Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eigenlijk is dat een erg goede bus, niks laswerk aan, enkel herspuiten en andere verwarmingspotten steken. misschien volgend jaar, eerst verhuizen en zo van die dingen.
Ja, het spel is gewoon beginnen roesten door dat ongeluk. Ik heb dan maar een likje zwarte verf over het bloot metaal gestreken. Het kleurverschil tussen de zwarte verf en de grijze lak wordt wat weggemoffeld door het vuil en de modder die er op hangt.
Ja, het spel is gewoon beginnen roesten door dat ongeluk. Ik heb dan maar een likje zwarte verf over het bloot metaal gestreken. Het kleurverschil tussen de zwarte verf en de grijze lak wordt wat weggemoffeld door het vuil en de modder die er op hangt.
Wel jammer van die roest natuurlijk.
Staat er al een nieuwe bumper op?
Wel jammer van die roest natuurlijk.
Staat er al een nieuwe bumper op?
Nope, enkel een nieuwe koplamp. Zondag heb ik een nieuw spatbord gekocht. (BMW Z4 M heeft het al gezien. ) Maar dat moet nog worden gespoten.
De bumper wordt hersteld in plaats van vervangen. Het zou zonde zijn om er een hoekige rallybumper gaan onder hangen, ik ben trouwens niet zeker dat zo'n HF turbo bumper past.
Nope, enkel een nieuwe koplamp. Zondag heb ik een nieuw spatbord gekocht. (BMW Z4 M heeft het al gezien. ) Maar dat moet nog worden gespoten.
De bumper wordt hersteld in plaats van vervangen. Het zou zonde zijn om er een hoekige rallybumper gaan onder hangen, ik ben trouwens niet zeker dat zo'n HF turbo bumper past.
Comment