Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XBOX 360 racegames

Vandaag eindelijk Project Gotham Raging 4 gekocht. Wel nog maar drie races gereden.
    120d Hatch Edition Sport

Heb het sinds een week of 2. Heb het nu wel al bijna uitgespeeld. Is echt wel leuk.
    Vooral de nurburring in de sneeuw

Comment

Ik heb het ook enkele weken geleden gekocht, het is inderdaad een fantastisch spel. Maar ik betwijfel of het de concurentie met GT5 kan aangaan, daarvoor moet het veel uitgebreider zijn

Comment

GT5 is toch enkel voor de PS3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          GT5 is toch enkel voor de PS3?
          Yep! (weet niet of ie mss ook voor de PS2 uitkomt,d8 't niet maar cker niet voor Xbox 360)
          Last edited by ; 06/01/2008, 13:13.

Comment

Jah awel, PGR en GT worden toch al altijd gezien als concurenten, ze zijn alletwee zowat het beste racegame dat op de consoles verkrijgbaar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
              Jah awel, PGR en GT worden toch al altijd gezien als concurenten, ze zijn alletwee zowat het beste racegame dat op de consoles verkrijgbaar is.
              Idd
              Goede concurrentie voor gt is forza motorsport bijvoorbeeld. Ook zo een machtig spel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                Idd
                Goede concurrentie voor gt is forza motorsport bijvoorbeeld. Ook zo een machtig spel.
                Weet ik nog niet zo hoor. Xbox 360 en PS3 is toch iets heel anders. Komt Forza dan uit op PS3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  Weet ik nog niet zo hoor. Xbox 360 en PS3 is toch iets heel anders. Komt Forza dan uit op PS3?
                  Nee. Ik wil maar zeggen dat forza goede concurrentie is voor Gran turismo toch zeker de vier. De 5 weet ik niet

Comment

GT4 op de PS2 is helemaal geen partij voor PGR of Forza op de 360, maar de PS3 is krachtiger en (waarschijnlijk) ook beter dan de 360, misschien nu nog niet, maar over een paar jaar als ze het volledige potentieel kunnen benutten, zullen de games verbluffend zijn. En dan is het natuurlijk weer aan Microsoft om een nieuwe xbox te lanceren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                      GT4 op de PS2 is helemaal geen partij voor PGR of Forza op de 360, maar de PS3 is krachtiger en (waarschijnlijk) ook beter dan de 360, misschien nu nog niet, maar over een paar jaar als ze het volledige potentieel kunnen benutten, zullen de games verbluffend zijn. En dan is het natuurlijk weer aan Microsoft om een nieuwe xbox te lanceren
                      Van waar haal je dat eigenlijk?
                      Het zou een beetje dom zijn van Microsoft dan, want in feite kost de XBOX 360 zeker evenveel als een PS3. Immers: je moet nog accessoires bij kopen als je er evenveel bij wil als bij een standaard PS3.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Het zou een beetje dom zijn van Microsoft dan, want in feite kost de XBOX 360 zeker evenveel als een PS3. Immers: je moet nog accessoires bij kopen als je er evenveel bij wil als bij een standaard PS3.
                        de xbox is ook een jaar eerder uitgebracht, playstation heeft dus een jaar voorsprong kwa ontwikkeling. Maar is het niet dat de ps3 krachtiger is dan de 360, ik dacht van wel.
                        Niet dat ik iets heb tegen de 360 hoor, helemaal niet, want ik heb er zelf een

Comment

De PS3 is idd krachtiger dan de Xbox. En ik volg mercedesman zijn theorie. Binnen jaar/paar jaar zullen de eigenschappen van de PS3 veel beter benut worden dan nu het geval is en zullen de games zeker beter spelen.

Zijn er eigenlijk bij xbox updates(software)?

Comment

ik heb m'n ps3 weggedaan. Simpel: aanbod van spellen suckt gewoon! Ik amuseer mij beter op de Xbox360, die ik dus ook heb gekocht.

Ben gewoon verslaafd aan de PGR reeks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              ik heb m'n ps3 weggedaan. Simpel: aanbod van spellen suckt gewoon! Ik amuseer mij beter op de Xbox360, die ik dus ook heb gekocht.

Ben gewoon verslaafd aan de PGR reeks!
                              Wat heb je zoal gespeeld op PS3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proof Bekijk Berichten
                                Wat heb je zoal gespeeld op PS3?
                                bijna alles wat er was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Kost niet evenveel hoor. Ps3 400 euro wat krijg je. Je ps3 en 1 controller.
                                  Pak van xbox360 met 2 games 400 euro, 2 controllers harde schijf van 120 gig.
                                  Toch wel een verschil. Nu ja het is wel zo dat xbox eerder uit was. Maar goed, vindt beide consoles wel goed. Ps3 qua kleur is iets beter maar aanbod games is wat minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                    bijna alles wat er was.
                                    En dan nog vind je het slecht :/ Das maar raar dan. Assasin's creed, COD4, Rainbow six, PES,.... Allemaal gespeeld en allemaal sucken? Moeilijk manneke dan

Comment

Toch wel een verschil. Nu ja het is wel zo dat xbox eerder uit was. Maar goed, vindt beide consoles wel goed. Ps3 qua kleur is iets beter maar aanbod games is wat minder
                                      Bij de release van de PS3 was het nog niet zo he, hij had het daarop denk ik

Comment

Euhm, bij XBOX 360 moet je nog oplaadbare batterijen (+ lader) kopen + een WiFi-kit. Tel dat er eens bij.

Edit:
                                        En dan vergeet ik nog de kosten van XBOX Live zelf! Toch ook weer 60 € per jaar.
                                        Bij mijn weten speel je met een PS3 gratis online.
                                        Zeg nu nog eens dat een XBOX goedkoper is.
                                        Last edited by Beta; 06/01/2008, 20:38.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                        X