Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 318d E91 cut out uitlaatsysteem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw 318d E91 cut out uitlaatsysteem

Beste

Is het mogelijk om op een 318d(136pk) e91 een cut-out systeem te installeren? Heeft iemand hier misschien een voorbeeldje van qua geluid?

vriendelijke groeten

spacebass

Zelf geluid maken, succes gegarandeerd !

Comment

Op een 4 cylinder diesel? Die wil je zo stil mogelijk.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zal tussen de oren sneller gaan.
        Z4 M40i

Comment

Mij gaat het niet persé om het sneller gaan, eerder om een iets zwaar geluid te krijgen. Is er trouwens een verschil in geluid tussen cut-out en cat-back straightpipe?

Comment

Waarom wil je die luider hebben? Ik rijd ook met een BMW 4 cilinder diesel, het liefst van al zou ik die gewoon niet willen horen.

Comment

Omdat ik al enkele 320d's heb gehoord. Dit zijn ook 4cilinders. En ik vind het toch wel redelijk mooi klinken. ik vermoed dat de 318d niet zo heel veel verschilt met de 320d qua motor.
              Last edited by ; 01/10/2017, 18:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacebass Bekijk Berichten
                Omdat ik al enkele 320d's heb gehoord. Dit zijn ook 4cilinders. En ik vind het toch wel redelijk mooi klinken. ik vermoet dat de 318d niet zo heel veel verschilt met de 320d qua motor.
                voila, volume op maximum en raampje naar beneden.
                Succes verzekerd een onklopbaar in prijs.
                https://www.2dehands.be/hobby/modelb...366241986.html

Comment

veel zinnige antwoorden zal ik hier waarschijnlijk niet uitkrijgen... Maar als iemand nog iets zinnigs heeft toe te voegen, hoor ik het graag.

Comment

Contacteer gewoon eens firma's zoals Skytune, JM Tuning enz... Doen in uitlaten, en zullen je direct antwoord kunnen geven, aangezien ik zeker ben dat niemand op het forum dit heeft gedaan op een M47 of N47 motor.

Comment

Bedankt! Hier ben ik wat mee

Comment

Ik zie het zo voor me, in het jaar 2025, gasten met een I3 die megafoons op hun dak installeren, chauffeur aan het stuur met een micro in de hand, luid roepend 'pas op ik ben daar !!'

Comment

Verdorie, we zijn er 4 dagen vanaf geweest...

Comment

Een cut-out uitlaatsysteem, dient dus om het geluid van een auto te veranderen als ge dat kut vindt.
                            Van dat cat-back heb ik het nog niet goed begrepen, is dat dan als ge het geluid van uw auto van den hond vindt?
                            Weer iets bijgeleerd, zo'n forum kan toch leerrijk zijn hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                              Een cut-out uitlaatsysteem, dient dus om het geluid van een auto te veranderen als ge dat kut vindt.
                              Van dat cat-back heb ik het nog niet goed begrepen, is dat dan als ge het geluid van uw auto van den hond vindt?
                              Weer iets bijgeleerd, zo'n forum kan toch leerrijk zijn hé!
                              misschien bestaan er ook nog kutbacks ? Indien niet dan wordt het hoog tijd dat ze komen !
                              If you need more power you need your kut back !

Comment

Voor alle duidelijkheid: cat-back wil zeggen dat alle uitlaatdelen na de katalysator vervangen worden door een straight pipe of een andere (performance/sport-) uitlaat.
                                Aangezien de nogal belachelijke reacties denk ik dat sommigen hier zich nogal veel voelen. Misschien iets minder commentaar geven op de keuzes van een anders en iets meer correcte info geven? Of als je niets toe te voegen hebt gewoon niks zeggen? Bedankt!
                                Last edited by ; 02/10/2017, 20:34.

Comment

Herbie en Maurice hebben altijd veel noten op hun zang. Het zijn niet de grootste lichten die het meeste lawaai maken, dus trek het u niet aan...
                                  Je merkt het ook duidelijk aan hun taalgebruik.
                                  Last edited by ; 02/10/2017, 19:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Herbie en Maurice hebben altijd veel noten op hun zang. Het zijn niet de grootste lichten die het meeste lawaai maken, dus trek het u niet aan...
                                    Blending in with the locals :-)
                                    Heel toepasselijk uw opmerking, het gaat hier tenslotte om lawaai maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Beter kan ik het niet omschrijven, gelukkig zijn er nog verstandige mensen hier aanwezig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacebass Bekijk Berichten

Beter kan ik het niet omschrijven, gelukkig zijn er nog verstandige mensen hier aanwezig .
                                        die zullen je wel helpen om lawaai advies te geven

Comment

Working...