Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *map24*

Comment

• De A8 ken ik als men broekzak, onbegrensde autobahn met enkele bochtjes die je max tegen 190 kan nemen, anders wordt het tricky. Is ook een beetje bumpy soms, maar it adds to the excitement. Met de A6 en A63 ben ik niet zo bekend, ik blijf normaal op de A8 tot Pirmasens en rij binnendoor naar Landau.

Ff opzoeken of ik onbegrensdheid data vind ivm A6 en A63.

Comment

• A6: 45,4 km waarvan ongeveer 19km onbegrensd.

A63: 71,6 km waarvan ongeveer 51km onbegrensd.

Comment

• Aalter - Bruchköbel (meest efficiënte route) : ca. 500 km

Aalter - Bruchköbel (via Luxembourg en Saarbrucken) : ca. 600 km

Hell yeah. Via Luxemburg it is. Al zal dat voor de mannen van Limburg wel 'n ferme ommetoer zijn.

Mag ik de andere route doen, pleeeease?

+ tankje + sloffen saffen in Lux = alright !

Comment

• + E411 =

Afdalinkjes van 5% en zo. Mach 2,5 !!!

Comment

• ommetoer ok.

9/10 doe je er wel minder lang over.

Comment

• 't Zal ongeveer hetzelfde zijn, denk ik. Al heb ik geen idee van de drukte daar hoger in D. 't Is zowiezo meer fun.

Voor de Limburgers is dat wel 'n ander paar mouwen, die route is té zot.

Maar er is wél 'n andere, die beter is, ook véél leuker, en hoogst waarschijnlijk ook sneller : Maasmechelen - Luik - E42 (Verviers, Wittlich) - A1 (Trier) - A62 - A63. In plaats van 320 km is 't dan 440 km, dus 120 km extra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  't Zal ongeveer hetzelfde zijn, denk ik. Al heb ik geen idee van de drukte daar hoger in D. 't Is zowiezo meer fun.

Voor de Limburgers is dat wel 'n ander paar mouwen, die route is té zot.

Maar er is wél 'n andere, die beter is, ook véél leuker, en hoogst waarschijnlijk ook sneller : Maasmechelen - Luik - E42 (Verviers, Wittlich) - A1 (Trier) - A62 - A63. In plaats van 320 km is 't dan 440 km, dus 120 km extra.

Hoe kun je nu weten of ze veel leuker is als je de andere nog niet gereden hebt

Het klinkt wel logisch in ieder geval.
                  Daarbij komt dat de Limburgers niet moeten zeiken

Comment

• Als ik al effe mag vooruit lopen.
                    • 18u00 : vertrek Izegem
                    • 18u20 : oppikken TomT rond punt Aalter
                    • 18u30 : vertrek Aalter
                    • 20u30 : pi(t/s)stop Frisange (L)
                    • 20u45 : vertrek Frisange
                    • 22u30 : aankomst hotel Bruchköbel
                    Strak tempo, maar moet lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Hoe kun je nu weten of ze veel leuker is als je de andere nog niet gereden hebt
                      13 jaar rijbewijs en zéér veel tripjes Duitsland (teller staat op ca. 60 geïmporteerde wagens sinds ik m'n rijbewijs heb, onder andere, en die karren moeten op één of andere manier hier geraken, hein ) doen je wel een beetje afstand afleggen. De meeste autostrades in die coté heb ik ongeveer al gedaan, en ik weet hoe de streken er daar uitzien (NRW, RLP, ...). En Lüttich - Wittlich, da's de autostrade die ik altijd doe als 'k naar de Ring rijd, dus die ken 'k goed genoeg.

Maar! Ik zal ze uiteraard niet zo kennen als jij, da's waar.
                      Last edited by ; 31/08/2007, 03:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Daarbij komt dat de Limburgers niet moeten zeiken
                        Oei. We skippen de genetica, zo nu effe?

Comment

Maar! Ik zal ze uiteraard niet zo kennen als jij, da's waar.
                          En zeker niet aan 280.

Comment

Als ik al effe mag vooruit lopen.
                            • 18u00 : vertrek Izegem
                            • 18u20 : oppikken TomT rond punt Aalter
                            Strak tempo, maar moet lukken.
                            Kerel, rijdt Babs op kerosine ofzo?

@LL: wil jij anders gewoon mee roadtrippen als gids over de autobahn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Kerel, rijdt Babs op kerosine ofzo?
                              Wat? Izegem-Aalter duurt niet langer dan 20 minuten. Oké, als je druk verkeer hebt kan 't een half uurtje zijn, ja. 'k Heb Izegem-Aalter (en dat was dan nog tot bij bt thuis, dus niet "maar" tot aan 't rond punt) nog afgelegd in minder dan 13 minuten.

Comment

Wat? Izegem-Aalter duurt niet langer dan 20 minuten. Oké, als je druk verkeer hebt kan 't een half uurtje zijn, ja. 'k Heb Izegem-Aalter (en dat was dan nog tot bij bt thuis, dus niet "maar" tot aan 't rond punt) nog afgelegd in minder dan 13 minuten.
                                Da's 50km é dude! Gestelt dat Aalter en Izegem in DE liggen, dan is dat GEMIDDELD 230km/h rijden als je dat in minder dan 13min doet! (+ tfeit dat je tot bij bt. thuis nog kleine baantjes moet doen). But hey, ik vertrouw op m'n chauffeur dat hij wel weet waarover hij het heeft!

Comment

• Ik rijd niet via de autostrade, hè. Via Meulebeke - Tielt is dat 28 km. Via de autostrade is het inderdaad 50 km.

Comment

Ik rijd niet via de autostrade, hè. Via Meulebeke - Tielt is dat 28 km. Via de autostrade is het inderdaad 50 km.
                                    Serieus? Aha! Kvrees er wel voor dat je tussen tielt en aalter GIGANTISCH veel volk zal hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

@LL: wil jij anders gewoon mee roadtrippen als gids over de autobahn?

Ik was aan het nadenken of ik dat weekend eventueel tijd heb. Wie weet kom ik nog ff af.

Comment

• Euhm, we rijden door op een donderdagavond, hè. En komen terug op vrijdagavond.

Comment

• Ach zo

ik kom de 15e pas terug uit Frankrijk. Zal wsl niet meer lukken dan..

Comment

Working...
                                          X