Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV
Collapse
X
-
Grand Theft Auto IV
Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe moet geduld hebben bij GTA, ik heb zo in Vice City mega veel een opdracht met RC helikopterkes moeten doen. Tegen dat het mij lukte kon ik die dingen wel perfect besturen
Nog een voorbeeld: Halo. De eerste keer dat ik die games speel, doe ik dat altijd op easy. Dan geraak ik daar vlot door. Eens ik alles gedaan heb, en het dus al een klein beetje begin te kennen, begin ik aan de moeilijkere niveaus. Alleen het allermoeilijkste zie ik niet zo zitten, omdat dat nogal overdreven is. Nu ja, in single player modus toch. Met twee moet het nog engiszins te doen zijn. Volgens mij is die moeilijkheidsgraad trouwens ook ontworpen om met twee te spelen.
GTA zouden ze ook beter voorzien van diverse moeilijkheidsgraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe moet geduld hebben bij GTA, ik heb zo in Vice City mega veel een opdracht met RC helikopterkes moeten doen. Tegen dat het mij lukte kon ik die dingen wel perfect besturen
Of dat gevecht om die villa op het einde
Maar GTA draait niet alleen om missies eh bikefreak (ok, tis wel erg cool voor het knappe verhaal), maar gewoon rustig rondrijden/raggen in de stad op zich is ook al vet, maar je moet er natuurlijk voor zijn
Comment
-
GTA alleen in den IV kunt ge geen huizen meer kopen... spijtig... maar de look-a-like cars zijn wel proper deze keer... en new york is echt goe nagemaakt
leuke extra's:
banden die ge kunt burnen tot ze ontploffen
vliegen door de vooruit bij een frontale zware crash
druk verkeer
vrij realistische schade bij een crash
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAan die huizen had je toch niet veel.
Nu kun je GSM's kopen
Tuning van auto's, gaat dat nog?
het "internet" is ook nog leuk met de spammails
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenEn zat rondlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBalen, iedereen rijdt rond met van die pimpvelgen, dat ik dacht dat het tjoeners waren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenFak ja!
Of dat gevecht om die villa op het einde
Maar GTA draait niet alleen om missies eh bikefreak (ok, tis wel erg cool voor het knappe verhaal), maar gewoon rustig rondrijden/raggen in de stad op zich is ook al vet, maar je moet er natuurlijk voor zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenHelicopters zijn ook fun. Andere helicopters rammen tot je staart er af vliegt enzo.
En mensen onder hun hol stampen of ketchupflessen of koffiebekers in hun gezicht smijten.
Daarstraks ook ontdekt dat er een reusachtig kloppend hart in dat vrijheidsbeeld zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenserieus? ware dan? en hebt ge nog easter eggs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenserieus? ware dan? en hebt ge nog easter eggs?
Comment
Comment