Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Goei systeem. Alles is nu makkelijk mee te volgen
    Mijn tijd is nu 2:49,717
    Moet er eigenlijk een foto bij als bewijs want ik zie dat er enkelen dat doen maar niet veel?
    Last edited by ; 04/02/2014, 00:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
      Goei systeem. Alles is nu makkelijk mee te volgen
      Mijn tijd is nu 2:49,859
      Moet er eigenlijk een foto bij als bewijs want ik zie dat er enkelen dat doen maar niet veel?
      Mja, is hier al paar keer gezegd, we zijn groot genoeg om eerlijk te zijn zeker?
      En derbij, stiekem kijk ik ook naar de tijden van de seizoensevents Als daar opeens iemand volledig onderaan staat, en hier bovenaan, dan klopt er iets niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Mja, is hier al paar keer gezegd, we zijn groot genoeg om eerlijk te zijn zeker?
        En derbij, stiekem kijk ik ook naar de tijden van de seizoensevents Als daar opeens iemand volledig onderaan staat, en hier bovenaan, dan klopt er iets niet
        Pasop, die seizoensevents.. ik doe die meestal maar 1 rondje.. veel van die tijden kan ik een pak sneller, maar aangezien ik toch meestal al goud haal in de eerste lap, doe ik verder gene moeite
        Maar wie ooit zou twijfelen aan mijn tijden mag altijd eens mee online spelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
          Pasop, die seizoensevents.. ik doe die meestal maar 1 rondje.. veel van die tijden kan ik een pak sneller, maar aangezien ik toch meestal al goud haal in de eerste lap, doe ik verder gene moeite
          Maar wie ooit zou twijfelen aan mijn tijden mag altijd eens mee online spelen
          Ok nu voel ik me slecht
          Ik twijfel er bijlange niet aan
          Is de 1e keer dat ik GT speel, begint wel beter te gaan, maar heb nog véél te oefenen en leren.

Comment

Kom sevves wa mee online spelen :p

Comment

Hebt ge aan de vorige time trails niet mee gedaan?
              Bij de seizoensevents rij ik juist voor de auto die je kan winnen of voor het "geld" dus doe ik amper moeite.

Comment

Kom sevves wa mee online spelen :p
                Cv kan ik doen

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                Hebt ge aan de vorige time trails niet mee gedaan?
                Bij de seizoensevents rij ik juist voor de auto die je kan winnen of voor het "geld" dus doe ik amper moeite.
                Ik heb nog maar net een PS3, speciaal gekocht voor GT6

Comment

Met de vlugte al eens een rondje geprobeerd, 2:46.842 .. kan nog een hoopke af.

Comment

F1 punten telling is goed voor mij!

Ja in seizoensevenemten rij ik meestal voor goud, als ik dat al haal
                    maar nu met die vrienden klassementen daarin ben ik wel gedrevener om eens meer te proberen

Comment

Met de vlugte al eens een rondje geprobeerd, 2:46.842 .. kan nog een hoopke af.
                      Ik kom les volgen bij u

Comment

2:49.308 tot nu toe, die seizoenevents ga ik doen alsk eens 5dagen achtereen ingelogd ben Nürburgray is echt snel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                          Nürburgray is echt snel...
                          Baneet ik weet gewoon mijne weg een bikke... xxx

Comment

Een bikke veel ja

Comment

Verbeterd naar 2:48,048 er moet nog wel wa afkunnen!

Comment

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Comment

'K snap dat niet hé, krijg er echt bijna niets af.

Comment

Ik heb ondervonden als ik zonder ghost rij dat ik dan sneller ben, anders ben ik meer geconcentreerd op dat lijntje dan op de baan en als ge met die auto als ghost rijdt had ik de neiging om rapper te stoppen om niet ertegen te rije

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                      Ik heb ondervonden als ik zonder ghost rij dat ik dan sneller ben, anders ben ik meer geconcentreerd op dat lijntje dan op de baan en als ge met die auto als ghost rijdt had ik de neiging om rapper te stoppen om niet ertegen te rije
                                      Hoe zet ge die af? Kan enkel kiezen uit een lijn en halfdoorzichtig. Heb er 0:00,200 kunnen afpietsen, maar da's ook de moeite niet

Comment

Ale manne is dat op sport zacht banden en full stock?!
                                        Oke ik ga nog wat proberen!
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Yes! Nog kunnen verbeteren naar 2:49,841! Geen toptijd, maar 'k zijn er echt content van
                                          Begin de Clio meer en meer te kennen

Comment

Working...
                                          X