Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze week werden opnieuw 2 nieuwe VW Transporters geleverd (2.5 TDI tiptronic). Dat maakt in totaal 8 of 9 stuks. Meer moet dat niet zijn. Denk niet dat die rottige Peugeots 407 SW nog veel zullen rondrijden
Deze week werden opnieuw 2 nieuwe VW Transporters geleverd (2.5 TDI tiptronic). Dat maakt in totaal 8 of 9 stuks. Meer moet dat niet zijn. Denk niet dat die rottige Peugeots 407 SW nog veel zullen rondrijden
Ik vind het nog altijd klote dat wij een T5 1.9TDI ( 102pk ) hebben gekregen .
Dat ding trekt dus echt niet op he! ( gevaarlijk traag zelfs ! )
Hebben jullie dan geen inspraak in de aankoopbeleid?
Is er daar geen afdeling voor? Of krijgen ze allemaal extraatjeuhzz aangeboden van de betrokken merken/garages?
Als ik zo lees dan zijn al jullie wagens pokketraag en slecht...
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat men daar dat bedrag voor heeft betaald? De prijs die VW vraagt voor hun wagens is niet dezelfde als de prijs die jij en ik krijgen als we een garage binnenstappen. Wat maar logisch is gezien één auto < enkele honderden auto's ...
Hoe kan de politie de optie 'xenonlampen' van 1177 € verantwoorden op de jetta ?
Feller opvallen en beter zicht op de weg?
Als je in het raamcontract (met grote kortingen dus) toch voor zo een duurdere wagen gaat, en die al volhangt met LED's van tienduizendenden €'s kan de xenon er ook nog wel bij.
Die Xenons alternerend maken verhoogt de zichtbaarheid ook enorm.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat men daar dat bedrag voor heeft betaald? De prijs die VW vraagt voor hun wagens is niet dezelfde als de prijs die jij en ik krijgen als we een garage binnenstappen. Wat maar logisch is gezien één auto < enkele honderden auto's ...
Is er daar geen afdeling voor? Of krijgen ze allemaal extraatjeuhzz aangeboden van de betrokken merken/garages?
Goh inspraak? Een beetje wel. Voor kwa type dan (combi of gewone auto). Nu mij hoor je niet klagen want de Transporters zijn de 2.5 tdi versies.
Goh inspraak? Een beetje wel. Voor kwa type dan (combi of gewone auto). Nu mij hoor je niet klagen want de Transporters zijn de 2.5 tdi versies.
Ik zie dat je van Kortrijk bent. Dan zit je wss bij de politie van Kortrijk? Ik heb daar al een paar keer moeten leveren daar in die ondergrondse parking met WaterBidons.
Als ik me niet vergis knutselen ze daar ook veel aan anonieme wagens? Heb daar al een vw het binnennest volledig open zien liggen...
Comment