Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij wordt je gewoon doof als je daar alle dagen mee rondsjeest.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Graag had ik wat advies gehad om een sportuitlaat te steken op men Skoda Octavia RS Diesel.
Standaard heeft deze langs een kant een echte uitlaat en de andere kan is fake (bij diesel). Nu zou ik beide kanten willen laten werken, en ook een mooier & sportiever geluid willen verkrijgen. maar het zou ook nog zonder veel problemen door de keuring moeten kunnen (heb geen zin om het er altijd op en af te monteren).
Meer lawaai op een diesel vind ik ook maar niks. Voor een uitlaataanpassing op maat kan je misschien eens www.skytune.com contacteren. Levert proper maatwerk af.
Milltek levert normaal attesten voor de keuring, gewoon op voorhand navragen.
Ook is Milltek geen slechte keuze, op de I5 van Volvo geeft dit ook wel een 'sportievere' sound.
Maar ik zou het persoonlijk ook niet meer doen op een diesel (M Performance gehad op m'n 118d). Is z'n geld niet waard naar wat je er voor krijgt vind ik.
De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
Br3cht heeft een Milltek op zijn diesel, klinkt toch ferm goed! Natuurlijk meer een dieper gebrom omdat het diesel is, maar toch een groot verschil met stock. Weet wel niet of hij resonated heeft of niet.
De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
Inderdaad, zelfs door mijn DPF al te verwijderen hoorde je de turbo iets meer blazen, en gaf die een iets dieper geluid.
Non res is de beste oplossing voor een diesel, en zoals je zegt, als je iets of wat handig bent kan je dat snel zelf swappen.
Comment