Als ik dat goed gelezen heb op de website zal er een Twingo GT staan in Avant-premiere.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
World Series by Renault 21-22/04
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIemand die vandaag geweest is?
Veel volk?
En ja, er was veel volk. Maar het was nog net te doen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk !
En ja, er was veel volk. Maar het was nog net te doen.
dus nog drukker...
Comment
-
Ik ben ook geweest, ik vond dat het volk nog meeviel voor zo'n mooie dag. Ze hadden wel het goede idee gehad om niet meer alle animaties vlak naast elkaar te installeren, zodat de massa beter gespreid was.
Ik heb enorm genoten van de optocht van historische racewagens, de F1-wagens uit de jaren '80 waren heerlijk om te zien rijden (die van 2007 trouwens ook), verder ook erg genoten van de vele prachtige oldtimers (die Alpines)
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichtenallé da klinkt veelbelovendJa, ik wil er voor geen geld gaan tussen staan morgen, zijn er trouwens al foto's van vandaag, iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHmmm, en ons pa maar zagen ofk wil gaan...Om 7 uur s'morgens daar, plaats zat.
Alhoewel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOm 7 uur s'morgens daar, plaats zat.
Alhoewel....
heel geruststellend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
heel geruststellendTsja wat wil je, tbulkt er nu ook nog eens uit van de hollanders
(Gratis)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTsja wat wil je, tbulkt er nu ook nog eens uit van de hollanders
(Gratis)
Misschien beter gewoon woensdag naar ERAN Days gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenNu twijfel ik echt.
Misschien beter gewoon woensdag naar ERAN Days gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDaar ben ik eigenlijk nog niet geweest, laat eens weten hoe het was als je terugkomt.
Anders gewoon woensdag naar ERAN, gaan er al paar Scooby's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenEs kijken of die kaarten van ING nog iets anders zijn dan de gewone gratis kaarten.
Anders gewoon woensdag naar ERAN, gaan er al paar Scooby's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichtener staat gewoon invitation op.
Met General Admission. Paddock included.
Lijkt me niets speciaals te zijn?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNeje, wel vrij raar. Dacht dat renault gewoon 'zelf' tickets drukte en die aan allerhande handelszaken gaf
Maar verder staat er niets op die kaarten... Ik twijfel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenING is hoofdsponsor é, en mijn pa werkte daar vroeger.
Maar verder staat er niets op die kaarten... Ik twijfel
Comment
Comment