Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON-
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik doe het nooit en da's niet uit beroepsmisvormong
dat noemt eerst kijken en dan beslissen, niet hersendood in de auto zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk BerichtenDeze ochtend aan de stok gekregen met de chauffeur van de laatste van het treintje auto's die een aantal geparkeerde aan het voorbijrijden waren. Ik kwam van de tegengestelde richting en had dus voorrang. Mensen denken blijkbaar dat ze voorrang hebben als ze in een treintje rijden...
Kaboom baby!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenoooo, macht voelen over anderen mmmmmm, beter als een e-penis welhaast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGewoon als tegenligger moet je de opening lekker klein maken, zodat het stoetje moeilijk langs kan. Dan blijf je stoïcijns kijken.
Kaboom baby!
Deze heeft alle kansen gehad om in de aanwezige ruimte langs de kant te gaan staan...
Comment
-
Da's wel leuk met mijn busje... op de één of andere manier hebben stadswagentjes er respect voor en gaan ze wel op kant. Zeker als je niet te traag afkomt. Zoniet maak ik ook het gaatje heeeeel klein.
Op dat gebeid ondervind je toch verschil. Als ik met een Twingo eens reed vroeger leek het wel of iedereen dacht voorrang op je te hebben. Benieuwd hoe het zou zijn met een Hummer (ne groten he, niet zo ne gekrompen Hummer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDa's wel leuk met mijn busje... op de één of andere manier hebben stadswagentjes er respect voor en gaan ze wel op kant. Zeker als je niet te traag afkomt. Zoniet maak ik ook het gaatje heeeeel klein.
Op dat gebeid ondervind je toch verschil. Als ik met een Twingo eens reed vroeger leek het wel of iedereen dacht voorrang op je te hebben. Benieuwd hoe het zou zijn met een Hummer (ne groten he, niet zo ne gekrompen Hummer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenik ben daar absoluut niet vatbaar voor, gelijk met wat ze rijden.
als ik voorrang heb, heb ik voorrang!
Comment
-
Weet niet goed waar zetten, dus hier maar :
Een veel te ongeduldige bestuurder wil langs rechts inhalen. Dat is helemaal niet naar de zin van de persoon in de pick-up truck. De man wil de roekeloze chauffeur duidelijk een lesje leren. Hij blijft tergend traag naast de vrachtwagen rijden en de Chevrolet kan geen kant meer uit. Na een hele poos verliest de persoon in de Chevrolet zijn geduld en probeert de pick-up in te halen via de berm. Wat er dan gebeurt kan je wel raden. In deze situatie is rechts inhalen uiteraard strikt verboden. Maar mag de persoon in de pick-up zo traag op het linkerbaanvak blijven rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBenieuwd hoe het zou zijn met een Hummer (ne groten he, niet zo ne gekrompen Hummer)
bij deze mijn ervaring: ze stoppen allemaal. als ik een rond punt naderde en goe laat stopte, dan stopten ze al op het rond punt.
mensen die op een zebrapad lopen, en ik nader gewoon zonder remmen (omdat ik er net achter toch voorbij kan), die mensen kregen schrik en bleven ineens midden van de baan staan (men broer zat erbij en vond het grappig).
als ik bij nat weer op een rond punt rijd, en men achterwielen breken uit (5.2V8 op RWD met lede laadbak en dikke v8 op de voorwielen), dan kon ik makkelijk 1a 2toerkes op het ronde punt blijven doen. NIEMAND durfde nog op te rijden
t was dan ook geen kleintje...
kan je je voorstellen dat je in die fiesta zit, en enkel een grill achter je ziet.
zoiets dwingt zijn voorrang af. daar heeft men mij nooit een voorrang mee afgepakt, ze lieten mij overal tussen invoegen, geenene bumperklever of ene dat met zijn faren knipperde (allesinds zag ik het toch niet)
Comment
-
Absoluut waar.. Merk zelf al wat verschil met mijn huidige tov mijn oude IV...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDuiven, de ratten van de lucht!
probleem is dat hun gevoeg heel snel kan inbranden in je lak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenvandaag jammer genoeg hetzelfde gehad met de golf, tegenliggers bleven maar komen, camionette achter mij maar claxoneren. kan er moeilijk tegen gaan rijden hé. wat mis ik men dodge...
bij deze mijn ervaring: ze stoppen allemaal. als ik een rond punt naderde en goe laat stopte, dan stopten ze al op het rond punt.
mensen die op een zebrapad lopen, en ik nader gewoon zonder remmen (omdat ik er net achter toch voorbij kan), die mensen kregen schrik en bleven ineens midden van de baan staan (men broer zat erbij en vond het grappig).
als ik bij nat weer op een rond punt rijd, en men achterwielen breken uit (5.2V8 op RWD met lede laadbak en dikke v8 op de voorwielen), dan kon ik makkelijk 1a 2toerkes op het ronde punt blijven doen. NIEMAND durfde nog op te rijden
t was dan ook geen kleintje...
kan je je voorstellen dat je in die fiesta zit, en enkel een grill achter je ziet.
zoiets dwingt zijn voorrang af. daar heeft men mij nooit een voorrang mee afgepakt, ze lieten mij overal tussen invoegen, geenene bumperklever of ene dat met zijn faren knipperde (allesinds zag ik het toch niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenparingstijd, is idd. een echte plaag
probleem is dat hun gevoeg heel snel kan inbranden in je lak
Comment
Comment