Oorspronkelijk geplaatst door STA911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
-
Blijkbaar beschikt men in de politiezone Voorkempen over een statief, ik had namelijk vanochtend prijs tussen Hoogstraten en Sint-Lenaarts. Statief stond achter een boom, was onmogelijk om te zien staan. Ben nog teruggedraaid om te kijken, dat moet daar goed geld opgebracht hebben want bij bijna iedere auto die passeerde ging hij af. Peugeot break stond aan de overkant van de straat achter een kapel verstopt.
Ben benieuwd wat het gaat kosten.
Comment
-
Blauw bestelbusje is idd een Caddy , 264-BGT en bevat een digitale Mesta achterin, dus géén uitwendige 'radar-kenmerken' !
Het platflitsen van de E19 is ons ook opgevallen, en men wordt steeds inventiever, tot voor een paar jaar zag je ze al van ver staan, toen begon met de groene borden, en nu put men alle beschikbare middelen uit om toch maar zo onopvallend mogelijk iemand te pakken die 122km rijdt.
PzVilvoorde-Machelen zou de witte Fiesta normaal NIET gebruiken, die is van PzZavemten.
PzVilvoorde-Machelen heeft standaard een donkerblauwe Opel Corsa.
Maar, iets wat we tegenwoordig veel tegenkomen is dat zone's onderling flitswagens uitwisselen (actie)
(reactie) zoveel mogelijk melden, en aan de grote klok hangen.
PzNoord (kapellen stabroek) flitst met een lichtgrijze Ford Fiësta , 1 witte flitslamp onderaan links. Tot 3 jaar geleden hadden die ook een kleine aanhangwagen, maar sinds dus al 3 jaar niet meer gezien. Grote Molenweg, Hoogeind, Putsesteenweg, Blokskesweg zijn klassiekers.
Blokskesweg is meestal met onderschepping, van Kap naar Kal in die bocht naar links waar er rechts zo'n stukske parking is. Flitswagen staat dan paar honderd meter voorbij de kruising met de Kapellensteenweg, ontvangstcomité en mobiele kassa even verderop daar op die parking.
Foto's van de MBM's in de kentekenlijst op fs.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenChancard! Ik ben in de zomer van vorig jaar op E313 in Diepenbeek gepakt aan 172km/h (gemeten) en correctie naar... 161 km/h. Uitgesproken vorige maand. Aangezien ik wat 'priors' heb leverde dat een boete (+bijdrage slachtofferfonds en de hele mikmak) van 489 EUR + 1 maand rijbewijsje kwijt (gelukkig mag ik van parket Hasselt het opnemen tijdens verlof). Mijn Coyote had nochtans gewaarschuwd voor "risico", maar wou nog snel een middenvakrijder voorbij... Verbranden, gat, blaren, zitten...
Vorig jaar voor de eerste keer zwaar tegen de lamp gelopen om 2u 's nachts.
Dat is begin dit jaar voorgekomen, en dat was all in 610€ en 21 dagen rijverbod.
Dan vind ik 489€ en 1 maand rijverbod nog meevallen
Vanaf is't bij mij toch nooit meer boven de165 op teller hoor.
Efkes genoeg boetes gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenBlauw bestelbusje is idd een Caddy , 264-BGT en bevat een digitale Mesta achterin, dus géén uitwendige 'radar-kenmerken' !
Het platflitsen van de E19 is ons ook opgevallen, en men wordt steeds inventiever, tot voor een paar jaar zag je ze al van ver staan, toen begon met de groene borden, en nu put men alle beschikbare middelen uit om toch maar zo onopvallend mogelijk iemand te pakken die 122km rijdt.
PzVilvoorde-Machelen zou de witte Fiesta normaal NIET gebruiken, die is van PzZavemten.
PzVilvoorde-Machelen heeft standaard een donkerblauwe Opel Corsa.
Maar, iets wat we tegenwoordig veel tegenkomen is dat zone's onderling flitswagens uitwisselen (actie)
(reactie) zoveel mogelijk melden, en aan de grote klok hangen.
PzNoord (kapellen stabroek) flitst met een lichtgrijze Ford Fiësta , 1 witte flitslamp onderaan links. Tot 3 jaar geleden hadden die ook een kleine aanhangwagen, maar sinds dus al 3 jaar niet meer gezien. Grote Molenweg, Hoogeind, Putsesteenweg, Blokskesweg zijn klassiekers.
Blokskesweg is meestal met onderschepping, van Kap naar Kal in die bocht naar links waar er rechts zo'n stukske parking is. Flitswagen staat dan paar honderd meter voorbij de kruising met de Kapellensteenweg, ontvangstcomité en mobiele kassa even verderop daar op die parking.
