Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Heb dat ook al meermaals meegemaakt.
    Maar ik ga daarvoor toch geen 170 rijden om d'r van af te geraken.
    ah na een lange stressvolle werkdag en dan nog zo'n clown kan dat wel eens gebeuren hier. je zit rapper aan 170 dan je zou denken op zo'n moment
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Het is hetzelfde... 20 km/u onder de snelheidslimiet. En dan ga ik nog niet moeilijk doen dat je dat wil doen op het rechtervak, maar al inhalend?! Als je aan 100 per uur met een auto gaat inhalen op het middenvak of linkervak op een rustige snelweg ben je gewoon een hindernis in het verkeer.

Lijkt je dit vergezocht? Wel, hoe ergerlijk is een Ligierke of Axiam op een weg waar je 70 mag? Wel, zo ergerlijk is een auto die 95 doet op het middenvak van een snelweg.
      man man man je zit op mij te vitten dat ik mijn snelheid optrek naar 120 wanneer ik op het middenvak kom om in te halen en nu zeg je dat je 120 moet rijden op het middenvak. dus iedereen die niet constant 120 wil/kan rijden mag van jou eigenlijk niet van het rechter vak af?
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Voor de 9000ste keer een auto voor mijn garagepoort. ALWEER dezelfde BMW X6. Heb die kerel er al 2x op aangesproken en dan is hij te laf om te antwoorden en maakt hij dat hij meteen weg is. Flikken bellen: duurt 3 uur voor ze hier staan en ondertussen zijn die vaak al weg. Elke week verliezen we zo minstens 2 dagen tijdens de verbouwingen omdat we niet binnen kunnen met de remork.
        Wielkarren kopen en de wagens dwars in de straat parkeren. Politie zal snel daar zijn. Natuurlijk moet ge u van den domme houden hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Wielkarren kopen en de wagens dwars in de straat parkeren. Politie zal snel daar zijn. Natuurlijk moet ge u van den domme houden hé.
          Ik dacht te antwoorden van u een wielklem kopen zodat hij niet weg kan, maar deze is zo veel leuker
          dit jaar op mn Sinterklaaslijstje: wielkarren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Ik dacht te antwoorden van u een wielklem kopen zodat hij niet weg kan, maar deze is zo veel leuker
            dit jaar op mn Sinterklaaslijstje: wielkarren
            Ik dacht er ook direct aan, wielklem erop.
            Wat ik eventueel ook nog zou durven is de interieurkes uit de ventielen vd banden halen. Ge kloot er u eigen wat mee omdat die dan het eerste uur nog niet weg is, maar hij zal het geen 2e keer doen.

Comment

• Kun je niet beetje kwistig zijn met cementresten en vuil water. Zodat het allemaal mooi opspat tegen zijn auto... Tja da's dan het risico van te parkeren voor een huis in verbouwing. Ik zou hem zo liggen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Kun je niet beetje kwistig zijn met cementresten en vuil water. Zodat het allemaal mooi opspat tegen zijn auto... Tja da's dan het risico van te parkeren voor een huis in verbouwing. Ik zou hem zo liggen hebben.
                Ook nice Of gewoon heel zijne wagen goed beplakken met zonne-creme. Na een paar dagen, als't zonneke wat inwerkt, gaat zijne lak er schoon uit zien

Comment

• Een ergernis van vroeger, beetje in dezelfde trend:
                  de vrienden van de zoon van de buren hadden vroeger de neiging zich eerst te parkeren in de modder voor het huis van de buren, om dan als ze vertrokken te keren op onze pas-aangelegde en propere oprit.

