Hier nog eens de bende m0ngs die achter de Gallardo lopen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
ik denk dat ze een beetje bang waren van de dieselpower..enkele posts geleden stond er ergens spottend dat ze aan het milieu hadden gedacht....ik stel anders voor dat we eens koortjetrek doen volgende keer dat zou pas "power"meet zijn .torque rules!!!
nee nogmaals zeker allemaal knappe koetsen , en vanaf april regel ik er ook eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHier nog eens de bende m0ngs die achter de Gallardo lopen
http://www.youtube.com/watch?v=ILI6wsUGygQ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten.torque rules!!!
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenen vanaf april regel ik er ook eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenEn het mooie accent van mijn zoon .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDaarvoor heb je ook geen diesel nodig maar wel een 997 Turbo
En wagen regelen voor een volgende meeting of zelf een meeting organiseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichteneen wagen hé....meetings organiseren is zo niet mijn ding...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHier nog eens de bende m0ngs die achter de Gallardo lopen
Gelijk een bende klein mannen achter de wagen lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenBen benieuwd.
Ie had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).
Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
Comment
-
Tis lik ofda ze al in under broek an gesketen.
(Ik loop er ook tussn wi)
Ik heb ook nog wa filmpkes mar die staan op andere pc en ga ik vandaag nog of morgen uploadn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIe had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).
Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
Absoluut, ik was verrast van de power van die M3. Ik had echt niet gedacht dat ie standaard was omdat ik verwachtte dat ie me anders niet zo goed kon bijhouden.
Toch petje af voor die bak hoor, en zo'n lekker geluidje... :kwijl:
't was inderdaad zeer leuk en definately voor herhaling vatbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichtenvergeten, stomweg vergeten... ah misschien een andere keer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk voel dat het tijd is om Dégieoke nog is boven te halen!
"gij solliciteerd zeker vo ne kopper??"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenSorry he maar alleen de powercars?
Tof dat de rest ook mocht komen
2'th that Maarja, wij zijn toch "te min" hé Gewoon werkvolk word op dit forum toch scheef bekeken (en dat mag gerust gezegd worden), dat weten we al langer dan vandaag... Maja bon, mooie foto's daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.
Comment
Comment