Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielerseizoen: wie wint wat?

Wie maakt een pronostiekje:
    (kies uit wat je denkt, niet alles moet)
    Milaan San Remo:
    Ronde van vlaanderen:
    Parijs - roubaix:
    Amstel gold race:
    Waalse pijl:
    Luik-Bastenaken-Luik:

BK:

Ronde v Italië:
    Ronde v Frankrijk:
    Ronde v Spanje:

Parijs-Tours:
    Ronde van Lombardije:

WK:

Milaan San Remo: Phillipe Gilbert
    Ronde van vlaanderen: Fabian Cancellara
    Parijs - roubaix: Tom Boonen
    Amstel gold race:
    Waalse pijl: Philippe Gilbert
    Luik-Bastenaken-Luik: Geen idee

BK: Niels Albert

Ronde v Italië: Denis Menchov
    Ronde v Frankrijk: Bradley Wiggins
    Ronde v Spanje: Alberto Contador

Parijs-Tours: Tom Boonen
    Ronde van Lombardije: Phlippe Gilbert

WK: Mark Cavendish

Niet simpel om zo één naam te geven, zoals bv. een Boasson-Hagen is iemand die volgens mij wel het talent heeft om de RvV te winnen maar ik vrees voor zijn ervaring.

Voor het BK, euhm tsja? Dat is zeer moeilijk om te zeggen. De toppers zullen wel gebrandt zijn op de trui maar je hebt een aantal outsiders die ook weleens zouden kunnen meespelen. Daarom zeg ik Niels Albert, deze heeft duidelijk laten weten dat het BK op de weg en doel is. Sven Nys zei hetzelfde.
    Enkele outsiders volgens mij zijn te vinden bij de neoprofs en dan denk ik aan de renners van Topsport-Vlaanderen.

Het WK, tsja wie kan Cavendish kloppen in de spurt? Het zal wel geen massaspurt worden, eerder iets zoals Madrid 2006.

Na al deze dingen getypt te hebben bedenk ik mij dat het meer gokken is. Het koersverloop kan alles omgooien. Kijk maar naar Omloop het Nieuwsblad, Nuyens goed voorin en dan rijdt hij lek. Boonen reed ook lek op een slechte moment.

@ de topicstarter: Zouden bv. drie namen geven niet gemakkelijker zijn?

edit: na wat ik vandaag gezien heb zet ik Cancellara op 1 voor de RvV. Hoe hij op de bergopjes naar Boonen reed was zeer imponerend. En mijn vorige gok Haussler doet waarschijnlijk niet mee dus dat is ook een rede
    Last edited by GTX; 24/03/2010, 17:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
      @ de topicstarter: Zouden bv. drie namen geven niet gemakkelijker zijn?
      Per wedstrijd?

Comment

Ronde v Frankrijk: Bradley Wiggins
        "challenging" het bot en de derde hond ...
        Zou in elk geval zeer tof zijn voor de koers.

WK: Mark Cavendish
        Zal het lastig hebben zo laat in het seizoen. denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
          Per wedstrijd?
          Jep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
            "challenging" het bot en de derde hond ...
            Zou in elk geval zeer tof zijn voor de koers.

Zal het lastig hebben zo laat in het seizoen. denk ik.
            Inderdaad maar ook Wiggins heeft een zeer goeie tijdrit in de benen en ik denk dat hij beter als vorig jaar zal kunnen klimmen. (vorig jaar klom hij ook al goed) Ook heeft hij de juiste ploeg met Team Sky.

Gohja misschien wel maar dat is voor de meesten hé Het za ervanaf hangen hoe sterk de Britse ploeg is. Oja, Haussler is die dan lid van het Australische of het Duitse team?

Comment

Inderdaad maar ook Wiggins heeft een zeer goeie tijdrit in de benen en ik denk dat hij beter als vorig jaar zal kunnen klimmen. (vorig jaar klom hij ook al goed) Ook heeft hij de juiste ploeg met Team Sky.

Gohja misschien wel maar dat is voor de meesten hé Het za ervanaf hangen hoe sterk de Britse ploeg is. Oja, Haussler is die dan lid van het Australische of het Duitse team?
              Ik vermoed Australisch, he. Heeft 'ie hem niet volledig ver-aussied?

Comment

milaan-sanremo: ik gun het Boonen eens

Comment

Van mij mag Devolder nog wel eens de RvV winnen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                    milaan-sanremo: ik gun het Boonen eens
                    Hij staat iel scherp natuurlijk... 5 k eraf ... uitgedund peleton na een bliksembeklimming op de poggio ... dan zou het kunnen
                    Maar Gilbert is volgens mij echt de te kloppen man.

Ik zie Boonen graag nog eens demonstreren in de Ronde. Hij moet 'em toch nog iene keer winnen he! Devolder staat alles behalve scherp ... dat komt goe uit voor tommeke.
                    Last edited by ; 09/03/2010, 21:15.

Comment

Ik zie Boonen een goed voorjaar rijden, hij lijkt nu al erg sterk.

Verder hoop ik dat Andy Schleck Contador verslaat in de Ronde Van Frankrijk. Verder kijk ik uit naar Seeldraeyers en Van Den Broeck, maar die laatste baart me eigenlijk wel zorgen met zijn ondermaatse prestaties in P-N. Zeker als je van te voren aankondigd om een klassement te rijden. Benieuwd ook wat talentjes als Hermans dit seizoen kunnen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                        Ik zie Boonen een goed voorjaar rijden, hij lijkt nu al erg sterk.

Verder hoop ik dat Andy Schleck Contador verslaat in de Ronde Van Frankrijk. Verder kijk ik uit naar Seeldraeyers en Van Den Broeck, maar die laatste baart me eigenlijk wel zorgen met zijn ondermaatse prestaties in P-N. Zeker als je van te voren aankondigd om een klassement te rijden. Benieuwd ook wat talentjes als Hermans dit seizoen kunnen doen.

reken je daar ook jan ghyselinck bij die bij columbia rijdt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Van mij mag Devolder nog wel eens de RvV winnen.
                          Leif Hoste mag ook eens winnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Zonder pech en met goede beentjes is Hoste daar zeker toe in staat, aangezien de man een meer dan flinke tijdrit in zich heeft om na de kapelmuur/bosberg hellingskes uit te spelen.
                            Probleem van Hoste is vaak dat er altijd een snellere man mee aan het treintje hangt. In 2006 was dat Boonen himself die toen nog als de topsprinter gold. Niet dat Boonen zwak zou geweest zijn zonder Hoste, maar iedereen wist dat Hoste vanaf z'n aanval reed voor de tweede plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Een nog grotere underdog. Doe idd maar Leif Hoste.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Mooie overwinning van cancellara daarnet chapeau

Comment

Waanzin, Boonen aan het spurten en harken om er terug bij te komen, geheel zonder resultaat...sterke prestatie van Cancellera!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Waanzin, Boonen aan het spurten en harken om er terug bij te komen, geheel zonder resultaat...sterke prestatie van Cancellera!
                                    Kerel, jij bent net Izzy!

Zwitserland dit, zwitserland dat, en Belgie blijft weer achter zogezegd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Kerel, jij bent net Izzy!

Zwitserland dit, zwitserland dat, en Belgie blijft weer achter zogezegd...

Ik was het nog aan het denken while typing

Nee, staat hier toevallig aan...was eerder voor de cocaboy aan't supporteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik was het nog aan het denken while typing

Nee, staat hier toevallig aan...was eerder voor de cocaboy aan't supporteren
                                        Als die twee voorop rijden weet ik nooit voor wie ik moet supporteren.

Spartacus is zo vet!

Comment

Working...