Heb vorige week O-platen aangevraagd op een ingevoerde oldtimer (dinsdag). Ik had gehoopt ze in een drietal weken te hebben, maar nu ik deze dingen lees toch wel spijt dat ik niet zelf naar DIV ben gegaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIV is niet goed bezig!
Collapse
X
-
schep moet de site van div maar eens checken, wrs steekt morgen alles in de bus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVoor wie nog bij DIV moet passeren : deze morgen om 10u stond er 3 man voor mij in Alken
Stilte voor de traditionele "storm" in April-Mei-Juni ???
Je moet daar gewoon wat geluk in hebben. Welke traditionele storm is er in april-mei-juni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJe moet daar gewoon wat geluk in hebben. Welke traditionele storm is er in april-mei-juni?
twee jaar geleden: mensen overnachtte toen aan het kantoor om er daags nadien zeker aan de beurt te zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoeD Bekijk BerichtenVolgende week vrijdag wordt de oldtimer geleverd, woon niet ver van Oostende, wat raad je mij aan om zo snel mogelijk aan een 'O' plaat te geraken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk Berichtenf*ck me...! had ik toch beter een taxichauffeur laten gaan en zijn uren betalen!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Auto 2dehands gekocht 16-03-15, om 1300 het inschrijvingsdocument doorgescant naar de verzekeringsmakelaar, die heeft aanvraag via webDIV gedaan, 17-03-15 om 0940 stond Bpost voor de deur met de nieuwe plaat
Niet slecht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk moet donderdag in een DIV-kantoor zijn voor mijn nieuwe plaat, als je wil stuur ik je mijn uren wel door hoor.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenEn tarief
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAuto 2dehands gekocht 16-03-15, om 1300 het inschrijvingsdocument doorgescant naar de verzekeringsmakelaar, die heeft aanvraag via webDIV gedaan, 17-03-15 om 0940 stond Bpost voor de deur met de nieuwe plaat
Niet slecht...
maar mijn plaat was er vandaag ook bij ;-)
Comment
-
Nee idd voor gewone auto's ook altijd de dag erna de NP
Thx bobo voor de link! Niet goed voor ongeduldige mensen zoals mij, sinds gisteren al 20 x gecheckt.
Eerst was status: 'Het inschrijvingsformulier is gescanned op 12-03-2015'
Mijn status: 'De aanvraag is in behandeling bij de douane sinds 16-03-2015'
Hopelijk zie ik straks: 'Wij brengen uw nummerplaats vandaag nog persoonlijk aan huis met een grote strik rond'BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i
Comment
Comment