Ik heb ne keer grote betonblokken op de oprit gezet, op 2m van't straat. Ze zijn toen ne keer 's avonds vertrokken en hadden die blokken precies niet zien staan.... die hebben dat nooit meer gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                    Ook nice Of gewoon heel zijne wagen goed beplakken met zonne-creme. Na een paar dagen, als't zonneke wat inwerkt, gaat zijne lak er schoon uit zien

kan ie even bij Wax-It langs :-)

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• wat bedrijven doen, ge hebt van die stickers die ge op een voorruit kunt plakken met de vraag of ze daar liever niet meer voor u deur parkeren.
                      het probleem is dat die sticker altijd in hele kleine brokjes loskomt. staat die daar wel ff te peuteren als je dat midden van zijn ruit plakt.

ook een hele leuke, zijn voorruit waxen. die zal er nog lang plezier van hebben dan, de ruitenwissers swiepen over de voorruit en de waterbollekes blijven maar staan

Comment

• Ik heb proberen een folie op mijn autoruiten te plakken... Ergernis ten top, alles is er al terug af, en ligt in de vuilnisbak. 7 ruiten en ruitjes: 4 goed, 2 slecht achterruit een ramp in het kwadraat
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• zo een sticker is echt perfect, maar prijzig.
                          vet aan de binnenkant van de klinken smeren?

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Al die prachtideeën tegen die eikel die voor mijn poort staat hier.
                            Vet aan de klinken is een klassieker bij de vrachtwagenchauffeurs als er een auto voor de remork komt staan. Beetje schotelvet er op. Dat krijg je met een wasbeurt er niet af.

Comment

• Laat ons wel meegenieten als ge er eentje van gebruikt he!
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Uiteraard. Ik kan nog het lijstje afgaan.

Comment

• Vandaag weer een aantal ergernissen.

Op de weg waar ik op rij staan auto's geparkeerd aan de kant van de tegenliggers, komt er daar een lijnbus aangereden die die auto's gewoon voorbij vlamt zonder stoppen waardoor ik mij op het fietspad heb kunnen smijten (gelukkig was er op die plaats geen afgescheiden fietspad EN reden er juist geen fietsers op).

Daarna op de N80, ik rij in de rechtste "file" aan zo'n 100 km/h, links komen ze sneller voorbij. Is er toch nog een zot met een motor die het nodig vind om tussen die twee files door te vlammen.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• nachtrijder, ge moet u echt wa minder opjagen kerel, das nie goed voor uwen tikker.

Volgens mij stapt gij zo gefrustreerd al in uwe auto dat alles wat maar een beetje "niet juist" is u nog meer opjaagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                      nachtrijder, ge moet u echt wa minder opjagen kerel, das nie goed voor uwen tikker.

Volgens mij stapt gij zo gefrustreerd al in uwe auto dat alles wat maar een beetje "niet juist" is u nog meer opjaagt.
                                      In tegendeel, ik jaag mij totaal niet op als ik met de auto rij.

Het was trouwens alweer een tijdje geleden dat ik nog een "ergernis" had.

Als ik het topic hier lees zijn er vele personen waarop jou stelling van toepassing is, maar op mij totaal niet.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarom is het ook het "ergenis" topic he :-)

Mijn excuses vandaag, ik ben op het werk en heb vele ergernissen veroorzaakt. Wel, niet ik, maar mijn carpoolchauffeur.

Het is zo erg dat ik gewoon een muts opheb, en die over mijn ogen trek als hij de autostrade opgaat, en doe alsof ik slaap.

Maar dus, al het volk dat hij heeft opgehouden, afgesneden, opzijgeduwd, etc etc, mijn verontschuldigingen alvast!
                                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                          Daarom is het ook het "ergenis" topic he :-)

Mijn excuses vandaag, ik ben op het werk en heb vele ergernissen veroorzaakt. Wel, niet ik, maar mijn carpoolchauffeur.

Het is zo erg dat ik gewoon een muts opheb, en die over mijn ogen trek als hij de autostrade opgaat, en doe alsof ik slaap.

Maar dus, al het volk dat hij heeft opgehouden, afgesneden, opzijgeduwd, etc etc, mijn verontschuldigingen alvast!
                                          Waarom blijf je carpoolen daarmee?

Comment

Working...
                                          X