Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• proximus mensen kunnen niet lezen.
    ik wou overstappen naar fix IP en heb proximus via de website gecontacteerd dat ik info wou hierover (ofwel nu al fix IP aanvragen op mijn eigen lijn ofwel wachten tot het zelfstandig bijberoep gestart is en dan via de zaak eentje aanvragen).
    ik schrijf daar duidelijk in dat ze mij enkel mogen bellen NA 16H en anders moeten ze via mail sturen als het absoluut voor 16h moet zijn.

de volgend dag om 13h telefoon (kon al raden wie het was). ik werk in de luchtvaarcommunicatie en kan dus NIET opnemen op dat moment.
    iets later na 15h bellen ze weer en wist ik al dat het proximus was (afgewimpeld dat ik geen tijd had en ik ging eens passeren in hun winkeltje op zaterdag).
    dag erna een andere rond 14h die voor hetzelfde probeerde te bellen.
    k werd het stilaan beu zo en hem gezegd dat ik al een afspraak had.

ge kunt al raden dat ik GEEN fix ip optie meer heb genomen. vind wel een andere oplossing

Comment

• maar bij Telenet, gelijkaardige dingen meegemaakt ... ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
        proximus mensen kunnen niet lezen.
        ik wou overstappen naar fix IP en heb proximus via de website gecontacteerd dat ik info wou hierover (ofwel nu al fix IP aanvragen op mijn eigen lijn ofwel wachten tot het zelfstandig bijberoep gestart is en dan via de zaak eentje aanvragen).
        ik schrijf daar duidelijk in dat ze mij enkel mogen bellen NA 16H en anders moeten ze via mail sturen als het absoluut voor 16h moet zijn.

de volgend dag om 13h telefoon (kon al raden wie het was). ik werk in de luchtvaarcommunicatie en kan dus NIET opnemen op dat moment.
        iets later na 15h bellen ze weer en wist ik al dat het proximus was (afgewimpeld dat ik geen tijd had en ik ging eens passeren in hun winkeltje op zaterdag).
        dag erna een andere rond 14h die voor hetzelfde probeerde te bellen.
        k werd het stilaan beu zo en hem gezegd dat ik al een afspraak had.

ge kunt al raden dat ik GEEN fix ip optie meer heb genomen. vind wel een andere oplossing
        Gedaan met soldaat?
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
          En een "privé nummer" wordt niet opgenomen ?

Waarom ?
          Als ik met den auto aan het rijden ben neem ik niet, maakt niet uit wie het is dat er belt.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
            Gedaan met soldaat?
            ben maar 2maand ofzo soldaat geweest.
            ik ben technieker en werk op een andere lokatie nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              ben maar 2maand ofzo soldaat geweest.
              ik ben technieker en werk op een andere lokatie nu
              De benaming 'soldaat' wordt ook algemeen gebruikt voor iemand die militair is.
              En volgens mij ben je vier maanden een 'echte soldaat' geweest, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                How how, ik begon ni af te remmen en pinkers op te zetten maar de links rijdert.
                Mijn excuses, ik dacht dat u begon af te remmen. Verkeerd begrepen dan, sorry

Comment

• Net om 0550 een oude 3reeks touring met 1 licht achteraan en 1 licht vooraan voor me tegen 50 op een weg met VMAX 70. Ga er over (zit niet voor het mooie uitzicht op dat tijdstip op de baan...), geen probleem.

Even later op de E40 tegen 125 aan het bollen, komt die voorbij tegen 140+. No problem.

Lange afdaling van Haasrode naar Bertem plakt hij links tegen 115, voor hem niemand. Met andere woorden, moet van het gas af in een afdaling, zelfs bijremmen, lekker voor het verbruik. Iets verder gaat hij dan wél weer gas bijgeven.

Invoegen van 3 rijstroken naar 2: een ramp. Het overduidelijke correct geritst gat neemt hij niet, maar in de plaats daarvan vol op de rem en hij drukt zich er véél te vroeg tussen. Gevolg: iedereen staat stil.

