Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik die van u ook niet. Ford staat (stond) bekend om z'n lawaaierige en voor de pré-roetfilter tijd wreed veel doemp uitstotende diesels. Maar hé, ieder zijn ding hé.
Hahahahahhahaha! alstublieft eh! Je zou op de grond kruipen als je in mijne zou rijden voor te hebben.
Pré-roetfilter? Het is een GECOATE ROETFILTER, dat zien we dan bij u niet eh!
Lawaaierig?!? Man, Man ge weet niet wat gij zegt....
Moet ik kiezen tussen de BMW en de S-Max dan mag je mij toch ook wel een S-Max geven zunne.
Wat de motoren van Ford betreft, die waren vroeger idd niet zo goed, vandaar dat ze bij PSA gingen shoppen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Veel blabla en vooral wie heeft hier den dikste? Ik rijd met een opel astra sportourer 1.4 turbo van 140pk en dat is pas een echte auto en ow ja ik tank bij Q8..., wie doet er beter?
om maar trg OT te gaan.
ik zit nog steeds te twijfelen dankzij een slechte ervaring met een zogezegde echte opel tuner. Eens dieper uitspitten in mn volgend verlof.
Hahaha, zegt ge nu echt dat een opel een echte auto is? Ze staan nogal bekend voor hun gevoelloze rijgedrag en traag reagerende motoren. Met Q8 is niets mis mee... Goede brandstof! Vr een tuner zou ik bij BR-performance gaan, DVX, apec, chiptuning plus...
Uitstekend! Alleen begrijp ik ni waarom je om de 5000km en additef toevoegd terwijl premiumdiesel al genoeg additieven bevat. Ik beschouw additieven als laatste hulpmiddel. Of moet je auto al over 200 000km hebben
Veel blabla en vooral wie heeft hier den dikste? Ik rijd met een opel astra sportourer 1.4 turbo van 140pk en dat is pas een echte auto en ow ja ik tank bij Q8..., wie doet er beter?
om maar trg OT te gaan.
ik zit nog steeds te twijfelen dankzij een slechte ervaring met een zogezegde echte opel tuner. Eens dieper uitspitten in mn volgend verlof.
moest ik van u zijn, ik zou eens in de voorsteltopics van auto's van leden kijken, ik denk dat uw astratje in het niets valt tegen 90% van de auto's die hier zitten.
Comment