Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier nog eens de bende m0ngs die achter de Gallardo lopen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• ik denk dat ze een beetje bang waren van de dieselpower..enkele posts geleden stond er ergens spottend dat ze aan het milieu hadden gedacht....ik stel anders voor dat we eens koortjetrek doen volgende keer dat zou pas "power"meet zijn .torque rules!!!

nee nogmaals zeker allemaal knappe koetsen , en vanaf april regel ik er ook eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Hier nog eens de bende m0ngs die achter de Gallardo lopen

http://www.youtube.com/watch?v=ILI6wsUGygQ
        En het mooie accent van mijn zoon .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          .torque rules!!!
          Daarvoor heb je ook geen diesel nodig maar wel een 997 Turbo

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          en vanaf april regel ik er ook eentje
          En wagen regelen voor een volgende meeting of zelf een meeting organiseren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
            En het mooie accent van mijn zoon .
            Komme kik van tuschn de patatn en de bjèetn é

Comment

Daarvoor heb je ook geen diesel nodig maar wel een 997 Turbo

En wagen regelen voor een volgende meeting of zelf een meeting organiseren?
              een wagen hé....meetings organiseren is zo niet mijn ding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                een wagen hé....meetings organiseren is zo niet mijn ding...
                AAight, good 2 know

Comment

Gelijk een bende klein mannen achter de wagen lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Ben benieuwd.

Ie had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
                    Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).

Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Hahahahahaha

Tis lik ofda ze al in under broek an gesketen.
                      (Ik loop er ook tussn wi)

Ik heb ook nog wa filmpkes mar die staan op andere pc en ga ik vandaag nog of morgen uploadn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Ie had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
                        Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).

Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
                        Aha, ik wist niet dat hij me voorbij wilde steken. Er kwam wat verkeer aan en ik ben toen idd links gaan rijden. Ik dacht dat ie wilde aangeven dat ik ook naar links moest...

Absoluut, ik was verrast van de power van die M3. Ik had echt niet gedacht dat ie standaard was omdat ik verwachtte dat ie me anders niet zo goed kon bijhouden.

Toch petje af voor die bak hoor, en zo'n lekker geluidje... :kwijl:

't was inderdaad zeer leuk en definately voor herhaling vatbaar.

Comment

• vergeten, stomweg vergeten... ah misschien een andere keer...

gelukkig 2007 iedereen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
                            vergeten, stomweg vergeten... ah misschien een andere keer...
                            de Exige...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Ik voel dat het tijd is om Dégieoke nog is boven te halen!

"gij solliciteerd zeker vo ne kopper??"
                              Schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Sorry he maar alleen de powercars?

Tof dat de rest ook mocht komen

2'th that Maarja, wij zijn toch "te min" hé Gewoon werkvolk word op dit forum toch scheef bekeken (en dat mag gerust gezegd worden), dat weten we al langer dan vandaag... Maja bon, mooie foto's daar!

Comment

• ik was ook aanwezig op deze zeker geslaagde meeting.
                                  samen met olivierooo reed ik mee met de m6.
                                  was suppertof is zeker voor herhaling vatbaar.

Comment

• Ik was er ook ff eerst niet goed van dat ze 't niet open hadden gesteld naar de rest van 't forum, maar het is nu gebeurd, hé. It's no use crying over spilt milk.

Comment

• ik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        ik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          ik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.
                                          waar blijft em da allemaal halen

Comment

Working...
                                          X