Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Je kan de taal zelf instellen als ik het mij goed herinner dus dit zou geen probleem mogen zijn. Test het anders samen uit met de verkoper als hij er zo zeker van is?
    Volgens de verkoper stond de taal enkel in het Italiaans maar als ik dan de support van Coyote contacteer zouden zij dat volgens hem kunnen aanpassen vanop afstand. Hij kan het me dus zelf niet laten zien.

Comment

• Paar dagen Phaeton vervangwagen gehad waar mijn coyote niet in functioneerde..
      Terug in mijn Phaeton ging ie weer.
      Kan dar iets te maken hebben met dubbel glas of wat kan de oorzaak zijn??
      http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
        Paar dagen Phaeton vervangwagen gehad waar mijn coyote niet in functioneerde..
        Terug in mijn Phaeton ging ie weer.
        Kan dar iets te maken hebben met dubbel glas of wat kan de oorzaak zijn??
        hittewerende vooruit met speciale folie in. Heb ik met de range rover ook voor. Bij de auto eerst ook. Nadien vooruit laten vervangen door een gewone en probleem was weg.

Comment

• Klein opmerkingske: is de melding "stilstaand voertuig" ontworpen om elke wagen die tussen de bosjes van de pechstrook staat te melden? Als er een voertuig stilstaat op het linkerrijvak, dan hoor ik het graag, maar de hoeveelheid "stilstaande voertuigen die geen kat hinderen" is behoorlijk irritant, het afmelden er van op het gevaarlijke af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
            Klein opmerkingske: is de melding "stilstaand voertuig" ontworpen om elke wagen die tussen de bosjes van de pechstrook staat te melden? Als er een voertuig stilstaat op het linkerrijvak, dan hoor ik het graag, maar de hoeveelheid "stilstaande voertuigen die geen kat hinderen" is behoorlijk irritant, het afmelden er van op het gevaarlijke af...
            Vind ik ook irritant. Op de autostrade is dat de ene na de andere.

Comment

• Ze doen dat voor de sterretjes.

Comment

Working...
              X