Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer de gierige joop uitgehangen.

Ik had geprobeerd vorige week en gemorste remolie aan te vullen maar blikbaar was dat niet goed gedaan en zat er nog veel lucht in want ik had nog maar een fractie van de remdruk over zaterdag op de TT

Even rondgeneusd en je kan dus kitje kopen om die olie te verversen.

Die kitjes bstaan uit 2 spuiten of busjes en darmpjes met speciale schroefkoppelingen waarmee je de olie kan opvangen/inspuiten.

Das 3 keer geen materiaal maar ze vragen daar wel 25-30 euro voor.

Nu even gekeken en ik had nog wel een boutje met dezelfde schroefdraad, deze tussen de bankvijs gestoken en een gaatje in de lengte richting erdoor geboord. Daar kan ik nu een darmpje opschuiven en de andere kant in het gat van de remcilinder draaien --> opvangen.

Andere kant is met een nippel dus daar kan ik gewoon een darm opduwen.

Morgen op het 2 spuiten van 50ml gaan halen en ik heb m'n eigen setje gemaakt voor kwasie 0 euro

Comment

• Stickertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Idem als in 't wegfietserstopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Idem als in 't wegfietserstopic.
          Antwoord: zie daar

Comment

Weer de gierige joop uitgehangen.

Ik had geprobeerd vorige week en gemorste remolie aan te vullen maar blikbaar was dat niet goed gedaan en zat er nog veel lucht in want ik had nog maar een fractie van de remdruk over zaterdag op de TT

Even rondgeneusd en je kan dus kitje kopen om die olie te verversen.

Die kitjes bstaan uit 2 spuiten of busjes en darmpjes met speciale schroefkoppelingen waarmee je de olie kan opvangen/inspuiten.

Das 3 keer geen materiaal maar ze vragen daar wel 25-30 euro voor.

Nu even gekeken en ik had nog wel een boutje met dezelfde schroefdraad, deze tussen de bankvijs gestoken en een gaatje in de lengte richting erdoor geboord. Daar kan ik nu een darmpje opschuiven en de andere kant in het gat van de remcilinder draaien --> opvangen.

Andere kant is met een nippel dus daar kan ik gewoon een darm opduwen.

Morgen op het 2 spuiten van 50ml gaan halen en ik heb m'n eigen setje gemaakt voor kwasie 0 euro
            Net gebruikt om de remolie te vervangen en het werkte perfect

Remt weer als nooit tevoren.

Comment

• In HD kijken!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Machtig mooie omgeving!
                Als ik niet meer zou moeten werken, ik trok de ganse wereld rond om zulke dingen mee te doen.

Comment

• Bekende oldies ...

Alleszins veel mooiere omgevingen dan in ons land momenteel. Als modderhater woon ik echt in het verkeerde land.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Bekende oldies ...

Alleszins veel mooiere omgevingen dan in ons land momenteel. Als modderhater woon ik echt in het verkeerde land.
                    Me daarstraks superfijn vermaakt in de modder. Het was nog maar een uurtje geleden dat het geregend had toen ik vertrok naar Bloso blauw, en eens ik op Bloso rood aankwam hing er toertocht afpijling en reden er veel bikers. Navraag leerde me dat ik op TT Lille was beland, heb die dan nog mee uitgereden (een kleine 20 km op hun TT)

Echt heel fijn, maar mijn achterband (Conti speedking) is al half heen en kwam wel wat tekort op de nattere modder. Leuk

42 km met 20,2, niet slecht voor mij in deze conditie(s)
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Me daarstraks superfijn vermaakt in de modder. Het was nog maar een uurtje geleden dat het geregend had toen ik vertrok naar Bloso blauw, en eens ik op Bloso rood aankwam hing er toertocht afpijling en reden er veel bikers. Navraag leerde me dat ik op TT Lille was beland, heb die dan nog mee uitgereden (een kleine 20 km op hun TT)

Echt heel fijn, maar mijn achterband (Conti speedking) is al half heen en kwam wel wat tekort op de nattere modder. Leuk

42 km met 20,2, niet slecht voor mij in deze conditie(s)
                      Amai, das best straf toch (y)

Daarnet serieus moeten scharten om nog terug thuis te geraken, de man met de hamer is genadeloos... (eten vergeten)

Comment

• Net een kleine 2 uurtjes gaan rijden met de MTB op de weg. Toch niet alles met zo'n zwak ledlampke op 't stuur.

Comment

• Gist. TT-Scherpenheuvel-Hapert gedaan.
                          Klein 4u25min over 96km gedaan op een modderig parcour, op't einde was vet er wel af.

Maar tis toch steeds genieten als je zoiets uitdoet

Comment

• Gisteren in Ravels me eens geamuseerd met wat te filmen op het vaste parcours van ATB Ravels. Het resultaat in volgend filmpje:

Comment

• Ik word zat van dat filmpke.

Comment

• Wat is er nu beter dan goedkoop zat worden?

Al een geluk dat er ook wat vaste camerapunten inzitten he, kan je bekomen onderweg

Comment

Wat is er nu beter dan goedkoop zat worden?

Al een geluk dat er ook wat vaste camerapunten inzitten he, kan je bekomen onderweg

Ja, gelukkig heb je af en toe een controlepost voorzien.

Comment

• Zonet m'n eerste offroad nachtrit van dit najaar achter de kiezen gestopt. Het was obsceen warm in de bos, zo lekker uit de wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Zonet m'n eerste offroad nachtrit van dit najaar achter de kiezen gestopt. Het was obsceen warm in de bos, zo lekker uit de wind.
                                      Ik was daarnet ook duidelijk te warm aangekleed voor m'n looptoerke

Comment

• 16° las ik net op de thermometer.
                                        Als de wind morgen wat gaan liggen is nog eens rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Zonet m'n eerste offroad nachtrit van dit najaar achter de kiezen gestopt. Het was obsceen warm in de bos, zo lekker uit de wind.
                                          Zeg dat in het vervolg ne keer op voorhand, dan rijden we ne keer een toerke samen met de lampekes..

Comment

Working...
                                          X