De donkerblauwe Corsa ben ik ook al tegengekomen op de afrit E19 Vilvoorde cargo(op de brug richting het ronde punt).
Den aanhangwagen werd vroeger veel gebruikt in Stabroek. Op zeker moment was hij verdwenen en gingen er geruchten de ronde dat hij in het kanaal gedumpt was. Of dat klopt weet ik niet... Maar op de Grote Molenweg of Hoogeind heb ik nooit een flitser weten staan. Ik kwam daar elke dag vroeger. Ik ga in elk geval wel uitkijken. Als ik hem zie staan, zal ik een foto maken.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenDaarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):
3 april : 1917 PV's
Sommigen zullen het nooit leren...Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten9 april : 2036 PV'sOorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten1 mei : 1500 PV's
Dat kan harder !Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten22 mei : 1902 PV's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
gebruiken zij ook geen golf break? of is die van Merksem?BMW X5 45e
Comment
-
gisteren stond er een statief verstopt achter een praatpaal juist aan de oprit genk oost.
heb deze te laat gezien en zag achter de bossen de grijze toyota avensis break staan.
Ik heb em wel niet zien flitsen toen ik voorbij reed aan 140 op teller.
Zou ik geluk hebben dat ik gecorrigeerd niet hard genoeg reed?
Of neemt die foto zonder een werkelijke flits?
juiste feiten waren oprit Genk oost E314 richting lummen rond 13.30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenVandaag eentje binnengekregen van 143 gecorrigeerd op de E314. Mijn vorige was meer dan 5 jaar geleden, dus 250 000 kilometer zonder boete dat valt nog mee'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenGisteren eentje ontvangen van 51 na correctie, ik zit precies in een slechte periode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichtendus kijk je niet goed naar de borden waar op staat hoeveel je maximaal mag rijden ? Dat zou volgens uzelf nochtans de enige goede manier zijn om boetes te vermijden...Niet helemaal juist of is er een andere factor in het spel ?
Maar leuk dat je het uit de context trekt en over de smiley's kijkt.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Vandaag stonden ze weer tussen 14h-15h te flitsen op de werken aan de E17 richting Gent.
Ergens ten midden van de werken denk ik, zilveren Golf Variant aan de kant gezet en de flitser netjes achter de brugpijler.
Dat spel ging op die korte tijd dat ik hem zag constant af, ik had hem op tijd gezien en reed zelfs geen 70 meer denk ik.
Tijdens de avondspits toch weer ene serieus mest gemaakt heb ik gehoord, ben benieuwd wat ze bedoelen met die ribbels die ze gaan leggen...
Comment
-
Die ribbels gaan geen kloten helpen, noch het geflits. De overgrote meerderheid van de geflitste voertuigen zijn auto's, maar het zijn altijd de vrachtwagens die op mekaar rijden, en dat is niet omdat de auto's te hard rijden.
Heb daar vorige week elke dag gepasseerd met de motorfiets, en het probleem is eigenlijk dat er opstoppingen gebeuren in de werfzone, waardoor er file ontstaat op de rechter rijstrook waar alle vrachtwagens rijden. Die rij van internationaal transport groeit dan zo aan dat je op het rechtervak op geruime afstand voor de werfzone stilstaand verkeer hebt, terwijl het verkeer op de twee linkervakken vlot vooruit gaat. De individuele vrachtwagenchauffeur die dus vlak achter zijn voorligger rijdt kijkt enkel naar de andere rijvakken met vlot verkeer, en rijdt dan vrolijk in op zijn noodstopremmende voorligger.
Die ribbels gaan dus niks helpen... Nergens anders ter wereld worden ze gebruikt, en het is al helemaal niet plezant om er met de motorfiets over te rijden.
Comment
-
Da's juist, meestal staat er een enorme rij vrachtwagens op het rechtse vak terwijl je op de 2 andere vakken redelijk tot normaal kan rijden. Ik moet wel zeggen dat in vergelijking met het begin van de werken nu toch veel meer mensen zich min of meer aan die 70 km/h houden. Maar er zitten natuurlijk altijd helden tussen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDie ribbels gaan dus niks helpen... Nergens anders ter wereld worden ze gebruikt, en het is al helemaal niet plezant om er met de motorfiets over te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie ribbels worden in de landen waar ik passeer toch overal sporadisch gebruikt
In Nederland legt men latten voor een wegversmalling, op het rijvak dag verdwijnt. In GB heb je tussen de rijstroken kattenogen.
Comment
Comment