Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Is toch normaal? Gilbert heeft al 4x bewezen dat hij kan winnen en wees maar gerust dat ze wel achter Van Avermaet gingen rijden.
    Als Greg mocht meewerken was de voorsprong sowieso groter geweest en dan wil ik het toch nog zien, maja, als en als...

Ik blijf het in ieder geval een tactische fout vinden, Philippe had zich in ieder geval nog wat langer koest kunnen houden en je kan met zo'n kleppers beter op 2 paarden wedden.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Als Greg mocht meewerken was de voorsprong sowieso groter geweest en dan wil ik het toch nog zien, maja, als en als...

Ik blijf het in ieder geval een tactische fout vinden, Philippe had zich in ieder geval nog wat langer koest kunnen houden en je kan met zo'n kleppers beter op 2 paarden wedden.
      Niks tegen Greg, maar hij heeft al in andere koersen wel mogen meewerken, en is toen ..... 2° geëindigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
        Niks tegen Greg, maar hij heeft al in andere koersen wel mogen meewerken, en is toen ..... 2° geëindigd.
        Ook waar natuurlijk maar elke koers is anders en ooit moet het er toch eens inzitten voor hem. Wij hebben momenteel geen echte afwerkers meer, hopelijk valt er de volgende weken iets uit de bus voor onze mannen.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Amstel Gold race? Weer niets voor de Belgen zeker?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Amstel Gold race? Weer niets voor de Belgen zeker?
            Wel een Belgische ploeg, wereldkampioen Kwiatkowski heeft gewonnen. Zoals altijd waren de Belgen er dichbij

Comment

Wel een Belgische ploeg, wereldkampioen Kwiatkowski heeft gewonnen. Zoals altijd waren de Belgen er dichbij
              Weer zat daar in Polen! 😁
              Waar is de tijd dat Belgen alle klassiekers wonnen?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Weer zat daar in Polen! 
                Waar is de tijd dat Belgen alle klassiekers wonnen?
                Ik moet zeggen dat ik het niet erg vond, hij en Maika zijn de sport hier heel populair aan't maken, was groot nieuws op alle zenders.

Die periode is lang voorbij gezien de mondialisering van de sport, de boerenjaren van Boonen en Gilbert lijken helaas ook verleden tijd Een klassieker per jaar zouden we toch nog moeten kunnen winnen verdorie

Comment

Zie ik ni meer vlug gebeuren eigenlijk... Goede renners ja, toppers nee
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    Zie ik ni meer vlug gebeuren eigenlijk... Goede renners ja, toppers nee
                    Dat we goede renners en ploegen hebben is wel duidelijk. In zowat alle voorjaarsklassiekers de koers gemaakt.
                    Maar misschien moeten we op z'n Giants beginnen rijden. Heel de koers geen kl... uitsteken en de laatste 10 km alles aan flarden rijden. Geen probleem met Degenkolb maar hoeveel minuten hebben we hem in de koers effectief aan het werk gezien? Ok. Roubaix was verdiend, al zijn er 5 anderen die het daar evenzeer verdienden.

Soit, de koer is sveel en veel internationaler. Dat moest ook, of de sport was ten dode opgeschreven. Het gevolg is uiteraard dat de Belgskes (niet denigrerend bedoeld hoor, 1000% repect voor beroepsrenners) niet meer alles winnen. En daar is niets mis mee.

Ik heb met veel plezier het voorjaar gadegeslaan, veel mooie koersen gezien.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Dat we goede renners en ploegen hebben is wel duidelijk. In zowat alle voorjaarsklassiekers de koers gemaakt.
                      Maar misschien moeten we op z'n Giants beginnen rijden. Heel de koers geen kl... uitsteken en de laatste 10 km alles aan flarden rijden. Geen probleem met Degenkolb maar hoeveel minuten hebben we hem in de koers effectief aan het werk gezien? Ok. Roubaix was verdiend, al zijn er 5 anderen die het daar evenzeer verdienden.

Soit, de koer is sveel en veel internationaler. Dat moest ook, of de sport was ten dode opgeschreven. Het gevolg is uiteraard dat de Belgskes (niet denigrerend bedoeld hoor, 1000% repect voor beroepsrenners) niet meer alles winnen. En daar is niets mis mee.

Ik heb met veel plezier het voorjaar gadegeslaan, veel mooie koersen gezien.
                      Inderdaad, het was een mooi voorjaar!

Comment

Met Wellens en Teuns toch wel 2 lichtpunten gezien vandaag, spijtig voor de gevallen soldaten alweer, wordt een gewoonte

Comment

Geen Belg bij de eerste 20

Comment

Het leven is hard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tim19910510 Bekijk Berichten
                              Het leven is hard
                              Ik denk dat ik weet wie jij bent, doe zo verder jong, wij hebben mannen zoals jou nodig, toppie!! Veel succes nog!

Comment

Ik denk dat ik weet wie jij bent, doe zo verder jong, wij hebben mannen zoals jou nodig, toppie!! Veel succes nog!
                                Zou het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Zou het?
                                  Concurrentie op dit forum voor maffia coureuro
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Aan zijn geboortedatum te zien is het (de echte?) Tim Wellens! Goe bezig man!

Comment

Thanks!

Comment

Kan ik alleen maar beamen.
                                        Duidelijk talent zat en niet bang om af en toe iets te forceren.

Fijne coureur om bezig te zien!

Met de Ronde van Romandië begint de zomer echt dichterbij te komen. Altijd leuk om de kleinere rittenkoersen te volgen.

Comment

• Vlotte interview ook.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X