Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Boonen blijft voor Q-S publicitair enorm belangrijk maar op prestaties moet hij de voorbije 2 jaar niet meer afgerekend worden want die waren ondermaats, je kan het niet op pech blijven steken.
    Vind ik ook !
    Ik zie hem graag bezig, ik zie hem graag winnen.
    Maar de laatste jaren heb ik de indruk dat hij af en toe eens op de fiets zit tussen z'n valpartijen in...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Mooie Strade Bianche gezien gisteren.
      Ben blij dat Stybar z'n eerste (half)vette vis vast heeft. Hij zit in bloedvorm.
      Ja, was mooi !
      't Is niet dat ik het Stybar niet gun, maar...
      1. Ik heb het meer voor Greg Van Avermaet.
      2. Greg was er af gereden en bleef tot de laatste meter vechten en terugkomen. Chapeau ! De juiste mentaliteit voor mooie wedstrijden.

Comment

Van Havermaet, knap hoor, van op kop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
          't Is niet dat ik het Stybar niet gun, maar...
          1. Ik heb het meer voor Greg Van Avermaet.
          2. Greg was er af gereden en bleef tot de laatste meter vechten en terugkomen. Chapeau ! De juiste mentaliteit voor mooie wedstrijden.
          Hij heeft dat dadelijk rechtgezet en lijkt dik in vorm voor wat komen moet, toppie, nu eindelijk eens die grote klassieker....
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hij heeft dat dadelijk rechtgezet en lijkt dik in vorm voor wat komen moet, toppie, nu eindelijk eens die grote klassieker....
            als ze hem subiet niet aan de kant gaan zetten ................

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
              als ze hem subiet niet aan de kant gaan zetten ................
              Daar wil ik niet aan denken Het is alweer uitgesteld, zal wel niet zo erg zijn, hopelijk toch...
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Boeckmans, sterk gespurt in Nokere koerse. Ik heb maandag nog samen met 'm getraind, haalde verschillende keren aan dat hij deze aangestipt had. Nu hopelijk nog een rol van betekenis in Sanremo zondag.

Comment

En op het einde winnen de Duitsers

Ik heb al beter koersen gezien. Spijtig voor Boeckmans, moet erg zijn, in de wedstrijd waar je naar uitgekeken hebt op zo'n stomme manier moeten opgeven

Comment

Boeckmans, gilbert & stybar gevallen? Heb maar stukken kunnen zien.
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                      Boeckmans, gilbert & stybar gevallen? Heb maar stukken kunnen zien.
                      En Kwiatkowski, spijtig inderdaad! Maar troost u, je hebt niks gemist

Comment

Is Boeckmans ook gevallen? Ik vind er niet onmiddellijk iets van terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Is Boeckmans ook gevallen? Ik vind er niet onmiddellijk iets van terug.
                          Met het doorbreken van de zon barstte ook de wedstrijd open op de Capo Mele. Op het natte wegdek bleef het echter gevaarlijk rijden en in de afdaling van de Capo Berta gingen meerdere renners onderuit, met het Sky-duo Thomas/Swift en Lotto-renner Kris Boeckmans als belangrijkste slachtoffers. Boeckmans moest zelfs opgeven, de mannen van Sky konden snel weer aansluiten.

Bron: Het Nieuwsblad

Comment

Met het doorbreken van de zon barstte ook de wedstrijd open op de Capo Mele. Op het natte wegdek bleef het echter gevaarlijk rijden en in de afdaling van de Capo Berta gingen meerdere renners onderuit, met het Sky-duo Thomas/Swift en Lotto-renner Kris Boeckmans als belangrijkste slachtoffers. Boeckmans moest zelfs opgeven, de mannen van Sky konden snel weer aansluiten.

Bron: Het Nieuwsblad
                            Oei, hopelijk niks ergs, was net zo goed bezig.

Comment

Ik snap nog altijd niet wat Milaan-San Remo zo'n 'speciale' koers maakt. Meestal doodsaai.
                              Heb de laatste 20km gezien, die waren nog behoorlijk spannend.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

knappe zege van Jelle Wallays in Dwars door Vlaanderen.
                                Ook ploegmaat Edward Theuns heeft het spelletje goed gespeeld én pakt de tweede plaats.

Comment

Wat een koers gisteren! Q-S laat zich weer in de luren leggen door een slimme Paolini, sterke prestatie van Roelandts, ben benieuwd voor zondag.

Comment

Ja, Q-S maakt er tactisch wel een zootje van tegenwoordig. Nu was er wel de lekke band van Terpstra op't einde, maar die had toch nog het meeste over bleek later.
                                    Maar zo'n ouwe vos als Paolini moet je nooit onderschatten natuurlijk.
                                    Weet iemand hier trouwens wat voor een verzet dat die duwt? Dat is gewoon nie normaal.

Wel heel amusante koers vanuit de luie zetel idd ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Ja, Q-S maakt er tactisch wel een zootje van tegenwoordig. Nu was er wel de lekke band van Terpstra op't einde, maar die had toch nog het meeste over bleek later.
                                      Maar zo'n ouwe vos als Paolini moet je nooit onderschatten natuurlijk.
                                      Weet iemand hier trouwens wat voor een verzet dat die duwt? Dat is gewoon nie normaal.

Wel heel amusante koers vanuit de luie zetel idd ;-)
                                      Ze filmden even z'n ketting op het laatste, en die lag gans rechts. Op het zwaarste verzet dus. De meeste profs hebben een 53/11 steken. Inderdaad interessante koers vanuit de zetel.

Comment

Ja, dat dacht ik ook, maar aan zijn trapfrequentie te zien, leek mij het nog groter te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Ja, dat dacht ik ook, maar aan zijn trapfrequentie te zien, leek mij het nog groter te zijn.
                                          Je weet niet precies hoe snel ie reed hé. Aan de hand van een trapfrequentie (zeker op TV) een verzet inschatten is nogal moeilijk. Vrij zeker van dat het een 53/11 was, dat is al heel groot hoor.

Comment

Working...
                                          X