Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
factuur tonen wil niks zeggen. Als de herstelling verkeerd is gedaan moeten ze nog steeds je voertuig afkeuren.
keuring het is en blijft zoals op de lotto spelen; je weet nooit op voorhand of je wint
Mijn kevertje gaat nooit klaar geraken tegen de keuring.
Als ik deze nu uitschrijf, en deze in het voorjaar (maart-april) terug wil inschrijven, moet deze dan een keuring voor verkoop ondergaan? En is Z-plaat dan verplicht?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Waarom uitschrijven? Stuur de plaat naar je verzekering op om te bewijzen dat je er niet mee op de baan komt zodat je die kost uitspaart. Voor die 30 euro in een jaar gaan we niet janken over taksen é.
Breng die te laat naar de keuring, je zal hoogstens een boete moeten betalen (bedragen staan hier ergens en die vallen goed mee)
iemand die weet hoe breed je mag gaan met je banden op een audi a5 3.0 met 18 inch velgen?
Momenteel liggen er standaard zowel voor -als achteraan 245 op. Maar ik zou er graag achteraan 265 opleggen.
Waarom uitschrijven? Stuur de plaat naar je verzekering op om te bewijzen dat je er niet mee op de baan komt zodat je die kost uitspaart. Voor die 30 euro in een jaar gaan we niet janken over taksen é.
Breng die te laat naar de keuring, je zal hoogstens een boete moeten betalen (bedragen staan hier ergens en die vallen goed mee)
Feit.
In het voorjaar ga ik die auto een 10-tal km verder moeten zetten. Is het dan met de verzekering te fixen om dit met een plaat (van een van m'n ouders) te doen, of moet ik dan zo'n aanhangwagen proberen te pakken te krijgen?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Feit.
In het voorjaar ga ik die auto een 10-tal km verder moeten zetten. Is het dan met de verzekering te fixen om dit met een plaat (van een van m'n ouders) te doen, of moet ik dan zo'n aanhangwagen proberen te pakken te krijgen?
Keertje bellen met de verzekering he.
Wat ik weet is dat je een gekeurde auto kan gebruiken als vervangwagen (dus nummerplaten van je kever op iets anders hangen bijvoorbeeld), maar het omgekeerde weet ik niet.
Nu die 10km dat je hem zou verplaatsen, is dat op weg naar de keuring? Dan zou ik de platen opvragen van de verzekering, en zo naar de keuring bollen.
Wat ik weet is dat je een gekeurde auto kan gebruiken als vervangwagen (dus nummerplaten van je kever op iets anders hangen bijvoorbeeld), maar het omgekeerde weet ik niet.
Nu die 10km dat je hem zou verplaatsen, is dat op weg naar de keuring? Dan zou ik de platen opvragen van de verzekering, en zo naar de keuring bollen.
Deurne-Brasschaat.
Een van de dagen eens bellen met verzekering inderdaad.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Comment