Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grand Theft Auto IV

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    400 euro voor GT5, in tegenstelling tot 440 voor GTA IV

Ik ga dus voor GT5P ga + GTAIV apart erbij voor €60...
    Bespaart zo'n €10
    Ik heb GTA IV ook gekocht (voor XBOX 360), maar ik zuig er wel redelijk hard in. En het feit dat je een opdracht helemaal moet herbeginnen als je niet slaagt, is al een rem om het veel te spelen, vind ik.
    120d Hatch Edition Sport

Dat is juist zo zalig, zo ken je op een duur alles vanbuiten omdat je het soms toch genoeg moet doen. Kan da blijven spelen

Comment

Je moet geduld hebben bij GTA, ik heb zo in Vice City mega veel een opdracht met RC helikopterkes moeten doen. Tegen dat het mij lukte kon ik die dingen wel perfect besturen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Je moet geduld hebben bij GTA, ik heb zo in Vice City mega veel een opdracht met RC helikopterkes moeten doen. Tegen dat het mij lukte kon ik die dingen wel perfect besturen
        OK, maar ik vind dat zoiets behoorlijk saai kan zijn.
        Nog een voorbeeld: Halo. De eerste keer dat ik die games speel, doe ik dat altijd op easy. Dan geraak ik daar vlot door. Eens ik alles gedaan heb, en het dus al een klein beetje begin te kennen, begin ik aan de moeilijkere niveaus. Alleen het allermoeilijkste zie ik niet zo zitten, omdat dat nogal overdreven is. Nu ja, in single player modus toch. Met twee moet het nog engiszins te doen zijn. Volgens mij is die moeilijkheidsgraad trouwens ook ontworpen om met twee te spelen.
        GTA zouden ze ook beter voorzien van diverse moeilijkheidsgraden.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Fak ja!
          Of dat gevecht om die villa op het einde

Maar GTA draait niet alleen om missies eh bikefreak (ok, tis wel erg cool voor het knappe verhaal), maar gewoon rustig rondrijden/raggen in de stad op zich is ook al vet, maar je moet er natuurlijk voor zijn

Comment

GTA alleen in den IV kunt ge geen huizen meer kopen... spijtig... maar de look-a-like cars zijn wel proper deze keer... en new york is echt goe nagemaakt

leuke extra's:
            banden die ge kunt burnen tot ze ontploffen
            vliegen door de vooruit bij een frontale zware crash
            druk verkeer
            vrij realistische schade bij een crash

Comment

Aan die huizen had je toch niet veel.
              Nu kun je GSM's kopen

Tuning van auto's, gaat dat nog?

Comment

Aan die huizen had je toch niet veel.
                Nu kun je GSM's kopen

Tuning van auto's, gaat dat nog?
                nieje...
                het "internet" is ook nog leuk met de spammails

Comment

Balen, iedereen rijdt rond met van die pimpvelgen, dat ik dacht dat het tjoeners waren

Comment

En zat rondlopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                      En zat rondlopen.
                      *kwak* plat tegen de grond

Comment

Balen, iedereen rijdt rond met van die pimpvelgen, dat ik dacht dat het tjoeners waren
                        de coolste wagens vind ik toch de maybach, x5, range sport, m3 csl, bmw 5, mercedes s/bmw 7 kruising... en ook de oude amerikaanse pk bommen

Comment

Die range sport is vet pimp
                          Onderstuuuuuuuurrrrrrrr

Die nieuwe SL look a like is ook wel cool.

Voor de rest moet ik nog wachten tot ik zelf het spel heb eer ik meer kan ontdekken

Comment

En zat rondlopen.
                            zat rijden wussy beeld enzoe en elke auto/paal of boom meepakkn

Comment

Fak ja!
                              Of dat gevecht om die villa op het einde

Maar GTA draait niet alleen om missies eh bikefreak (ok, tis wel erg cool voor het knappe verhaal), maar gewoon rustig rondrijden/raggen in de stad op zich is ook al vet, maar je moet er natuurlijk voor zijn
                              I know. Op PSP hield ik me op den duur meer bezig met kattekwaad naast de opdrachten, dan met de opdrachten zelf.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

En zat rondlopen.
                                haha, geweldig is dat. Ik ben daarstraks een paar keer goed tegen de grond gesmakt. Heerlijke game
                                Last edited by ; 10/05/2008, 00:19.

Comment

Helicopters zijn ook fun. Andere helicopters rammen tot je staart er af vliegt enzo.
                                  En mensen onder hun hol stampen of ketchupflessen of koffiebekers in hun gezicht smijten.
                                  Daarstraks ook ontdekt dat er een reusachtig kloppend hart in dat vrijheidsbeeld zit.

Comment

Helicopters zijn ook fun. Andere helicopters rammen tot je staart er af vliegt enzo.
                                    En mensen onder hun hol stampen of ketchupflessen of koffiebekers in hun gezicht smijten.
                                    Daarstraks ook ontdekt dat er een reusachtig kloppend hart in dat vrijheidsbeeld zit.
                                    serieus? ware dan? en hebt ge nog easter eggs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Je moet met een helicopter op dat platform zien te geraken vlak onder dat beeld haar voeten. Daar moet je door een van die deuren lopen en een ladder omhoog klimmen, daar hangt het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Je hebt flying rats (=duiven) die je moet vermoorden, ipv drugspakketjes dacht ik

Comment

Working...
                                        X