Daarna het meest idiote toonbeeld van linksplakken gezien in lange tijd...4 rijstroken op de E40 Leuven => Brussel, 110 rijden, en hij bleef maar links...ondertussen een hoop volk dat langs rechts inhaalde. Uiteindelijk snapte hij het, zonder pinken en tergend langzaam naar rechts. Ik ga er voorbij, vent zit gewoon wat voor zich uit te staren. En vlak nadat ik voorbij ben, zonder reden HOP terug naar links.

Heb er dan een heel stuk voorgereden en wat in het oog gehouden, achter mij een enorm gat, en dan zag je 1 dimlicht en 1 standlicht, en links en rechts daarvan de hele tijd koplampen van auto's die kwamen zien waarom ze niet door konden rijden.

Pluspunt is wel dat we eens goed hebben kunnen lachen met die mens
                  Last edited by TooTall; 03/11/2015, 08:09.
                  Mijn Skoda

Comment

• op de ring van kallo doven ze - sinds kort - net als overal de lichten, ttz door een rare beslissing doven ze de lichten op de rotondes en laten ze ze branden op de rechte stukken (mss om vluchtelingen niet de kans de geven niet in deslapende vrachtwagens te laten klimmen, donow)...vanaf dag 1 wist ik dat het malheuren ging geven

maar de rotondes zijn dus pikdonker..maandje terug stond er een auto op het rondpunt, en nu een melkciterne...

Comment

• e19 crash, trucker slaapt op rechterrijstrook met gedoofde lichten...idd hallucinant

Comment

• Levenslange rijontzegging klasse CE.

Comment

• Het was te verwachten dat hier eens een dodelijk accident ging van komen.

Is een redelijk drukke straat in Schoten en de fietsers en voetgangers hebben haaientanden liggen. Alleen zijn er veeeel van die mensen die denken dat dat daar ligt voor de sier en steken gewoon zonder te kijken over.

Mijn ouders wonen daar en elke dag hoor je wel piepende banden of kleinere accidentjes. Ik heb ook al een paar mensen bekan opgeschept. En dan zijn ze nog kwaad dat de auto de zot is

Neemt niet weg dat dit heel erg is voor de fietser uiteraard.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Het was te verwachten dat hier eens een dodelijk accident ging van komen.

Is een redelijk drukke straat in Schoten en de fietsers en voetgangers hebben haaientanden liggen. Alleen zijn er veeeel van die mensen die denken dat dat daar ligt voor de sier en steken gewoon zonder te kijken over.

Mijn ouders wonen daar en elke dag hoor je wel piepende banden of kleinere accidentjes. Ik heb ook al een paar mensen bekan opgeschept. En dan zijn ze nog kwaad dat de auto de zot is

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Schoten.dhtml

Idem in Gent,bvb beetje verder Nieuwe wandeling richting Rabot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Het was te verwachten dat hier eens een dodelijk accident ging van komen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Schoten.dhtml
                              Staan daar geen verkeerslichten?

Comment

• 1 onoplettendheid doet soms veel.... gelukkig was ik wel wakker...

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  Idem in Gent,bvb beetje verder Nieuwe wandeling richting Rabot
                                  Ja das daar een serieus klote stuk. Heb mijn appartement daar 50m verder. Gr moet daar echt 50ogen hebben.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Rozemarijnbrug in Gent is ook zo'n gevaarlijk punt. Auto's, tram, fietsers en voetgangers allemaal door elkaar.
                                    Gaat ook eens een serieus ongeluk gebeuren daar.

Comment

• Fietsers zonder verlichting en volledig in het zwart gekleed. Deathwish???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Fietsers zonder verlichting en volledig in het zwart gekleed. Deathwish???
                                        just, en zeker als ze zelf dan ook nog eens zwart zijn en bij fernand huts in de onveilige haven werken, alleen de tanden zie je

Comment

• net op de ring van apen - druk, 4 rijvakken bezet - ford fiesta op linkervak auto na auto in het gat hangen, flashen, zo links mogelijk rijden dat achterliggers alle kiezels over zich heen krijgen en mensen zenuwachtig maken dat ze een rijstrook opschuiven...dit gaat dus niet meer over wat sneller of vlotter willen karren, maar over - voor hem - overwinningsroes telkens hij ééntje opzij heeft gedrukt

waarom ?

Comment

Working...
                                          X