts en de stukken in de bumpers?
Voorlopig:
Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
BMW E90 320d:
Al een aantal dingen gedaan, nog niet het plastic van de carrosserie. Bedoel je dan enkel aan de onderkant: dus wielkasten, sideskirts en de stukken in de bumpers?
Voorlopig:
Alvast super bedankt!
Ik denk als we de wielkasten en sideskirts ook in het geel gaan steken, dat het "te" zal zijn!
Echt bedankt!
Oke ik heb ook enkele verzoekjes
Ik zou andere velgjes willen maar ik weet niet goed wat Mijn wagen heeft nogal een klassieke kleur dus pure tuningvelgen zullen nogal "vloeken" met de rest van de wagen.
Misschien is gewoon metaalkleur mooi of gunmetal of zwart
Jullie mogen gerust zelf voorstellen doen.
Nu nog iets, ik zou de achterste ruiten willen tinten maar niet 100%. Meer iets van 70-80%. Verlagen moet niet
Thanks!
En nu de achterkant
Ook geblindeerde ruitjes, 70-80%.
En ik ben eens benieuwd naar een koffer zonder emblemen.
Zou er ook een spoilertje opkunnen?
Zo dit genre ongeveer.
Thanks!
Thanks
Ik zal eereens goed over moeten nadenken.
Die velgen is een No Go, de getinte ruiten zien er goed uit.
Al heb ik wel het gevoel dat hij wat hoog hangt maarja het comfort hé. Wikken en wegen.
Thanks!
Idd die spatlapjes is al iets voor binnenkort te doen. Hij staat wel beter met die verlaging. Toch eens serieus overwegen.
En da spoilerke
Ik weet weer waar ik voor kan sparen
Thanks!
Idd die spatlapjes is al iets voor binnenkort te doen. Hij staat wel beter met die verlaging. Toch eens serieus overwegen.
En da spoilerke
Ik weet weer waar ik voor kan sparen
Comment