*map24*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
De A8 ken ik als men broekzak, onbegrensde autobahn met enkele bochtjes die je max tegen 190 kan nemen, anders wordt het tricky. Is ook een beetje bumpy soms, maar it adds to the excitement. Met de A6 en A63 ben ik niet zo bekend, ik blijf normaal op de A8 tot Pirmasens en rij binnendoor naar Landau.
Ff opzoeken of ik onbegrensdheid data vind ivm A6 en A63.
Comment
-
Aalter - Bruchköbel (meest efficiënte route) : ca. 500 km
Aalter - Bruchköbel (via Luxembourg en Saarbrucken) : ca. 600 km
Hell yeah. Via Luxemburg it is. Al zal dat voor de mannen van Limburg wel 'n ferme ommetoer zijn.
Mag ik de andere route doen, pleeeease?
+ tankje + sloffen saffen in Lux = alright !
Comment
-
't Zal ongeveer hetzelfde zijn, denk ik. Al heb ik geen idee van de drukte daar hoger in D. 't Is zowiezo meer fun.
Voor de Limburgers is dat wel 'n ander paar mouwen, die route is té zot.
Maar er is wél 'n andere, die beter is, ook véél leuker, en hoogst waarschijnlijk ook sneller : Maasmechelen - Luik - E42 (Verviers, Wittlich) - A1 (Trier) - A62 - A63. In plaats van 320 km is 't dan 440 km, dus 120 km extra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Zal ongeveer hetzelfde zijn, denk ik. Al heb ik geen idee van de drukte daar hoger in D. 't Is zowiezo meer fun.
Voor de Limburgers is dat wel 'n ander paar mouwen, die route is té zot.
Maar er is wél 'n andere, die beter is, ook véél leuker, en hoogst waarschijnlijk ook sneller : Maasmechelen - Luik - E42 (Verviers, Wittlich) - A1 (Trier) - A62 - A63. In plaats van 320 km is 't dan 440 km, dus 120 km extra.
Hoe kun je nu weten of ze veel leuker is als je de andere nog niet gereden hebt
Het klinkt wel logisch in ieder geval.
Daarbij komt dat de Limburgers niet moeten zeiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe kun je nu weten of ze veel leuker is als je de andere nog niet gereden hebt
Maar! Ik zal ze uiteraard niet zo kennen als jij, da's waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaarbij komt dat de Limburgers niet moeten zeiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar! Ik zal ze uiteraard niet zo kennen als jij, da's waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls ik al effe mag vooruit lopen.- 18u00 : vertrek Izegem
- 18u20 : oppikken TomT rond punt Aalter
@LL: wil jij anders gewoon mee roadtrippen als gids over de autobahn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKerel, rijdt Babs op kerosine ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat? Izegem-Aalter duurt niet langer dan 20 minuten. Oké, als je druk verkeer hebt kan 't een half uurtje zijn, ja. 'k Heb Izegem-Aalter (en dat was dan nog tot bij bt thuis, dus niet "maar" tot aan 't rond punt) nog afgelegd in minder dan 13 minuten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik rijd niet via de autostrade, hè. Via Meulebeke - Tielt is dat 28 km. Via de autostrade is het inderdaad 50 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
@LL: wil jij anders gewoon mee roadtrippen als gids over de autobahn?
Ik was aan het nadenken of ik dat weekend eventueel tijd heb. Wie weet kom ik nog ff af.
Comment
Comment